قالیباف نمایه

رئیس مجلس گفت: دولت تعامل مناسبی برای بودجه‌ای که بحث اصلاح ساختار آن مطرح بود با مجلس نداشت.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۱۴ بهمن ماه ۹۹) پارلمان پس از رد کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور طی سخنانی اظهار داشت: مردم عزیز ما می‌دانند نمایندگان مجلس و همه اقتصاددانان و نخبگان در این کار تلاش کردند تا لایحه بودجه‌ای که دولت ارائه کرده بررسی شود.

بیشتر بخوانید:

قالیباف: دولت تناقض‌های بسیاری در لایحه بودجه ۱۴۰۰ داشت

وی افزود: لایحه‌ای که دولت ارائه کرد دارای درآمدهای غیرواقعی، کسری بودجه و وابستگی به نفت بود که همه این موارد در کمیسیون تلفیق بررسی و اصلاح شد و امروز نیز گزارش آن به صحن مجلس به نمایندگان ارائه شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: توجه به معیشت مردم و مناطق مردم، حذف رانت، توجه به تولید و اشتغال و سیاست تک‌نرخی و موارد ارزی برای جلوگیری از رانت کارهای اساسی بود که کمیسیون تلفیق انجام داد اما دولت تعامل مناسبی برای بودجه‌ای که اصلاح ساختار آن نیز مطرح بود، نداشت و امروز هم شما نمایندگان در دفاع دولت از بودجه شاهد این موضوع بودید.

قالیباف افزود: قطعا دولت باید اصلاح ساختار بودجه را انجام داده است و لایحه را به مجلس مجدد ارسال کند، همچنین از تجربه امور صورت گرفته در کمیسیون تلفیق نیز استفاده شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    4 0
    یه جلسه شورای اقتصادی سران قوا تشکیل بشه حله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس