محمود فکری

پیشکسوت استقلال گفت: به جای اینکه محمود فکری با حمله به رقبا و یا منتقدانش هر روز خودش را با رسانه ها درگیر کند اگر تمرکزش را روی تیمش بگذارد وضعیت فنی استقلال بهتر خواهد شد.

سرویس ورزش مشرق – جدا از اینکه صحبت کردن محمود فکری با برنامه فوتبال برتر خلاف نظر کادر مدیریتی و مصوبه آخر آنها درباره عدم مصاحبه با این برنامه بوده است، محمود فکری در بخش های مختلف صحبتی که با این برنامه داشت به همه رقبا و البته کارشناسانی که در این ۱۳ هفته از عملکرد فنی تیمش انتقاد داشتند ایراد گرفت و همه را مغرضانه و از طرف دشمنان قسم خورده خود و دیگر اعضای کادر فنی اش عنوان کرد که با استقلال مخالفت دارند.

محسن یوسفی بازیکن اسبق استقلال و هم تیمی علی انصاریان در این تیم در گفت و گو با مشرق، درباره شرایط اخیر این ورزشکار محبوب و دیدار استقلال و نساجی حرف زد.

متن این پرش و پاسخ در ادامه می آید:

* استقلال در صدر جدول است ولی برخی معتقدند که خوب بازی نمی کند؟

- استقلال مدتهاست که خوب نتیجه نگرفته است. سال قبل استراماچونی آمد و تیم را با ارائه فوتبالی مثال زدنی به صدر برد. کیفیت فنی تیم عالی بود و تیم شکل و شمایل عالی داشت ولی رفت! بعد فرهاد آمد و او هم ادامه روند استراماچونی را داشت و بد کار نکرد. تیم زیبا بازی می کرد و زیاد گل می زد و البته گل هم می خورد ولی مردم راضی بودند تا اینکه قبل دربی آن اتفاقات افتاد و یک جام مسلم در بازی با تراکتور(حذفی) از دست استقلال رفت. در ادامه فرهاد هم رفت. این شد که هواداران به شدت عصبانی شدند و الان بابت هر موضوعی به کادر فنی استقلال ایراد می گیرند.

* ایرادها چقدر وارد است؟

- الان غیر از باخت به سایپا و بازی اخیر که تیم نتایج مورد نظر را نگرفته تیم بد کار نکرده است. گرچه سینوسی حرکت می کند و حتی در برخی بازیها با اینکه بد بازی می کند برنده می شود ولی به هر حال در صدر جدول است. ضمن اینکه هیچ تیمی در لیگ این فصل کیفیت فنی آنچنانی ندارد.

* همه بد بازی می کنند؟

- البته! اتفاقا این فصل که استقلال نیمکتی پرمهره تر از استراماچونی و فرهاد مجیدی دارد و سپاهان و پرسپولیس خوب نتیجه نمی گیرند بهترین فرصت است که استقلال قهرمانی بیاورد. نمی خواهم روی کادر فنی استقلال فشار بگذارم ولی همه چیز برای قهرمانی استقلال مهیاست. ولی می بینیم که محمود فکری دائم در حال حمله به رقباست و یا از انتقادات رسانه ها ایراد می گیرد. او می تواند با ایجاد آرامش در تیمش تمرکز خودش را هم به استقلال معطوف کند و به فکر بازی های تیمش باشد.

* بازی با نساجی؟

- به نظرم نساجی مانند سال گذشته مهره های خوب ندارد و از این نظر در مضیقه است. الان هم مجید جلالی آمده و دوست دارد تیم را از پایین جدول به بالا بیاورد و محمود فکری هم دوست دارد صدر جدول را حفظ کند بنابراین فکر می کنم بازی سختی برای هر دو تیم است.

* ...و علی انصاریان؟

- سالی که علی به استقلال آمد من از شموشک به استقلال آمده بودم و هر دو تازه وارد بودیم. علی همیشه اسباب خنده و شادی بچه های تیم را فراهم می کرد و ای کاش در این روزها بار دیگر بتواند با عبور از این بیماری دشوار همه را شاد کند به ویژه مادرش را.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • علی IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    23 7
    فکری فقط ادعا داره و بس ،هر مربی باشه بهتر از فکری نتیجه میگیره ،مطمعن باشین با ای روند قهرمان نمیشه چون بقیه تیمها دارن بهتر میشن
    • IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
      1 1
      موافقم فقط مطمئن درسته نه مطمعن
  • علی IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    5 4
    اقای فکری فکرت را بزار فقط برای تیم دنبال حاشیه نرو که تیم را نابود می کنی
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    3 6
    با دو بازی بیشتر اول شدن، قطعا ذوق داره...........آخر نیم فصل رو ببینید
    • داور IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
      5 2
      اره اخر فصل مثل همیشه یا خودشون میارن یا با اسنپ جامو تقدیم سو گلی فدراسیون میکنن
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    3 4
    کیسسسسسسسسسسسسسسسسه گشاااااااااااااااااااااااااااااااااااد تهراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان با فرافکنی متوهمان و جوشاندن کتری تا سر حد سوختن همه کمک کنن که جامی به کیسه اهدا بشه وقاحت هم حدی داره
    • Z IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
      0 0
      وای
  • علی IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    3 7
    فکری کارشو بلده فعلا ما صدریم مشکلی داری؟
  • پیگیر فوتبال FR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    1 1
    فکری هم مثل سایر تیمها از تیم حکومتی انتقاد میکنه راس میگه ازون که نباید انتقاد کنه بای از آث میلان انتقاد کنه
    • IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
      0 0
      کیسه کش بودن جرم نیست بیماری است
  • محمد IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    0 0
    این آدم فکرمیکنه باشلوغ کاری میشه کارو جلو برد...انتقادنکنیم،حرف نزنیم، پیشکسوتا هم سکوت کنن که آقای فکری تمرکزش بهم نخوره..این آقاخودش داره برای تیم دشمن تراشی وحاشیه درست میکنه،آخه پرسپولیس و تراکتور و سپاهان و فولاد چه ربطی به تو داره..این همه مهره و بازیکن خوب جلوته داری پرت وپلا میگی..وقتی چیزی بارش نیست این نوع هوچیگری طبیعیه..فقط استرا تمام
  • محمد IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    0 0
    دقیقا رفتارای منصوریان رو داره انجام میده...چکار باپرسپولبس داری، سرت بکارت باشه،یه برنامه تلویزیونی اومدی از چهل دقیقش سی وپنج دقیقش از رقیبت گفتی..این یعنی ترس وضعفت..یعنی عدم داشتن دانش وعلم مربیگری
  • گلگلی DE ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    0 0
    عجب
  • علی AU ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    0 0
    مریضه باید تو بیمارستان اعصاب بستری بشه
  • فرشاد IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    0 0
    بله پرسپولیس که از گرفتن بازیکن بالای 3 میلیارد منع کردند اما به کیسه مجوز بالای 132 میلیارد هم دادند نمونه اش تمام بازیکنانی که اول فصل می خواستند به خاطر فینال اسیا بیاند پرسپولیس مثل مظاهری ،یا آن دفاع شهر خودرو که همه به خاطر پیشنها بالای 5 میلیار برای یک فصل رفتند کیسه نادری هم که دیگه همه می دانند الان هم که برای نیم فصل چهارتا تیم باید داغون شوند تا کیسه تقویت شود
  • حسن IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    0 0
    اصلآ در حد استقلال نیست عروس رقص بلد نیست میگه زمین کجه
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    0 0
    ببخشید یک سئوال داشتم این ضرب المثل که میگه عروس بلد نیست برقصه میگه زمین کجه یعنی چی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس