کد خبر 1175526
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
درآمد خانواده

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس از تدوین طرحی در مجلس برای رتبه‌بندی خانوارها و تعیین دهک‌های مختلف جامعه براساس درآمد و هزینه‌های خانواده‌ها خبر داد.

به گزارش مشرق، ابوالفضل ترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی، گفت: در مجلس طرحی برای رتبه‌بندی خانوارها و تعیین دهک‌های مختلف جامعه براساس درآمد و هزینه‌ خانواده‌ها تدوین شده است که پس از گذراندن مراحل اداری برای رسیدگی در دستور کار صحن قرار می‌گیرد.

وی افزود: براساس این طرح تعیین این موضوع که یک خانواده در کدامیک ازدهک‌ها قرار دارد براساس هم میزان درآمد و هم هزینه خانواده خواهد بود.

متن کامل طرح رتبه‌بندی خانوارها براساس درآمد و هزینه به شرح زیر است:

دولت مکلف است نسبت به تهیه پرسش‌نامه مؤثر در وضعیت مالی خانوار از قبیل درآمد، دارایی‌ها و هزینه‌های زندگی خانوار و سپس با صحت‌سنجی نسبت به رتبه‌بندی خانوارهای ایرانی در ۱۰ دهک با در نظر گرفتن حق اعتراض برای خانوار اقدام و تمام خدمات و یارانه مستقیم و غیرمستقیم را براساس رتبه‌بندی خانوار ایرانی برنامه‌ریزی و صورت دهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • روستازاده IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    3 0
    ده سال شده معلمان را رتبه بندی می کنند هنوز به نتیجه نرسیدند و فقط شعار دادند حالا این رتبه بندی ملت چقدر طول بکشد خدا داند
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    0 0
    سلام رئیس ما یارانه میگرفت و حقوق من را مسخره میکرد مقدار ساعت اضافه کار منم بک چهارم اون نمی شد دهها باب خانه و مغازه داشتند و یارانه میگرفت میگفتند چیزی بنام نمیکنند و همه چیز بنام غیر سرپرست خانواده است و من یارانم قطع شده بود شش سال پیش با تنگ دستی گذران زندگی میکردم این بار هم این یارانه 300/400 باز برای من واریز نشد من بازنشته یارانه ندارم و به نقل از صدا و سیما 72 میلیون ایرانی یارانه میگیرند اگر وافعا هدفمند سازی یارانه ها است پس چرا من بازنشته بدون منزل و مستاجر جز 72 میلیون نیستم پس این همه خانه مجلل و ماشین گران قیمت مالک ندارند یا یارانه بگیرند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس