کد خبر 1176942
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
فکری: برخی ملیجک نساجی هستند!/ رضاوند، دیاباته و مرامند را نداریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره بازی فردای تیمش برابر نساجی گفت: فکر کنم بازی زیبایی از آب دربیاید. من در مقابل نساجی من حس خوب و خاطرات خوبی از این تیم دارم.

به گزارش مشرق، محمود فکری سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نساجی مازندران در هفته چهادرهم رقابت‌های لیگ برتر، در واکنش به درگذشت علی انصاریان گفت: خیلی سخت است درباره درگذشت علی انصاریان صحبت کنیم. بازیکنی که من سال ۷۶ در تیم فجر با او هم‌بازی بودم و سال خوبی باهم گذراندیم. از آنجا دوستی‌های ما شروع شد و ادامه داشت. یک سال هم او پیراهن استقلال را پوشید و اینکه دو تیم استقلال و پرسپولیس خاطرات خوبی از او داشتند. تسلیت گفتن سخت است اما متاسفانه این اتفاقات رخ می‌دهد و باید با این مسائل بسازیم. به جامعه ورزشی این اتفاق را تسلیت می‌گویم اگر قرار است داغی ببینیم، امیدوارم همه ۱۲۰ سال را بگذرانند و همه از تجربیات‌شان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

نساجی مقابل استقلال حرف‌های زیادی دارد

او درباره بازی برابر نساجی اظهار کرد: فکر کنم بازی زیبایی از آب دربیاید. من در مقابل نساجی من حس خوبی دارم. خانه اول من نساجی بوده و شروع فوتبال و مربی‌گری من از این تیم است و خاطرات خوبی از نساجی دارم. بحثی درباره جدایی از من از نساجی پیش آمد. من دوست داشتم مدیران نساجی بهتر انتقال من را به استقلال رقم بزنند اما فضایی به وجود آمد که برای من و باشگاه نساجی و طرفدارانش خوب نبود. امیدوارم نساجی دوباره جایگاه خودش را پیدا کند و بازی‌های خوبی ارائه دهد. حیف است که نساجی را در لیگ برتر نبینیم یا از گزینه‌های سقوط باشد.

فکری افزود: بعضی از دوستان، ملیجک تیم نساجی هستند. بازیکنانی که در نساجی داشتیم، گفته می‌شد کادر فنی آن‌ها را گرفته است. ما آن موقع علیرضا حقیقی را می‌خواستیم، مدیران نساجی گفتند این بازیکن را با ۶۰۰ میلیون تومان به خدمت می‌گیریم اما سال گذشته با ۳۰۰ میلیون این بازیکن را گرفتند. این در حالی است که الان حقیقی ۱۰ برابر این رقم، قرارداد را به ثبت رسانده است. بقیه بازیکنان هم به همین شکل بودند. اگر نساجی پول داشت، این بازیکنان را به خدمت می‌گرفت. تیم نساجی هفته‌های اول صدر جدول بود، همه از او تعریف می‌کردند اما وقتی تیم سیر نزولی گرفت، مشکلات را به کادر فنی چسباندند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: ما تیم خوبی بسته بودیم و معتقد بودم که این تیم می‌تواند نتایج خوبی کسب کند اما چه اتفاقی افتاده است؟ وقتی دوستان آمدند که من را بزنند، وقتی نیت‌شان ضربه زدن به من بود، در آخر خودشان ضربه خوردند. آن‌ها چوبی که خواستند به سر من بزنند، خودشان دچارش شدند و در آخر دیدیم که کادر فنی و مدیریت نساجی استعفا دادند.

او در  ادامه اضافه کرد: اگر ما حرفی می‌زنیم،  باید روی حرف خود بایستیم. مدیران نساجی در آن موقع به من گفتند غیر از استقلال و نساجی به هیچ تیم دیگری فکر نکن. من در آن موقع پیشنهادهای مختلفی از تیم‌های دیگری داشتم اما توجهی به آن نکردم. آن‌ها خودشان استقلالی بودند. اگر می‌گفتند فقط به نساجی فکر کن، من هم قبول می‌کردم اما این اتفاقات دودش به چشم هواداران نساجی رفت. شاید هواداران من را مقصر بدانند. امیدوارم نساجی شرایط  خوبش را پیدا کند و نتایج خوبی کسب کند و در جدول جایگاه بهتری کسب کند.

فکری درباره محروم و مصدومان  استقلال گفت: حسین مرادمند و شیخ دیاباته از مصدومان استقلال هستند. آرش رضاوند نیز محروم تیم ماست. از بازیکنان خود تشکر می‌کنم که با تمام وجود  خود کار می‌کنند. امیدوارم توجه بیشتری به این بازیکنان شود و جایگاه خود را حفظ کنیم و وضعیت بهتری را به دست آوریم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بوسجين IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    7 3
    بابا يكي به اين فكري كلاس بگذاره ادبيات ياد بدهد مثلا ورزش است جوانمردي ايشان با ايجاد فضا و توهين مي خواهد برنده شود اينكه الوده جردن بيشتر ورزش و اثرات بد تربيتي و رقابت مخرب در جامعه است
  • رضا IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    4 3
    فکری صبح ها که بیدار میشه با خودش میگه امروز رو کی کلیک کنم
  • منتا IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    5 5
    محمود کتری باز جوش آورد یکی زیزشو خاموش کنه
  • الف IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    1 0
    محمود فکری نه محمود بی فکر ...
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    0 0
    خوبه تو به نساجی خیانت کردی و وسط فصل بدون رضایتنامه و برخلاف تعهدت تیم رو به امان خدا ول کردی رفتی و نساجی به این روز افتاد حالا چطور روت میشه اینطوری حرف بزنی؟!
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    0 0
    واقعا که تیم های بزرگ ، مربی بزرگ هم میخوان. هم از نظر تکنیک هم از لحاظ فن بیان. حرف زدن هم هنر میخواد، خیلی باید سنجیده حرف بزنن چون زیر ذره بین هستن. فکری با این ادبیات تا نیم فصل باید شال و کلاه کنه بره پی کارش.
  • هلند IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    0 0
    چطور که پارسال جناب آقای گل محمدی که نیم فصل از شهر خودرو به زور وزارت ورزش به تیم حکومتی اومد کسی چیزی نگفت اما امسال که آقای فکری قبل از شروع لیگ و اول فصل به استقلال اومده دارن ازش ایراد میگیرن شما دیگه شورش و درآوردین والله بخدا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس