کد خبر 1176498
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
واعظی: کمیسیون تلفیق شاکله بودجه را برهم زده بود

رئیس دفتر رئیس جمهور درباره رد بودجه گفت: به‌هر حال برای آنچه دیروز اتفاق افتاد، باید از مجلس شورای اسلامی تشکر کنیم به دلیل اینکه کمیسیون تلفیق شاکله بودجه را برهم زده بود.

به گزارش مشرق، محمود واعظی رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: مسئله لایحه بودجه امسال با سال‌های گذشته خیلی تفاوت داشت زیرا از همان روز اول در ۱۳ و ۱۴ بهمن که بودجه را تقدیم کردیم، یک کار تبلیغاتی گسترده برای بودجه شروع شد.

بیشتر بخوانید:

توضیحات «قالیباف» درباره رای گیری کلیات بودجه سال ۱۴۰۰

وی افزود: بودجه یک کار کارشناسی است که باید متخصصین بنشینند و بررسی کنند و هیچ احتیاجی نیست قبل از تصمیم‌گیری آن‌قدر تهمت بزنند. اینکه باعث فروپاشی شده، حرف بسیار نامناسبی است. از طرف دیگر بارها اعلام کردیم موضوع بودجه علاوه بر اینکه بر زندگی مردم و تجّار ارتباط دارد تا قبل از تصمیم‌گیری این‌قدر کار تبلیغاتی و روانی روی آن انجام نشود.

رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور تأکید کرد: به هر حال آنچه دیروز اتفاق افتاد، باید از مجلس شورای اسلامی تشکر کنیم به دلیل اینکه کمیسیون تلفیق شاکله بودجه را برهم زده بود.

واعظی با بیان اینکه ما اصلاحات مجلس درباره بودجه را تا جایی که منطقی باشد اعمال می‌کنیم، اظهار کرد: اما وقتی درباره اصلاحات خود هیچ راهکار پیشنهادی ندارند، نمی‌توان این کار را انجام داد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجتبی IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    0 0
    اینکه نفوذی ها از مجلس تشکر می کنند یعنی مجلس کار غلطی کرده. باید اصلاحات کمیسیون تلفیق را تصویب می کردند تا پوزه ی این آمریکایی ها را به خاک می‌مالیدند.
  • وطن پرست DE ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    1 0
    بودجه ای که دخلش با خرجش نمی خونه دیگه چه شاکله ای عمووو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس