کد خبر 1176328
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹
شوک به نساجی جواب مثبت نداد/ دست فکری نسبت به قبل بازتر شد

مهاجم سابق استقلال با بیان اینکه آبی پوشان نباید سه امتیاز دیدار برابر نساجی را از دست بدهند، گفت: شوکی که به نساجی وارد شده، هنوز جواب مثبت نداشته است.

به گزارش مشرق، غلامرضا فتح آبادی در مورد دیدار روز جمعه آبی پوشان برابر نساجی قائم شهر، اظهار داشت: نساجی هنوز نتوانسته است نتایج خوبی را کسب کند. آنها روزهای پرفروغ گذشته را ندارند. البته تغییراتی در کادر فنی این تیم انجام شد تا یک شوک مثبت وارد شود اما این شوک مثبت نبوده و نتوانسته شرایط را برای قائم شهری‌ها تغییر دهد و اگر قرار است اتفاق جدیدی در این تیم رخ دهد به طور حتم با تجربه‌ای که مجید جلالی در سالهای مربی گری دارد، به نیم فصل دوم خواهد رسید.

مهاجم سابق استقلال در مورد استقلال خاطرنشان کرد: آبی پوشان برای حفظ صدرنشینی این دیدار را با پیروزی به پایان برسانند. هفته پیش خوش شانس بودند که نتایجی در لیگ رقم خورد که آنها همچنان صدرنشین باقی ماندند اما این خوش شانسی همیشه تداوم نخواهد داشت و اگر استقلال برابر نساجی امتیاز از دست بدهد، مطمئناً صدرنشینی را از دست خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

همه چیز برای قهرمانی استقلال مهیاست، ولی فکری دائم در حال حمله به رقباست

وی تأکید کرد: آبی پوشان باید با شناخت خوب از نساجی به مصاف این تیم بروند. البته فکری به دلیل حضورش در این تیم تقریباً با شرایط این تیم آشناست اما نیاز است آنالیز خوبی از این تیم صورت گرفته و با شناختن نقاط قوت و ضعف این تیم، استقلال به مصاف این تیم برود.

فتح آبادی ادامه داد: با بازگشت احمد موسوی و آمادگی بابک مرادی دست فکری تا حدودی برای جابجایی بازیکن بالاست و او می‌تواند به راحتی نفراتی که مدنظرش هستند را مقابل نساجی به میدان بفرستد تا بتواند سه امتیاز این بازی را در تهران کسب کرده و صدرنشین لیگ باقی بماند.

مهاجم سابق استقلال در پایان و در خصوص عملکرد سایر تیم‌های لیگ برتری اظهار داشت: نتایجی که در لیگ امسال گرفته شده، نشان می‌دهد که سطح تمام تیم‌های لیگ برتری تقریباً یکسان است. امتیازات نشان می‌دهد که فاصله بین تیم‌ها نیز زیاد نیست و هر تیمی که امتیاز از دست بدهد چند پله سقوط خواهد داشت و اطمینان دارم اگر این روند تا اواخر فصل ادامه یابد هفته‌های آخر لیگ برای تماشاگران بسیار جذاب و تماشایی خواهد بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس