فکری: از سرمربیگری استقلال لذت نبردم/ زمانی که ستاره گرفتیم پرسپولیس کجا بود؟/اتاق فکر با خودی ها به ما لگد می زند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: زمانی که در آسیا ستاره گرفتیم پرسپولیس و ابراهیم شکوری کجا بودند؟

به گزارش مشرق، محمود فکری با حضور در برنامه فوتبال برتر در خصوص اینکه چرا این همه کادرفنی استقلال تحت فشار است، اظهار داشت: جا دارد به دوستانی که اتاق فکر درست کردند و سناریو می چینند و این مسائل را در فضای ورزشی رواج می دهند تبریک بگویم. با دست و لگد خودِ استقلالی ها به ما ضربه می زنند. آنها در این اتاق فکر فضایی به وجود می آوردند که مشکلاتی که ما داشتیم فراموش شود.

* وقتی رقیب ما ۴ بار قهرمان شده به تیم ما فشار وارد کرده

وی افزود: آنها کاری می کنند که از فکری برد، بازی زیبا و ... از همان هفته اول می خواهند. این کار نیاز به زمان دارد، زمانی که مسئولیت فنی استقلال را بر عهده گرفتم تیم مشکلات زیادی داشت. آن زمان اصلا نمی شد ما کار تاکتیکی و بدنی داشته باشیم. از طرف دیگر رقیب استقلال ۴ بار قهرمان شده و ۲ بار به فینال لیگ قهرمان رفته و همین موضوع روی تیم ما فشار وارد کرده است.

* وقتی برد می آوریم می گویند باید می بردید!

سرمربی آبی پوشان تاکید کرد: ما با همین شرایط روح و جسم بازیکنان را خسته تحویل گرفتیم، خیلی مسائل و مشکلات دیگر مثل لباس و زمین تمرین هم داشتیم. مثلا بین کادر پزشکی دعوایی با بازیکنان وجود داشت. یک اختلاف در مورد قرارداد بازیکنان با مدیر قبلی وجود داشت اما با همه این شرایط تیم را تحویل گرفتیم و کار را شروع کردیم. در اولین بازی بردیم و در بازی دوم مسائلی رقم خورد که بعدها ماهیت آن کادر فنی مشخص شد که چه کارهایی انجام می دهند. از همان بازی فشارها و انتقادها شروع شد. ما وقتی برد می آوریم می گویند باید می بردید، در بازی های بعد هم گفتند استقلال خوب بازی نمی کند ولی می برد.

*برخی بازیکنان فقط ۵ درصد پول گرفته اند

فکری افزود: از یک سو طرفداران استقلال حق دارند چون چند سال این تیم موفقیت نداشته است اما مثلا  آقای استراماچونی آمد و نتیجه گرفت ولی وسط کار از تیم رفت. همه اینها باعث شد که طرفدار بخواهد تیمش قهرمان شود. آنها به مشکلات ما نگاه نمی کردند، مثلا پنجره بسته، مشکلات مالی، بدهی ها و قراردادهایی که هنوز  پرداخت نشده است. یک تعداد از بازیکنان مطالبات سالهای گذشته را گرفتند و یک تعداد از بازیکنان هم زیر ۵ در صد پول گرفته اند. کادر فنی هم فقط ۱۰ درصد از مطالباتش را دریافت کرده است.

*  یک اتاق فکری هست که استقلال را دوست ندارند

سرمربی آبی پوشان در خصوص اینکه آیا این نقد به بازی کردن تیمش را قبول دارد یا خیر گفت: اصلا قبول ندارم. یک اتاق فکری وجود دارد و کسانی در آن فعالیت می کنند که استقلال را دوست ندارند. تا صحبت می شود که امیر قلعه نویی می خواهد به استقلال بیاید به او می گویند رئیس مافیا. من از او عذرخواهی می کنم چون پرافتخارترین مربی استقلال است اما همیشه برای حضور او حاشیه درست می کنند. به یک مربی می گویند او زود قهر می کند. این اتاق فکر کاری می کند که فضای انتقادی به وجود بیاورند. مثلا می گویند استقلال کادر فنی اش خوب نیست، روزی که می خواستیم به استقلال بیاییم می گفتند این کادر قوی ترین کادر فنی و استقلالی ترین است اما حالا می گویند آنها کار بلد نیستد.

بیشتر بخوانید:

دوران خوش یک استقلالی پس از پایان محرومیت

* قائدی و غفوری گل بزنند دیمی است انگار بقیه تیکی تاکا بازی می کنند

وی خاطر نشان کرد: بدخواهان استقلال خیلی خوب فهمیده اند که راه ما درست است و ما کارمان را خوب انجام داده ایم. تیم های دیگر دقیقه ۹۳ گل می زنند و می گویند آن تیم تاکتیکی دارد. مثلا ما روی کار تاکتیکی پرس می کنیم و به گل می رسیم اما در کنفرانس از ما سوال می کنند که آیا این گل روی ضعف مدافعان تراکتور بوده یا قدرت شما؟ اگر قائدی و غفوری گل می زنند دیمی است ولی انگار همه تیم ها تیکی تاکا بازی می کنند و ما دیمی بازی می کنیم و تاکتیک نداریم.

* قرار باشد بازیکن بگیریم گل نزند باید از مهد کودک بازیکن بیاوریم

فکری در خصوص اینکه فکر می کند ریشه این مشکلات کجاست، گفت: استقلالی ها از این فضا خسته شده اند  و دوست دارند تیمشان قهرمان شود. آن دوستان از این فرصت استفاده می کنند و برنامه ریزی می کنند. اگر ما ببریم از مدیریت انتقاد می کنند، مساوی کنیم از تاکتیک ایراد می گیرند و اگر ببازیم به کادر فنی انتقاد می کنند. مسی در جام جهانی قبل در دقیقه ۹۳ به ایران گل زد طبیعی است او میلیون ها دلار پول می گیرد که این کار را انجام دهد. ما هم بازیکن می گیریم که همین کار را انجام بدهد. اگر قرار باشد ما این کار را نکنیم باید از مهد کودک بازیکن بیاوریم.

*وقتی فاصله بازی ها ۵ روز است چگونه می شود ایرادات را برطرف کرد؟

وی اضافه کرد: شما باید ببینید چه در اختیار مربی گذاشتید. استراماچونی اردوی کامل و برنامه های تیمش را پشت سر گذاشت و تازه از هفته ششم به برنامه های مد نظر خود رسید. تیمی که من تحویل گرفتم هم از نظر جسمی خسته بود و هم از نظر روحی. فوتبال کلید برق نیست که دکمه اش را بزنید و همه چیز حل شود. اگر ایرادی هست با ۵ روز و ۱۰ روز برطرف نمی شود. وقتی فاصله بازی ها ۵ روز است چگونه می شود ایرادات را برطرف کرد؟ من باید به بازیکن استراحت بدهم و برنامه ریزی کنم. از این بازی تا بازی بعد فقط یک جلسه تمرین مفید داریم و من در یک روز تمرین مفید می توانم یک ایراد را برطرف کنم. بله ایراد وجود دارد ولی واقعیت ها باید گفته شود.

* آسیب دیدگی ها ما را خیلی اذیت کرد

سرمربی استقلال تاکید کرد: اول اینکه آسیب دیدگی ها ما را خیلی اذیت کرد و ما مکمل های لازم را نداشتیم. ما مجبور می شدیم از یکسری بازیکنان دیگر به جای مصدومان استفاده کنیم.  یک تعداد بازیکن داشتیم که کمتر مصدوم شدند اما تا جنس ما جور می شد آسیب دیدگی به وجود آمد. در بازی با سایپا یک توپ روی دروازه ما آمد و گل شد که البته این خودش یک ایراد است اما خیلی موقعیت ایجاد کردیم. در بازی نفت مسجد سلیمان هم خیلی خوب کار کردیم. ما در این بازی روی یک اشتباه گل خوردیم که خیلی از گلرهای دنیا هم اینگونه گل می خورند.  یک گل هم زدیم که آفساید اعلام شد.

* ارنج تیم را به فضای مجازی می فرستند تا همه به حسینی یا من حمله کنند

وی در خصوص دلیل نیمکت نشینی مظاهری  در بازی با نفت گفت: ۳ بازی بود که مظاهری گل خورده بود و در بازی آخر هم گلی خورد و باختیم. مثلا در بازی با فولاد حسینی روی گل ها مقصر نبود ولی باختیم و در بازی بعد مظاهری بازی کرد. دوستان در اتاق فکر ارنج تیم را به فضای مجازی می فرستند تا همه به حسینی یا من قبل از بازی حمله کنند. ما ۲ گلر خوب داریم، پورحمیدی را به تیم اراکی دادیم که بازی کند و در آینده به درد ما بخورد. من باید ۲ دروازه بان را آماده داشته باشم. اگر خدای ناکرده برای مظاهری آسیب دیدگی به وجود بیاید و ما دروازه بان دوم را نابود کنیم بعدا چگونه از او استفاده کنیم؟

* برخی نان دروغ گفتن می خورند و استقلالی ها باور می کنند

سرمربی آبی پوشان خاطر نشان کرد: در فوتبال دنیا این یک اصل است که از یک دروازه بان استفاده شود ولی فاصله فنی بین مظاهری و حسینی زیاد نیست. متاسفم که برخی نان دروغ گفتن می خورند و حاشیه درست می کنند. شما شک نکنید آه این مردم دنبال کسانی است که این فضا را برای تیم به وجود می آوردند. اینکه با دروغ فضای استقلال را آلوده کنیم کار خوبی نیست.

* چرا باید موقعیت های ما خاکی باشد اما برای بقیه کهکشانی؟

وی تصریح کرد: ریگی و مظاهری اصلا اعتراضی نکردند ولی چون استقلالی ها ناراحت هستند خیلی سریع این دروغ ها را می پذیرند. سوال من این است طرفداران استقلال چه نقشی دارند؟ آنها کجا باید کمک کنند یا یار دوازدهم ما باشند؟ وقتی تیم ما در هفته سیزدهم در صدر جدول است این موضوع نمی تواند اتفاقی باشد؟ به شما گفتم استقلال چه مشکلاتی داشته است. چرا موقعیت های ما دیمی و زمین خاکی است ولی موقعیت دوستان و تیم های دیگر کهکشانی است؟

* اگر پرسپولیس ۴ بار قهرمان شد مقصرش من هستم؟

فکری اضافه کرد: استقلالی ها باهوش باشید. دیگر چند بار باید این حرف را بزنم؟ اصلا من را کنار بگذارند، به قلعه نویی می گویند رئیس مافیا است، یا می گویند او در بازی با مس مشت گره کرده است. یا مثلا می گوید مجیدی قهر کرده است. این حرف ها از کجا می آید؟ متاسفانه فضای رسانه ای استقلال بسیار ضعیف است. یعنی اگر پرسپولیس ۴ بار قهرمان شد مقصرش من هستم؟

* از سرمربیگری استقلال لذت نمی برم

وی خاطر نشان کرد: من جزو آرزوهایم بود که سرمربی استقلال شوم ولی واقعا از این موضوع لذت نبردم. تیم من از هفته دوم در صدر جدول بوده ولی از دید آقایان همه چیزش دیمی بوده است. اصلا شما اجازه بدهید استقلال  بدون تاکتیک قهرمان آسیا شود. آقایان استقلالی ها اشکالی دارد ما بدون تاکتیک بعد از ۱۰ سال قهرمان شویم؟ متاسفانه این مسائل فضای مجازی را خود دوستان نزدیکم به من منتقل می کنند. بازها به آنها گفته ام این کار را نکنید.

* همه ایران فوتبال می فهمند به جز فکری و کادر فنی‌اش

سرمربی آبی پوشان اظهار داشت: از کادر فنی من ایراد می گیرند. همین آقای قربانعلی پور یک روز بدون تیم و روی زمین نماند. او را مربی  تیم ملی می خواهد. من هم قبول دارم کادر فنی باید تقویت شود ولی  شما بگویید من چه کسی را بیاورم؟ کسی را بیاورم که کمک کند یا فردی را بیاورم که به فکر بر هم زدن تیم باشد؟ متاسفانه  این روزها همه کارشناس شده اند. همه ایران فوتبال می فهمند به جز فکری و کادر فنی او. من باید قهرمانی بیاورم تا طرفداران اعتماد کنند ولی این قهرمانی یک شبه اتفاق نمی افتد. اگر استقلال چهاردهم یا هشتم جدول بود شما حق داشتید. مگر می شود یک تیم ۱۳ هفته بالای جدول باشد ولی شانسی باشد؟

* گل ما به پرسپولیس شانسی است اما گل آنها تاکتیکی؟

وی تاکید کرد: من ایراد دارم و قبول دارم ولی گل ما به پرسپولیس شانسی می شود ولی گل آنها تاکتیکی؟ روی گل اول  تاکید ما به پرس بود و مطهری همین کار را کرد و گل زد و روی گل دوم هم تاکید کردیم ارسال داشته باشیم تا به قائدی برسد و اسماعیلی توپ را به وی رساند. آنها چند بار زیر توپ زدند و تک به تک شدند، آن کار تاکتیکی بوده؟ مثلا آن روز، روز بد غلامی بوده یا مرادمند روی یک برگردان پاس گل داد ولی این انصاف نیست که گلهای ما را دیمی بدانند.

* از هواداران می خواهم که با هوش باشند

فکری افزود: من خواهش می کنم هواداران باهوش باشند، کسانی که نمی خواهد استقلال قهرمان شود، شما ابزار آنها می شوید. متاسفانه آنها به شما خوراک می دهند و چَک و لگدش را شما به ما می زنید. این افکار مربوط به دشمنان ما است. من از بدنه استقلال می شنوم که تیم ما برنامه ندارد. مثلا رقبای ما از آسمان توپ می آوردند و گل می زنند؟ مثلا نفت و آلومینیوم و نفت مسجد سلیمان از حد خودشان فراتر کار کرده اند اما استقلال، پرسپولیس، تراکتور، فولاد و سپاهان مدعی هستند اما تفاوت ما با این تیم ها را بگویید. باز هم می گویم این تیم با استقلال مد نظرم فاصله دارد ولی زمان می خواهیم.

* بازیکن وقتی پول نگرفته ناراحتی را در چهره او می بینم

وی ادامه داد: هزار کار می کنم تیم را آماده کنم ولی بازیکن درست به هنگام شروع اردو می گوید پول من را نداده اند و ناراحتی را در روحیه او می بینم. من هم به عنوان سرمربی استقلال از طرفداران انتظار دارم. خواهشا هواداران، تیم های دیگر را هم ببینند. تیم های دیگر می گویند خوب بازی کن ولی نبر ولی اینجا برعکس است. در بازی با نفت مسجد سلیمان خوب کار کردیم ولی نبردیم. نفت مسجد سلیمان به ما که رسید تیم بی پول و جوان است ولی به تیم های دیگر که می رسد می شود نفت مسجد سلیمان قوی.

* در برنامه فوتبال برتر حق استقلال ضایع می شود

سرمربی استقلال  خطاب به مجری برنامه فوتبال برتر خاطر نشان کرد: من از شما می خواهم که به مطالبات طرفداران استقلال توجه کنید. باشگاه بیانیه ای داد که با برنامه شما صحبت نکنید ولی واقعا من از آن بیانیه خبر نداشتم. دو روز قبل از آن بیانیه با شما صحبت کردم و گله کردم. گفتم که گل اول بازیکن پرسپولیس کاملا خطا بود. مربی ما می گوید این پنالتی است ولی شما با تمام وجود می گویید پنالتی نیست!  موارد مختلف داریم که در برنامه شما حق استقلال ضایع می شود.

* می گویند ۹۰ درصد صدا و سیما پرسپولیسی هستند

فکری تصریح کرد: الان می گویند ۹۰ درصد صدا و سیما پرسپولیسی هستند. خود شما پرچمدار پرسپولیس هستی! مگر آقای گل محمدی همیشه در برنامه شما هستند ولی شما همیشه حمایت می کنید؟مگر قرار نبود مناظهر شود چرا آقای رسول پناه را تنها دعوت نکردید؟ توجه شما به استقلال خیلی کم است و هواداران حق دارند. من برای ما و برنامه احترام قائل هستم ولی استقلال تیمی است که میلیونها طرفدار دارد. شاید کمی پرسپولیسی ها طرفدار بیشتری داشته باشند ولی طرفداران استقلال حق دارند. هر باشگاهی در اروپا کانال شخصی دارد اما در ایران صدا و سیما متعلق به همه ایران است. حتی پیکان و سایپا هم سهم دارند.تیم های پرطرفدار جذابیت فوتبال را در پی دارد. 

* نمی دانم چه موضوع تمرکز میلیچ را بر هم زده است

وی در خصوص اینکه تکلیف میلیچ چه شد و چرا او از ایران رفت گفت:میلیچ سال گذشته بازیکن تاثیرگذاری بوده و بازی های خیلی خوبی هم انجام داد. ما هم از او استقبال کردیم ولی از زمانی که آمده نمی دانم چه موضوعی تمرکز او را به هم زده است. بحث من در بعد اول اخلاقی و سپس فنی است.من نامه ای برای عدم نیاز وی به باشگاه نزده ام. ما این همه بازیکن داریم و نمی شود در بازی ها از همه آنها استفاده کنیم. ممکن است یک تعداد بازیکنان در نیم فصل دوم بیشتر بازی کنند یا ممکن است یک عده در نیم فصل اول بیشتر بازی کرده باشند.

*اگر میلیچ استقلال را دوست دارد چرا از ایران رفت؟

فکری خاطر نشان کرد: میلیچ اگر آماده بود ما از او استفاده می کردیم. جایی هم که استفاده نکردیم بحث فقط فنی بود. از سوی دیگر او مساله مالی داشت و از ایران رفت. او یک اخطار به باشگاه داد و ۱۰ روز فرصت داد و وقتی طلبش پرداخت نشد از ایران رفت، بعد هم بهانه آورد که فکری من را نمی خواهد. کار میلیچ غیر حرفه ای بوده که از ایران رفته است. اگر او معتقد است علاقه دارد و مرتب تاکید می کند که به خاطر هوادار بازی می کند چرا از ایران رفت؟ بازیکن خارجی اگر پولش را نگیرد شکایت می کند و جریمه اش را هم می گیرد اما منِ مربی داخلی شکایت می کنم، رای هم می گیریم و بعد با هزار خواهش باید نیمی از طلب را ببخشم.سازمان لیگ کاری کند که ضمانت اجرایی داشته باشد چون همین مدیران فردا این رویه برایشان عادت می شود که با بازیکن خارجی هم مثل بازیکن ایرانی قرارداد ببندند و پولش را ندهند و او هم وسط کار کشور را ترک کند!

* واکنش سرمربی استقلال به حضور افراد متفرقه در تمرین

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص حضور برخی افراد متفرقه در محل تمرین این تیم عنوان کرد: همین دوستان سالهای قبل می آمدند و می رفتند. در روز ۱۰۰ نفر جلوی در ورودی محل تمرین هستند و ما نمی توانیم جلوی آنها را بگیریم. این افراد با پیشکسوتان به محل تمرین آمدند ولی سوال من این است چرا همین تیپ دوستان به تمرینات تیم های دیگر می روند اسمشان تختی و پوریا ولی می شود؟

وی ادامه داد: داستان همان اتاق فکر است که فقط ما را بزنند. من چنین کاری را تائید نمی کنم ولی اگر این اتفاق در باشگاه دیگر بیفتد هیچ اتفاق دیگری رخ نمی دهد. آقایانِ اتاق فکر لطفا در این اتاق را قفل کنید و نان حلال بر سفره ببرید. من ادعایی ندارم که آدم سالمی هستم ولی کسانی که در فضای ورزشی و غیر ورزشی کار می کنند و سالم هستند واقعا مورد هجمه های سنگین قرار می گیرند. من به این افراد می گویم با بولدوزر از روی من و افراد سالم رد شوید ولی آتشی که می زنید روزی دامن زن و بچه خودتان را می گیرد.

* می خواهند سرپرست ما را اخراج کنند

 وی تاکید کرد: از رسانه ملی می خواهم تا از افراد سالم حمایت کنید. موردی که در بازی با فولاد رخ داد همه می گفتند چه شده فکری آن الفاظ را به کار برد ولی گذر زمان نشان داد چه اتفاقاتی رخ داد. خواهش می کنم به مربیان و بازیکنانی که غیر اخلاقی کار می کنند بپردازید. در مراسم معارفه ام در تمرین استقلال از من سوال کردند قول قهرمانی میدهی که من گفتم نه ولی همه را به رقابت جوانمردانه دعوت می کنم. آیا شما در لیگ رقابت جوانمردانه می بینید؟ یک نفر به تمرین ما آمده اما بلوا شده و  می خواهند سرپرست ما را اخراج کنند ولی اتفاقاتی که یک مدیر با برنامه انجام می دهد پیگیری نمی شود.

* واقعیت است که از پرسپولیس حمایت می شود

در اواسط برنامه ابراهیم شکوری معاون باشگاه پرسپولیس روی خط آمد و مدعی شد محمود فکری نباید در این برنامه در مورد تیم رقیب صحبت کند چون این کار حرفه ای نیست. بعد از این اتفاق فکری به اظهارات شکوری واکنش نشان داد و گفت: وقتی صحبت می کنیم قرار نیست زیر و رو بکشیم و مثلا بگوییم تیم خاص.این واقعیت است که در این سالها از پرسپولیس حمایت می شود. کل لیگ به خاطر حضور پرسپولیس در آسیا به هم ریخته آن وقت من بگویم به خاطر آث میلان بازی ها عقب افتاده است؟

* زمانی که استقلال در آسیا ستاره گرفت شکوری کجا بود؟

وی یادآور شد: زمانی که استقلال ستاره گرفت شما اصلا نبودید ولی اینکه بگویند به خاطر تیم ما استقلال سهمیه گرفت زشت است. آن زمان که ما آسیا می رفتیم پرسپولیس و شکوری کجا بود؟ زمانی که ۲۲ سال پیش من در فینال آسیا در ورزشگاه آزادی بازی کردم ابراهیم شکوری کجا بود؟ زمانی که استقلال قهرمان آسیا شده اما می گویند تیم زمین خاکی در گروهش بود و قهرمان شدند. همان بازی با جوبیلیو ایواتا که من مقابلش بازی کردم دو تا توپ وارد دروازه ما رفت ولی ۲۰ موقعیت ما گل نشد.

فکری تصریح کرد:من اصلا دوست ندارم کری بخوانم و همیشه به بازیکنانم این حرف را می زنم. سال گذشته خودم گفتم اگر قرار است بازی ها تعطیل شود حق پرسپولیس قهرمان شود و کلی هجمه به من وارد شد ولی باید واقعیت را به مردم گفت. همه نظم لیگ برای یک تیم به هم خورده اما ما باید ۵ روز یک بار بازی کنیم و پرسپولیس بیشتر از ما استراحت  می کند. این حرف اشتباه است؟

سرمربی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: در خیلی از بازی ها در بحث داوری مشکل داشتیم و حق تیم ما ضایع شد.در بازی با نفت هیچ مشکل داوری نبود و ما مساوی کردیم و اعتراضی هم نداشتیم اما من و طرفداران استقلال از برنامه شما( فوتبال برتر) می خواهیم از حق باشگاه استقلال دفاع کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 77
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    66 26
    خوبه... به همین غرور ادامه بدید ، عالی میشه..... با همین غرور برید جلو تا کله پا بشید..........
    • IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      31 9
      انشااله
    • IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      22 6
      آقای فکری خودتونم گفتین فشار از طرف هواداران زیاده و دیگران همین باعث شده متاسفانه اون حرفا رو بزنین و حتی در همین زمینه ام اونو به رقیبتون منتصب کنید، در مورد شما جور دیگری فکر میکردم، شما شرایط مربیگری و تو تیمتون میدونستید خوب قبول نمی‌کردیم اگرم قبول کردین پای همه چیش وایسید، تیم بحران زده ی ما مسئول نتایج شما نیست، تیم ما به این روز افتاده چون معتقدن جام بسشه
    • IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      25 4
      متاسفانه آقای فکری با دفاع از مربیش همون حرفا رو تکرار کرد، این خیلی بده که تمام کارشناسا اونم نه یکی دوتا بگن پنالتی نبوده شما بگین نه یا معتقد باشین گل سالم خطاس! بعدشم اشتباهات داوری بنفعتونم که اصلا نمی‌بینید و میگین به ضررتون بوده، اگه داورها رو قبول ندارید چرا بازی میکنید؟ این توهین به کارشناسی داوری وشعور بینندس این قبول نداشتن قانون جو و ملتهب تر می‌کنه
    • IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      19 6
      اقای فکر ی بر خلاف فامیلش خیلی بی فکر حرف زد در برنامه ، و با این رفتار انتحاری گزینه مناسبی برای عضویت در گروه داعش است
    • IR ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
      1 1
      کیسه های بی وطن
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    33 11
    والله این فوتبالیست ها خیلی رو دارن از بیت المال ما که بناحق به خورد اینا میدن بماند بعد طلبکار هم هستند که چرا باید خوب بازی کنند تو وظیفه ات همین است
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    46 15
    خیلی دعوای آبی و قرمز رو متوجه نمیشم و بهشون کاری ندارم ولی اینکه مربی یک تیم بیاد توی ی برنامه تلویزیونی اینجوری صحبت کنه خوب نیست. برای خودش خوب نیست. مربی بهتره در مورد مسائل فنی تیم حرف بزنه نه اینکه مثلا بیاد بگه اگه گل محمدی نمیاد رسول پناه رو تنها دعوت کنید! واقعا اینا به مربی ی تیم دیگه ربط داره؟ واقعا از منش امثال نویدکیا، ابراهیم صادقی و مجید جلالی باید یاد گرفت. تمرکزشون روی تیم خودشونه.
    • IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      8 22
      خیلی تابلو میخواهی ادای بی طرفها را دربیاوری!! یه کم برو کلاس عادی سازی!! #با مسعود- مامان آذر##با مسعود- مامان آذر##با مسعود- مامان آذر##با مسعود- مامان آذر##با مسعود- مامان آذر##با مسعود- مامان آذر##با مسعود- مامان آذر#
    • ناشناس IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      5 0
      چه بهونه های مسخره ای میارند این استقلالی ها که مرغ پخته خندش میگیره .یه مدت گفتند وزارت ورزش از پرسپولیس حمایت می‌کنه بعد که پرسپولیس دو بار فینالیست آسیا شد گفتند کنفدراسیون فوتبال آسیا همه پرسپولیسی هستند حالا جدیداً میگن صدا و سیما پرسپولیسی هستند .این فصل دارند دنبال یه بهونه ای میگردند که فیفا رو پرسپولیسی نشان بدهند . ای کاش یکم از شفر یاد می‌گرفتند فقط به بازی تیم خودش کار داشت و فوتبال واقعی رو بازی میکرد بهونه هم نمی‌آورد
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    40 12
    فکری فکر کرده قهرمان ایران شده. اینقدر ذوق زدگی با بازی های نابرابر خیلی جای تعجب داره. اندکی صبر، سحر نزدیک است
  • مسیحا IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    38 6
    همین که این آدم بی سیاست حاشیه ساز سرمربی تیم استقلال هستش بهترین ضربه به استقلال هستش با این مصاحبه های حاشیه ای و جفنگیات خوراک روزنامه های زرد که این آقا گفت برای بردن پرسپولیس به حاشیه ای که خودش گرفتارشه و ایجاد جنگ روانی نشون میده چقدر ترسیده از نزدیک شدن پرسپولیس به صدر و دقیقا به همین خاطر تو این زمان اومد مصاحبه کنه که بلکن جو روانی پرسپولیس رو بهم بریزه و مانع بشه از صدر نشینی رقیب واقعا ترفند های کثیفی بکار میبرن همین آدم رو از ذات تیم استقلال بیذار میکنه بعدم اگه قهرمانی اون دو تا چهارجانبه ستاره داشت چرا تا قبل از دهه نود نبود رو پیرهن استقلال ؟؟؟ الان هم تو ثبت شرکتها به عنوان لوگو تجاری ثبت شده فقط!!! بعدم اون زمانی که پرسپولیس سوپر جام آسیا برد این کتری و استقلال کجا بود بعدم همین اعترافش که قهرمانی های پرسپولیس فشار آورده بهشون و پرسپولیس چند میلیون هوادار بیشتر داره واسه ما بسه .... سه ضرب اش کن .....
    • IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      7 30
      ببند اون دهن گشادت رو لنگی
    • IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      9 22
      لنگی برو از بزرگترت بپرس او سوپر جام آسیا نبود جام در جام بود که لنگ المحرق بحرین رو با گل انصارفرد برد
    • جوجو IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      6 20
      خیلی رو دارید شما پیروزیها. خوب اگه استقلال تو چهارجانبه قهرمان شده پس تیم شما کجا بوده. یه سر سایت لیگ اسیا بزن بعد چرت و پرت بگو
    • فرشاد IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      4 1
      آقای جوجو و یک بنام دیگه اما در همین جام درجام آسیا دوفصل بعدش که شما رفتید یعنی سومین دوره اش زاییدید نتونستید قهرمان شوید فکر کنم الهلال بود زیر پاش شما را له کرد یک معنی دیگر اینها این است که کیسه از وقتی که تیمهای مردانه مثل ژاپن و کره و عربهای همسایه وارد بازیها شدند هیچگونه قهرمانی که نداره هیچ کلاه یکبار رفته فینال اما انصافا دو آن دوتا جام چهارجانبه که اکثرا با تیمهای زنان شرق اسیا مثل تایلند گوتم برگزار میشد آنهم اولیش با حمایت اشرف آنجوری در تهران بدست آورده
  • منصور IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    34 7
    کتری حرف مفت زده ، خیلی دوام نداری با این تاکتیک علی اصغری
  • ازگارد IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    37 5
    کاش آقای فکری قبل از صحبتاش یه نگاهی به برنامه بازی ها میکرد تا ببینه کی پنج روز یک بار بازی داره کی شش یا هفت روز یکبار
  • SE ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    42 6
    وقتی ستاره گرفتید فوتبال ایران از آسیا کیلومتها جلوتر بود اما حال به نیمه نهایی هم نمیرسی میروید خونه بازیهای درخشان سرورتون پرسپولیس را تا بازی فینال تماشا میکنید
    • IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      4 5
      عه جدی پس چرا خودتون قبلا قهرمان نشدید
  • Ss IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    10 32
    لنگی گنگی یا مشنگی به اون قسمت که محمود خان فرمودند موقعی که ما قهرمان آسیا میشدیم لنگ و شکوری لنگی کجا بودن توجه کن
    • رضا IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      17 8
      کیسه یاد نظرسنجی afc میفتم که گفت کدوم تیم قهرمان acl نشده و جواب کیسه بود
    • مصطفی IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      18 5
      کیسه کش کوچولو اون موقع ما با منچستر و چلسی بازی تدارکاتی میزدیم تو رگ چهارجانبه امجدیه کیلو چند بود
    • IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      5 0
      یه سوال خودت بودی؟ ولی الان همه هستیم بسم الله...
    • اشنا IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      13 4
      اون موقع حمایت میشدید شدید و پرسپولیس تخریب میکردید مدام میزبانی میگرفتن براتون که به جای برسید نه مثل پرسپولیس با13 بازیکن به فینال رفت انصاف خوب چیزیه تیمی که فینال رفته بازیکن های خوبشو ازش میگیرن؟
    • IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      4 0
      خود فکری کجا بود داشتم داشتم حساب نیست
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    25 6
    جای تاسف داره. فکری کلا راجع به تیم حریف صحبت کرده. اگه چیزی تو چنته داری رو کن، اگر نه که بهتره سکوت کنی.
    • IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      5 3
      آخه تیم رقیب و عواملش این اتاق فکر رو ایجاد و هدایت می کنن
    • IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      2 1
      فکری هرچی گفته دمش گرم وقتی از صحبت از حمایت از تیم خاصه نام پیروزی میدرخشد
  • امید SE ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    18 5
    با سلام این اقای فکری واقعا مربیه؟ من که تا حالا بجز غرغر و نق نق چیزی ازش ندیدم. گویا فراموش کرده همین تیم ریشهدار و مردمی 6تاییشون کرد!
    • IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      4 13
      آخرین شش تایی سال گذشته دربی حذفی بود که استقلال شش تاییتون کرد
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    11 4
    فکری، مربی فرافکن
  • امانی IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    11 5
    عزیز جان فکری عزیز فکر کن بعد حرف بزن قهرمانی در لیگ تنها بردن وباختن به تیم رقیب نیست اون بازی هم مثل همه بازیها 3امتیاز داره بنظر میرسه چون کوته فکر شدی این حرفها را میزنی تیم اگر قدرتنمد ظاهر بشه فرضا باختی هم مثلا به تیم رقیبت دادی بقیه امتیازات را جمع کن جوجه را آخر پاییز میشمرند اگه در توانت هدایت تیم نیست وقدرتش را نداری مثل مرد برو کنار تا دیگران بیان توجیه الکی نکن وهمه را متهم کن از زمین وزمان وتوپ وداور وتیر دروازه ووو
    • IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      3 9
      اون که درست که جوجه رو آخر پاییز میشمرن چون بابا و دوستان هستن. از همین برنامه ریزی لیگ معلومه که تیمی که بازی کمتر داره بیشتر استراحت میکنه
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    10 2
    این ادبیات رو با طرز صحبت مربیان بزرگ فوتبال جهان در باره تیمهای رقیب مقایسه کنید. مثلا گواردیولا که میگه من همیشه از بازی در برابر تیمهای یورگن کلوپ چیزهای زیادی یاد میگیرم
  • جمال خليلي IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    9 4
    من در تاريخ باشگاه استقلال بي کلاس تر از اقاي فکري مربي نديدم ايا مدير عامل هاي قديمي و اسمي استقلال اجازه ميدادند که مربي استقلال با همچين ادبياتي صحبت بکند
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    11 4
    پریشانحال هوچی دارای سندرم خود کمتر بینی سند دسته اول در حد محمود خان فکری
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    9 5
    ان ستاره را در امجدیه گرفتید مثل الان که به کم فدراسیون کمیته انضباطی و کمیته دوران امتیاز میگیرید اگر نمی دانی از زلفعلی بپرس ایشان سنش بیشتر شما است در مورد کجا بودن پرسپولیس از امیر مافیا و از مدارک باشگاهها سوال کن تا روشن شی
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    12 5
    دهنتو یا گاله باز نکن در مورد تیم خودت حرف بزن با این کارا به کسی جام نمیدن جناب محمود کتری ترسیدی
    • کاربرجدید IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      3 1
      فکری تنها چیزی که بهش نمی خورده فکر کردنه باید فامیلشو عوض کنه بذاره محمود لمپن اصلا فکر نمی کردم یه همچی آدم بی اخلاقیه طفلی میلیچ حق داره از دست این دهن گاله بذاره بره
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    16 3
    تو رو به خدا بزارید با این دو ستاره شون حال کنن ...اما تاریخ رو که نمیشه تحریف کرد وقتی میگیم چهارجانبه منظورمون اینه به حریفای کیسه نگاه کنید ؛ 1970 : هومنتمن لبنان ، سلانگور مالزی ،مدان اندونزی ، هاپوئل صهیونیستی . 1990: 25 آوریل کره شمالی ، بانکوک تایلند ، محمدان بنگلادش (میزبان مسابقات و کیسه باهاش مساوی کرد ) ، پلیتاجایا اندونزی (در نیمه نهایی ) ؟، فینال لیائونینگ چین. خدا وکیلی اندونزی و مالزی ، کره شمالی ، چین ، لبنان رو کجای فوتبال آسیا بدونیم ...پس الکی نیست می گیم چهارجانبه . بعد از این مسابقات در دو دوره به نیمه نهایی می رسه که میزبان بازیها هم میشه تو تهران...اما دریغ از قهرمانی برای این ستاره داران ؟؟؟؟ از سال 2002 با فرمت جدید لیگ قهرمانان که غولهای آسیا از شرق و غرب آسیا بصورت حرفه ایی وارد مسابقات می شن ، ستاره داران حتی خواب نیمه نهایی منطقه غرب آسیا رو هم نمی تونن ببینن..... امسال هم که تو سید 3 آسیا با هند و اردن و تاجیکستان قرار گرفتن .... اونوقت حضرات هنوز با خاطرات پدر بزرگاشون برای ما که هوادارای 5 سالمون بیشتر از اونا قهرمانی و فینال آسیا دیده ،کری می خونن ...جال الخالق از روی این آدما .....
    • آبی IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      3 2
      عزیزم این تیمها در اون سالها از گوای الان هند که خیلی بهتره
    • IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      4 2
      شما به همین بنگلادش با مربیگری ناصر حجازی باختید
    • پرسپولیسی IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      0 1
      یعنی دمت گرم. عالی زدی به هدف.
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    10 3
    مجری:آقای فکری چرا اسمتونو محمود گذاشتن؟ فکری:تقصیر پرسمولیسه مجری: برنامه تون برا قهرمانی اس اس چیه؟ فکری:تقصیر تیم خاصه مجری : هواداراتون ناراحتن کتری:تقصیر پرسپولیسه مجری: هوادارا میگن فنی بازی نمبکنین کتری:پرسپولیس مجری: تمام کارشناسای داوری گفتن گل پرسپولیس سالم بود کتری:تقصیر پرسپولیسه والی آخر....... جالبه به مجری مبگفت توباید برعکس داورها میگفتی حق با برهانی بود!!
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    9 3
    ستاره با چی و با کی؟ستاره چهارجانبه امجدیه و با کمک ریاست وقت فدراسیون جناب داریوش مصطفوی که به ورمزیار گفته بود هر کجای محوطه جریمه بیفتی داور پنالتی میگیره چون من بهش فرش و گز و ساعت رولکس دادم واقعا افتخار داره؟اگر صدا و سیما میذاشت یه پرسپولیسی واقعی بیاد روی خط قطعا فکری چهار دست و پا استودیوی فوتبال برتر را ترک میکرد
    • IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      3 3
      مصطفوی که مدیرعامل شما بود لنگی خان
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    10 1
    بدبخت اگه میتونیم تا نیمه نهایی بیاید اون موقع شاه بود کمکتون می‌کرد بازیکن از پرسپولیس قرضی براتون بازی کرد یادتون رفت کیسه
  • شیما IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    4 2
    ستاره...!!!!!
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    6 3
    آقای محمود فکری بزرگوار بدان و آگاه باش استقلال با شکست دادن تیمهایی مثل محمدان بند گالش و از اینجور تیمها ستاره داره و الا ظرف سه سال دو بار به فینال آسیا رسیدن هنر هرتیمی نیست .
    • IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      5 1
      محمدان بنگلادش که پیروزی رو با مربیگری مرحوم حجازی و دو گل بیژن طاهری از آسیا حذف کرد
  • حمید IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    2 4
    آقای فکری پس بقیه تیمها چطور ایراداتشون را در ۵ روز رفع میکنند که شما نمیتونید ؟ دلیل این صحبتها این است که میدونه شرایط سخت شده و ممکنه اخراج بشه
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    3 5
    لنگیها اول تکلیف نام بزرگ پیروزی مشخص کنید ما چی صداتون کنیم تا کری خوندن.والا
    • IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      2 0
      هر چی راحت تری دوچرخه سواران تاج کیسه گشاد تهران!
  • علیرضا۱ IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 1
    هرچند بعضی از صحبت های استقلال از روی عصبانیت و ناراحتی است اما وجدانا برخی مثلاً دلسوز دارند تیشه به ریشه استقلال میزنند نمونه اش همین بازیکنی که تعداد بازیهایش در استقلال به انگشتان یک دست هم نمی‌رسد منظورم نیک سیرت است چرا باید این آقا درصدا وسیما روزنامه های ورزشی از ارنج تیم استقلال ایراد میگیرد انگار این آقا سالها درتیم های درجه یک اروپا مربیگری کرده آقای نیک سیرت شما اگر دریک تیم درجه سه ایران کمک مربی هم بودید من دیگر حاضرم درهمین تلویزیون چسبهای فوتبالی یافوتبال برتر دست شما راببوسم
  • سیروس IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    3 0
    محمود جان من عاشقتم هرچی بگی درسته حتی اگه غلط باش مرسی که هستی
  • ع IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 2
    چهار سال‌همین حرفها‌را میزنید حالا‌وه شما صدر جدول هستید‌باز‌پرسپولیس مقصر‌یا‌اینکه
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    2 1
    ما اونموقع تو بنگلادش بازی میکردیم، و چون اسم تیم بنگال اف سی بود کسی نمیشناخت ما رو، تو بازی های چهار جانبه آسیا هم چون نخواستیم بازی کنیم تیم محمدان رو فرستادیم.
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 0
    اون زمون توفکر این بود که یک باره دیگه شش ستاره دیگه به استقلال اهدا کنه
  • پرسپولیسی قشقایی IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    2 1
    ههه،قهرمان ۴جانبه هم شد قهرمانی؟اگه راست میگی الان برو فینال آسیا،لبتان،مالزی،اندونزی،کره شمالی،رژیم صهیونیستی شد تیم عروس العین؟خخخخ
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    2 1
    جناب فکری نود.درصد ایران پرسپولیسی هستن شما خودت جام بگیر چکار به تاج داری تاج مال پهلوی بود شما با تیم خودت بگیر زورت نمیرسه میگی پدر بزرگم تو عصر حجر جام گرفته پس خودت چرا از گروه تو اسیا بالا نمیری ؟ اونجا هم تقصیر داور هست ؟
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    2 1
    جناب فکری اگر دوستاره گرفتی چرا تو اسیا معلوم نیست ؟ اونجا هم پرسپولیسی هستن ؟
  • امید IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 1
    آقای فکری بهترین حرف ها ازد وحق
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    2 0
    محمود منتظر باختن شما در آسیا هستیم برای جشن و پای کوبی سراسری انشااله آنچه عوض دارد گل8 ندارد
  • US ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 0
    کری خواندن برای هواداره نه سرمربی
  • علی رضا IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    2 0
    تو با این قهرمانید ههههه جمع کن خودت رو بیجا میکنی اسم پرسپولیس رو میاری تو فکر تیم خودت باش
  • علی رضا IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    2 0
    علکی میگه ،زر میزنه
  • م IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 0
    چرا
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 0
    تیم فقط کیسسسسسسسسه گشااااااااااااد تهراااااااااااااان کیسه کشی جرم نیست بیماری است متهمان فرافکن
  • شیر فرهاد IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 3
    اینکه چرا لنگ نتونسته حتی مثلا تو چهار جانبه قهرمان آسیا بشه چند دلیل میتونه داشته باشه اول اینکه اون موقع لنگ اختراع نشده بوده در نتیجه تیم لنگ وجود نداشته که نشون میده قدمت سرورتون استقلال بیشتره دوم اینکه شاید لنگ از اول سوراخ بوده نتونسته به چهار جانبه صعود کنه در ضمن استقلال به جز دو تا قهرمانی دوتا نایب قهرمانی و چند بار تا نیمه نهایی هم رفته لنگ حالا حالا ها کار داره تا به سرورش نزدیک بشه
  • ناشناس IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 0
    از این ستارهای فیک بابت جام های قاره ای فقط شما به خودتون دادید وگرنه تیم هایی مثل رئال و بایرن باید ستاره بارون می شدن.حالا شما از بی حساب کتابی فوتبال ایران استفاده کن ستاره ستاره کن.شما اگه از مربیگری سر در می آوردی بی سر و صدا کارت رو می کردی نه اینکه بعد هربازی که نبردی سرتو تو جیب تیم های کنی.با این رفتارهای غیر حرفه ای شک ندارم عرضه کسب قهرمانی نداری.
  • رضا IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 0
    این مردک احمق غلط زیادی میکند عرضه داری داخل زمین حرف بزن اسم پرسپولیس را میاری باید با افتخار بگی بی شعور فقط زر زیادی نزن دو روزه اومدی کیسه انگار چه شدی خفه شو اسم سرورت را نیار مردک سوزش میخره
  • محسن IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 0
    فقط اسمش فکری , اما واقعا بی فکر هستن . فقط به در و دیوار لگد میزد . حیف به وقت مردم و وقت صدا و سیما . ایشون اصلا در شأن یک باشگاه نیست باعث افت جایگاه باشگاه میشه . باید بره همون جویبار مربیگری کنه . حرفایی میزد که اصلا جواب سوال مجری نبود . فقط به جاده خاکی میزد و توجیه بود
  • َA--R IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    0 0
    گرفتیمو ول کن الا چکاره ای
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    0 0
    از عقده دلشه که پرسپولیس ۵بار پشت سر هم قهرمان شده البته ۱قهرمانیش با تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال خوزستان بود اقای فکر از حرص و حسادتش ستاره عهد بوق رو به رخ ما میکشه . بابا شما اگه تا صدسال دیگه بوی فینال رو دیدید !!!!!!!
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    0 1
    فقط همین میدونم استقلالیها همیشه ادمهای حسود و چشم تنگ نظری بوده و هستند و اینا هیچ موقع عوض نمیشوند زیر بار حقیقت هم نمیروند که پرسپولیس همیشه قهرمان هست و پرطرفدار
  • ایلدیز IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    0 0
    آقای فکری امید وارم که این پیام من رو ببینید فقط شما این تیم رو خراب کردین ما فقط آقای استراماچونی رو داشتیم پرسپلس از ما گرفت ازتون خواهش میکنم از این تیم برید بدون سرمربی باشیم بهتر از شماست بریدددددددد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس