کد خبر 1177445
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲
اجرای مرحله دوم طرح شهید سلیمانی/کرونا صفر می شود

رئیس کمیته اجرایی طرح شهید سلیمانی، از اجرای مرحله دوم طرح شهید سلیمانی به منظور به صفر رساندن کرونا در کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، شاهین محمد صادقی، گفت: اجرای این طرح با همکاری وزارت بهداشت و مسئولین وزارت کشور، نیروهای سپاه استانی و بسیجیان سراسر کشور به خوبی اجرا شد و نتیجه امروز آن حاصل همکاری مسئولان اجرایی در هر استان است.

بیشتر بخوانید:

شرایط کشور با اجرای طرح شهید سلیمانی‌ بسیار مطلوب شد

وی ادامه داد: بر اساس اجرای این طرح با وجود ۳۵ هزار تیم به صورت فعال متشکل از ۲۲ هزار تیم حمایتی و ۱۳ هزار تیم نظارتی و ۱۵۰۰ تیم مراقبتی در حال فعالیت هستند حاصل فعالیت این تیم‌ها در سراسر کشور غربالگری بیش از ۲۰۰ هزار نفر است.

محمد صادقی ادامه داد: این تیم‌ها در استان گیلان حدود ۱۲ هزار نفر مشکوک به کرونا را شناسایی و از آن میان حدود ۲ هزار نفر را تشخیص و تحت غربالگری قرار دادند.

ببینید:

عکس/ طرح شهید سلیمانی در مناطق محروم لرستان

وی افزود: در خوزستان و دیگر شهرها مانند کردکوی یا استان کرمانشاه، بیماریابی اصلی ترین کار این تیم‌ها است و سپس تحت مراقبت و غربالگری افراد بیمار در دستور کار قرار دارد.

محمد صادقی از اجرای طرح‌های حمایت توسط تیم‌های فعال طرح شهید سلیمانی خبر داد و گفت: تا کنون بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان بسته‌های غذایی توسط مردم به پایگاه‌های بسیج اهدا شده و پایگاه‌های بسیج این بسته‌ها را به منازل افراد بیمار و مبتلا می‌رسانند.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده با وزیر بهداشت، مرحله دوم طرح شهید سلیمانی را بازنویسی کرده ایم و به صورت فنی‌تر و با استفاده از وسایل تکنولوژیک و نیروهای زبده تر بتوانیم این طرح را اجرایی کنیم تا کرونا به صفر برسد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رامین IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    0 0
    جمع کنین تورو خدا طرف اومده خشک و خالی میپرسه کرونا داری یا نه فقط یه تیک میزنه میره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس