کد خبر 1175692
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
جریمه خودرو محدودیت تردد شبانه محدودیت  نمایه

محدودیت تردد شبانه برای خودروها به علت حجم بالای ترافیک در ساعات پایانی روز از ساعت ۲۱:۳۰ شب تا ۴ صبح اجرایی می‌شود.

به گزارش مشرق، همزمان با شیوع ویروس کرونا و قرمز و نارنجی شدن وضعیت شهرها و استان‌های سراسر کشور، ستاد ملی مقابله با کرونا بر آن شد تا به منظور جلوگیری هرچه بیشتر از شیوع این ویروس و تردد بی رویه شهروندان تصمیماتی را اتخاذ کند.

ببینید:

فیلم/ "منع تردد" به شهرهای زرد رسید

برهمین اساس مقرر شد در شهرهای سراسر کشور محدودیت تردد شبانه برای خودروها از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح اجرایی شود.

در این مدت محدودیت تردد شبانه در تمام شهرها و استان‌های کشور اجرا شد و به دنبال آن وضعیت قرمز برخی شهرها به نارنجی، زرد و آبی تغییر پیدا کرد و آمار مبتلایان به کرونا کاهش یافت، اما در ادامه روند شیوع دوباره افزایش یافت و همین موضوع باعث شد منع ترددها کماکان ادامه یابد.

تردد شبانه در بیشتر اوقات پس از ساعت ۲۱ نیز ادامه داشت و باعث بسته شدن خیابان‌ها و ماندن برخی افراد بعد از ساعت شروع محدودیت در خیابان شد، لذا به همین دلیل ستاد مقابله با کرونا در تعامل با نیروی انتظامی تهران بزرگ تصمیم گرفت ساعات منع تردد را تا ۳۰ دقیقه کاهش دهد.

سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران اظهار کرد: محدودیت‌های تردد طبق روال گذشته از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح اجرا می‌شود، اما اخیرا با هماهنگی که با ستاد مقابله با کرونا داشتیم تا ساعت ۲۱:۳۰ شب زمانی را به مردم اختصاص داده‌ایم، چراکه در ساعات پایانی روز و به هنگام اجرای محدودیت تردد با حجم بالای ترافیک مواجه هستیم و بر این اساس تقریبا با نیم ساعت تأخیر از زمان اعلام شده، اعمال قانون انجام می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • کتایون باقری IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    3 12
    با درود به نظر می رسد مبلغ جریمه پایین است و پنج میلیون تومان جهت اجرای قانون‌ بهتر باشد
  • کتایون باقری IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    2 10
    با درود و احترام به نظر می‌رسد افزایش مبلغ جریمه به پنج میلیون تومان نقش موثری در اجرای قانون خواهد داشت
    • مهربان IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      11 0
      نفست از جای گرمبلند میشه،آشغال،همین منع تردد شبانه اما تصادفات رو 25درصد بالا برده،حجم ترافیک رو70درصد بیشتر کرده،بیشعور،لابد همه جریمه ها به حساب پدرت واریز میشه،آشغال
  • شهروند IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    0 0
    چرا فکر میکنید فقط مشاغل دچار مشکل میشن !!! شده مطب دکتر منتظر باشید و شب بشه؟؟ چرا باید من 200 هزارتومن هم علاوه بر بقیه مخارج درمان بدم بابت هزینه ترددم در شهر؟!! شده 12 شب حالتون بد شه نیاز باشه برید بیمارستان؟؟؟ ولی اسنپی نباشه و قبول نکنه!!! اینطور که نمیشه زندگی کرد. صد رحمت به کره شمالی. حداقل میگه چه وضعیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس