کد خبر 1176907
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
استقلال و پنجره‌ای که باز، بسته شد/ یک ماه تا رهایی یا سقوط

مدیران استقلال برای باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی، باید طلب ۱۴۰ هزار دلاری بودروف را پرداخت کنند.

به گزارش مشرق، دیروز (چهارشنبه)، اعلام شد که پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال به دلیل طلب ۱۴۰ هزار دلاری بودروف، بازیکن فصل گذشته این تیم بسته شده است. فیفا بعد از اعلام کردن حکم مطالبات بودروف ۴۵ روز به باشگاه فرصت داد تا طلب این بازیکن پرداخت شود. بعد از تمام شدن این فرصت ۴۵ روزه، باشگاه استقلال به بسته شدن موقت پنجره نقل و انتقلاتی محکوم شده است. با این حال فیفا به باشگاه استقلال فرصت ۳۰ روزه‌ای داده تا طلب بودروف را پرداخت کند با این تفاوت که جریمه‌ای به این طلب بابت دیرکرد پرداخت طلب، بپردازد.

بیشتر بخوانید:

پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال بسته شد

با تمام این اوصاف، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال به دلیل طلب این بازیکن مقدونیه‌ای بسته شده و اگر باشگاه استقلال در این فرصت ۳۰ روزه هم نتواند کاری از پیش ببرد، دردسرهای جدید در انتظار باشگاه استقلال خواهد بود.

استقلال قبلا هم با پنجره بسته روبرو شده اما این بار بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال مقداری تفاوت دارد. چند ماه پیش که همین اتفاق برای استقلال افتاده بود، پنجره نقل و انتقالاتی استقلال به علت‌ بدهی‌های سنگین بازیکنان و مربی خارجی داشت بسته شده بود. طلب وینفرد شفر، سرور جپارف و باشگاه پاختاکور که روی هم نزدیک یک میلیون دلار برای استقلال طلب به بار آورده بود، باعث شد تا چند ماه استقلال به علت مطالبات آن‌ها پنجره نقل و انتقالاتی‌شان بسته باشد.

این مساله حتی باعث شد باشگاه استقلال در دوران نقل و انتقالات نتوانند قرارداد بازیکنان خود را در هیات فوتبال به ثبت برسانند و اگر در لحظات پایانی، مطالبات ذکر شده، پرداخت نمی‌شد، دردسرهای دیگر در انتظار آبی‌پوشان پایتخت بود اما با هر ترفندی که بود، مطالبات شفر، جپارف و باشگاه پاختاکور پرداخت شد تا پنجره نقل و انتقالاتی باز شود و استقلال بتواند قرارداد بازیکنان جدید خود را به ثبت برساند.

ولی این بار شرایط برای استقلال مقداری متفاوت است. تنها طلبی تا اینجای کار باعث شد پنجره نقل و انتقالاتی استقلال مورد تهدید قرار بگیرد و بسته شود، طلب ۱۴۰ هزار دلاری بودروف است؛ طلبی که خیلی کمتر از مقدار طلب شفر و جپارف و باشگاه پاختاکور است.

با این وجود، استقلال یک فرصت یک ماهه دارد تا بتواند طلب این بازیکن را پرداخت کند. مساله اصلی که در حال حاضر باید مد نظر مدیران استقلال قرار بگیرد، تامین منابع مالی برای پرداخت طلب بودروف است تا در زمان اعلام شده، باشگاه بتواند پنجره نقل و انتقالاتی را باز کند. البته یک جریمه نیز به علت دیرکرد پرداخت این طلب، به ۱۴۰ هزار دلار بودروف اضافه خواهد شد اما چیزی که در حال حاضر مشخص است، استقلال کار راحت‌تری برای باز کردن پنجره نقل و انتقالات به نسبت دفعه پیش دارد. البته نباید از پرونده مطالبات آندره‌آ استراماچونی نیز گذشت و پس از دریافت گراندز پرونده این مربی، شاید اتفاقات جدیدی در انتظار استقلال باشد و برای بار سوم، پنجره نقل و انتقالات استقلال بسته شود یا تنبیهات سنگین‌تری مثل سقوط به دسته پایین‌تر و کسر امتیاز اعمال شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    0 0
    با فکری حتما سقوط میکنه ، دیگه نیازی به تنبیهات فیفا نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس