کد خبر 1176940
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
جلالی: نساجی مقابل استقلال حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

سرمربی تیم فوتبال نساجی می‌گوید تیمش مقابل استقلال حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

به گزارش مشرق، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل استقلال در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: روزهای خیلی دردناکی را پشت سر می‌گذاریم. ما عزیزترین آدم‌های خود را از دست داده‌ایم من به جامعه فوتبال درگذشت علی انصاریان را تسلیت می‌گویم.

او درباره شرایط خودش در تیم نساجی گفت: من حدود دو هفته با تیم نساجی شروع کردم. محور کار من روی شناخت تیم بوده است و شاید بالای ۹۰ درصد به شناخت رسیدم و به کار مسلط شدم. انتظار دارم ازالان به بعد نتایج کارهای خود را ببینیم. من به شرایط واقف هستم. ما خودمان را برای یک بازی خوب آماده کردیم. شما داخل زمین شاهد خواهید بود که بازیکنان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

بیشتر بخوانید:

نساجی و فکری به هم رسیدند

جلالی درباره شرایط نامطلوب تیم نساجی اظهار کرد: من کاملا به شرایط واقف هستم. من به جای اینکه نگران باشم، دارم اقدامات لازم را انجام می‌دهم. من آن برنامه را داریم قدم به قدم جلو می‌روم و نسبت به کاری که انجام می‌دهم کاملا آگاه هستم.

سرمربی نساجی درباره شرایط تیم استقلال  گفت:‌ استقلال  تیم بزرگی است و هر تیمی نقاط ضعف و قوتی دارد. ما سعی می‌کنم روی هر دوی این مساله مسلط باشیم.

او درباره اینکه فکری از شرایط نساجی اطلاعات خوبی دارد، خاطرنشان کرد: چیزی که ما در نظر داریم، در حال حاضر با گذشته متفاوت است.

جلالی درباره تغییرات تیم نساجی گفت: ما در مسیری که می‌رویم، به این فکر می‌کنیم چه چیزی نیاز تیم است. ما کسی را اخراج نمی‌کنیم و ما تیم خود را ترمیم می‌کنیم. کسانی که در تیم نیستند و برای نساجی زحمت کشیدند، قابل تقدیر هستند اما ما وظیفه داریم برای تیم و آینده‌اش تلاش کنیم.

او افزود: من به کاری که انجام می دهم امیدوار هستم. چون من تنها نیستم و یک باشگاه پشتمان است و آقای حدادیان از ما حمایت می‌کند. یک شهر همه توجه‌شان به این تیم است و من نسبت به آینده امیدوارم هستم.

سرمربی نساجی در پایان درباره محروم و مصدومان تیمش گفت: تیم ما چند بازیکن مصدوم دارد و امیدوارم قائد رحمتی به این بازی برسد اما بعید است. مهدی نظری شاید تا دو ماه آینده نتواند به  جمع تیم محلق شود و چند بازیکن دیگر هم هستند که از قبل آسیب دیده بودند اما محروم نداریم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس