رئیس سازمان بسیج در گفت‌وگو با تسنیم: شرایط کشور با اجرای طرح شهید سلیمانی‌ بسیار مطلوب شد / اجرای طرح ‌تا ریشه‌کنی‌ ویروس

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از ‌اجرای طرح ‌شهید سلیمانی تا ریشه‌کنی‌ کامل ویروس کرونا در کشور خبر داد و گفت: شرایط کشور پس از اجرای این طرح در مرحله نخست ‌بسیار مطلوب شد.

به گزارش مشرق، سردار غلامرضا سلیمانی، اظهار داشت: طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که به منزله مبارزه با ویروس کرونا با مشارکت وزرات بهداشت به اجرا درآمد یک طرح مردم نهاد با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا بود.

بیشتر بخوانید:

واردات ۵۰۰ هزار دوز واکسن روسی کرونا در مرحله اول

وی افزود: این طرح توانست با استفاده از مساجد، پایگاه‌های مقاومت و سفیران سلامت که خود مردم بودند با هم‌افزایی ایجاد شده نرخ ابتلا و مرگ‌ومیر را کاهش دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ‌با اشاره به اینکه با اجرای طرح شهید سلیمانی شرایط امروزه بسیار مطلوب شده است گفت: تداوم این شرایط مستلزم همکاری همگانی است.

ببینید:

عکس/ طرح شهید سلیمانی در مناطق محروم لرستان

این مقام مسئول با اشاره به این‌که بیش از ۴ میلیون نفر سفیر سلامت در طرح شهید سلیمانی همکاری می‌کنند، تاکید کرد: این همکاری همه‌جانبه نقش موثری در پیشبرد موفق این طرح داشته است.

سردار سلیمانی با ابراز خرسندی از اینکه اجرای طرح شهید سلیمانی یک تجربه درخشان دیگر با همکاری و مشارکت نیروهای فداکار بسیجی و وزارت بهداشت به یادگار گذاشت تصریح کرد: به لطف خدا این طرح فروردین و اردیبهشت سال پیش‌رو نیز اجرا می‌شود و امیدواریم این ویروس منحوس را با اجرای طرح ریشه‌کن کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    0 8
    ای بابا ترامپ اونشب که سرداررو شهید کرد شناسنامه سردارسلیمانی تبدیل شد به سرداردلها نکنید اینکارو زین پس بجای سردارسلیمانی مینویسیم سرداردلها
    • IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
      0 6
      بله لطفاً رعایت بشه سرداردلها نوشته بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس