کد خبر 1176495
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
بازسازی بخش شمالی پلاسکو با تأمین هزینه ۲۷ میلیاردی توسط کسبه

فرماندار تهران با اشاره به بهره‌برداری از قسمت شمالی پلاسکو اظهار کرد: در فرآیند بازسازی قسمت شمالی پلاسکو ۹۷ میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش مشرق، صبح امروز مراسم افتتاحیه بخش شمالی پلاسکو با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، عیسی فرهادی فرماندار تهران، علیمحمد سعادتی شهردار منطقه ۱۲، عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران و محمد سالاری و افشین حبیب‌زاده از اعضای شورای شهر تهران و همچنین محمد حسین مقیمی استاندار سابق تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

هنرنمایی جدید فاطمه عبادی به یاد قهرمانان حادثه پلاسکو +فیلم

عیسی فرهادی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی، ۸ سال دفاع مقدس و همچنین شهدای آتش‌نشان اظهار کرد: این ساختمان در سال ۹۵ به دلیل آتش‌سوزی فرو ریخت و پلاسکو هم عرض با بازار تهران در ارتباط با پوشاک فعالیت داشته است.

ببینید:

تصاویر جدید از ساختمان پلاسکو

وی تصریح کرد: همزمان با ریخته شدن قسمت جنوب پلاسکو؛ قسمت شمالی این ساختمان که ۲۷۹ کسبه داشت آسیب‌های جدی بود اما به دنبال آن بودیم که قسمت شمالی تخریب و همزمان با قسمت جنوبی ساخته شود.

فرماندار تهران  گفت: دو هیئت امنا برای این مجموعه در نظر گرفته شد یکی هیئت امنای قبلی و هیئت امنای بخش شمالی پلاسکو تشکیل و مشاوره‌ها و مشورت‌های لازم انجام شد و در همین ارتباط بنیاد مستعضفان اعلام کرد که باید هزینه بازسازی قسمت شمالی پلاسکو توسط کسبه تأمین شود و هیئت امنای قسمت شمالی پلاسکو این اطمینان را داد که این کار به صورت منظم صورت بپذیرد.

عیسی فرهادی با بیان اینکه برای بازسازی قسمت شمالی پلاسکو بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان توسط کسبه هزینه شده است گفت: بازسازی این ساختمان نمادی از همدلی، هماهنگی و حضور مردم است.

وی در پایان با اشاره به اینکه از گذشته ۸۳ نفر در این بخش شمالی اشتغال مستقیم داشتند، گفت: این در حالی است که بالغ بر ۷ هزار نفر نیز اشتغال غیرمستقیم در حوزه تولید و توزیع دارند.

بهره‌برداری از قسمت شمالی ساختمان پلاسکو

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس