کد خبر 1176788
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳
پیش‌روی لایپزیگ و وولفسبورگ در جام حذفی آلمان

در ادامه رقابت های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آلمان تیم‌های لایپزیگ و وولفسبورگ، چهارشنبه شب برابر تیم های بوخوم و شالکه به پیروزی رسیده و یک گام دیگر در این جام پیش‌روی کردند.

به گزارش مشرق، شاگردان «یولین ناگلزمان» در حالیکه در نزدیک‌ترین فاصله با بایرن مونیخ در بوندسلیگا قرار دارند و این تیم را در صدر جدول رها نمی کنند در جام حذفی نیز با حوصله به کار خود ادامه می دهند و  با حذف رقبا، روبه جلو حرکت می‌کنند.

آنان امشب میزبان تیم دسته دومی بوخوم بودند و این تیم را با نتیجه پر گل چهار بر صفر شکست داده و راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شدند.

«آمدو هایدارا» در دقیقه ۱۰، «مارسل سابیتزر» در دقیقه ۱+۴۵  از روی نقطه پنالتی و «یوسف پولسن» دردقایق ۶۶ و ۷۵ گل های لایپزیگ را درون دروازه حریف جای دادند و سند صعود این تیم‌ به مرحله بعدی را امضا کردند.

در دیگر دیدار همزمان که بین ۲ تیم از بوندسلیگای یک برگزار شد، وولفسبورگ برابر شالکه به میدان رفت و به پیروزی رسید.بدین ترتیب وولفسبورگ نیز با حذف رقیب به مرحله بعدی جام حذفی آلمان راه یافت.

در این دیدار که با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید برای وولفسبورگ «ووت وگهورست» در دقیقه ۴۰ گلزنی و مسیر صعود تیمش به مرحله بعدی را هموار کرد.

بدین ترتیب پرونده بوخوم و شالکه با قبول شکست مقابل رقبا در جام‌حذفی آلمان بسته شد.

همچنین درباره تیم ریشه دار شالکه که امشب از جام حذفی کنار رفت نیز باید متذکر شد آنان وضعیت مناسبی نیز در بوندسلیگای یک نداشته و با بیشترین شکست در قعر جدول رده بندی این رقابت‌ها قرار گرفته‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس