ماجرای بنر‌هایِ با پرچم فرانسه در مشهد چیست؟! + عکس

نصب بنرهای عجیب با پرچم فرانسه در مشهد به مناسبت دهه فجر خبرساز شده و شهرداری مشهد در توضیح این اتفاق اعلام کرد که اشتباه چاپی و فنی رخ داده است.

به گزارش مشرق، سرپرست اداره کل روابط عمومی شهرداری مشهد درباره نصب بنرهایی با رنگ‌هایی مغایر با پرچم ایران گفت: ایراد از بخش فنی چاپخانه بوده و بنرهای نصب شده جمع آوری شد.

سید مهدی حسینی، سرپرست اداره کل روابط عمومی شهرداری مشهد در این باره تصریح کرد: این پرچم «فرانسه» نیست که در بنر مشاهده می‌شود و بر اساس تصویری که منتشر شده، معلوم است که عکس بنر مربوط به مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن سال‌های گذشته در مشهد است.

وی با بیان اینکه وظیفه چاپ و نظارت بر چاپخانه با سازمان میادین شهرداری مشهد است، افزود: ایراد در بحث فنی چاپخانه بوده و با ایجاد مشکل در ترکیب رنگ بنر چاپ شده توسط پیمانکار چاپخانه سازمان میادین، رنگ سبز به سمت رنگ آبی رفته که به محض اطلاع جمع آوری شده است.

ماجرای بنرهایِ دهه فجری با پرچم فرانسه در مشهد چیست؟! +عکس

سرپرست اداره کل روابط عمومی شهرداری مشهد ضمن اعلام اینکه طرح جایگزین نیز به سرعت نصب خواهد شد، خاطرنشان کرد: طراحی و تولید محتوای بنرها با اداره کل روابط عمومی شهرداری مشهد است و طرح اصلی بنر نیز موجود است.

ماجرای بنرهایِ با پرچم فرانسه در مشهد چیست؟!

وی افزود: عکس به صورت واقعی است و رنگ پرچم در طراحی صحیح است، ولی وظیفه چاپ و نصب با سازمان میادین است، اما مشکلات فنی را دقیق نمی‌دانم.

حسینی گفت: نظارت بر چاپ و اکرا ن بنرها نیز با سازمان میادین شهرداری مشهد است و می‌توانند توضیح بدهند، اما قطعا هیچ عمدی در این مسائل نیست و همه به پرچم ایران اسلامی عرق داریم و اشکال فنی در دستگاه چاپ طرف قرارداد سازمان میادین بوده است.

وی افزود: بر اساس نظر سازمان میادین تعداد ۳ بنر با این طرح نصب شده بوده که به سرعت جمع آوری شده است؛ در مجموع ۱۳ طرح در سازه‌ها برای دهه فجر اکران شده و این طرح در سه نقطه نصب و سپس جمع‌آوری شده است.

سرپرست اداره کل روابط عمومی شهرداری مشهد اظهار کرد: در مجموع این اشکال در این اتفاق بد و تغییر پرچم ایران اسلامی پذیرفته است و قبول داریم، اما پرچم از نوع پرچم‌های طولانی است و آرم الله در وسط پرچم وجود دارد.

موسوی، مدیر روابط عمومی سازمان میادین شهرداری مشهد نیز در این خصوص اظهار کرد: در واقع دفتر حوزه مدیر عامل سازمان میادین در این زمینه پاسخگو هستند، اما با توجه به اینکه طراحی بنرها در حوزه کاری ما نیست موضوع باید کارشناسی شود.

وی با اشاره به اینکه بنرها ساعت ۳ صبح روز گذشته به چاپخانه رفته و نصب شده و گویا طیف رنگی و درصدی از رنگ‌ها مشکل داشته است افزود: پیش‌بینی این است که ترکیب رنگ می‌تواند رنگ دیگری را نتیجه بدهد.

مدیر روابط عمومی سازمان میادین شهرداری مشهد ضمن تأکید بر اینکه قاعدتا باید نظارت در زمان نصب صورت بگیرد، گفت: بنرها در اداره کل روابط عمومی شهرداری مشهد طراحی می‌شود و سازمان میادین بستری برای طراحی نیست و قراردادی با چاپخانه دارد و وظیفه آنالیز ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 69
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 33
  • IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    107 3
    عیب نداره، اما چطور اشتباه چاپی! به این بزرگی رو ندید و بردید اون بالا و نصب کردید؟!!!!!
    • قریشی IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      62 7
      حتما این بخش از گندی که زدن رو با توجیه کوررنگی نصاب توجیه می کنند! خدایا بعد از انتخابات 1400 کاری کن تا روز قیامت هیچ اصلاح طلبی حتی در پست های پائین مدیریتی حضور پیدا نکنه ... آمین یا مجیب الحاجات
    • IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      6 0
      مرگ بر آمریکا
  • HU ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    13 42
    پرچم هلند است. اما اینها مهم نیست. چشم خود را باز کنید و بنرهای دهه فجر و برنامه های به اصطلاح جشن آن را در جامعه و سطح شهرها و صدا و سیما ببنید. دهه فجر به جشنی ملی و سکولار تبدیل شده است که کلمه ای از اسلام در آن نیست. گویی مراسمی مثل روز ملی کانادا شده است.
    • قریشی IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      19 22
      شما اگر چشمتان را باز کنید وقتی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رو میخوای جشن بگیری نام اسلام در بطن عناوین وجود داره ... مراسم سکولار مانند جشن کوروش و سایر چرندیاتی هستند که ریشه اعتقادی ندارند و بدون سند و مدرک تاریخی از طرف کشورهای غربی در برخی ذهنهای بیسواد جامعه وارد شده اند
  • IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    63 3
    یعنی هیچ آدم. چشم بازی نبوده که ببینه و بعد نصب کنند.
    • IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      9 16
      چه اشکالی دارد مگر مشکلات و اختلاس هایی که انجام میشود جلوی چشم مسولین قابل مشاهده و پیشگیری نیست که حالا برای یک بنر ناراحت میشیم
    • قریشی IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      31 9
      شما تا الان دیدی یه اصلاح طلب روده راست توی شکمش باشه؟!!! دروغ میگن به والله
  • ص ع IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    24 0
    ایرادازمسولین بوده که با رابطه استخدام شده، ورنگ پرچم کشور نمی دونه. کلاس ابتدای شکل پرچم یاد نگرفته. ..آموزش و پرورش باید خجالت بکشد.
  • مجید IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    22 2
    واضحه که داره دروغ میگه، اگه رنگ سبز مشکل داشته چرا پرچم کناری که رنگ سبز روش داره کاملا درست چاپ شده، قاعدتا رنگ اون پرچم کوچیک هم باید متمایل به آبی میشد. دلیل دوم دروغگویی این مسئولان اینه که چطور 3 بنر نصب شده و هیچکس رنگ آبی رو ندیده، یعنی همه کارگران و افراد دخیل در نصب کوررنگی داشتند؟ البته وقتی نماینده مجلس روز روشن هزارتا دروغ میگه و تا وقتی تصاویر دوربین بیرون نیومده حاضر نیست عذرخواهی کنه، از مسئولان شهرداری مشهد چه انتظاری میره!
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    18 0
    اگه غیر عمد بوده واقعا که چه اتفاق زشتی اینهمه آدم و دست اندرکار یکی قبل از نصب این تعداد بنر متوجه نشد تازه اونم تو یه شهری که انقدر مدعیه
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    24 0
    آدم احمق! رنگ سبز و آبی قاطی شده! چطور جای سبز و قرمز عوض شده؟
  • SMAH1 IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    19 0
    این پرچم فرانسه نیست و پرچم هلند است. در ضمن شهرداری مشهد تا حالا از اشتباهات داشته (در همین دور جدید) که به نوعی توهین به انقلاب باشد. در ضمن موقع نصب، چشم نداشتن ببینند؟
  • احمد IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    12 0
    یعنی این احمق ها در هنگام چاپ وتحویل و حتی نصب متوجه نشدند یعنی حماقت تا این حد!!!!
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    6 1
    فورا عوض کنید
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    17 0
    اگه رنگ سبز مشکل داشته چرا اون پرچم کوچیکه آبی نشده
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    18 0
    دقت کردید ! کیف کردید برای پاسکاری گند کاری حضرات ! مطمئن باشید کلی هم بابت این پروژه عظیم تبلیغاتی !! بیت المال مظلوم مسلمین را تیغ زده اند ! در دولت تبخیر امید از این کار ساده و پیش پا افتاده گرفته تا خسارات کلانی که در موضوعاتی همچون خسارات وارده در موضوع قیمت گذاری و نرخ ارز ، ماجرای قیمت بنزین ، قیمت مرغ و تخم مرغ ، خصوصی سازی های کیلویی و .... تا برجام بد فرجام و .... ( متأسفانه اگه بشماری مثنوی هفتاد من خواهد شد ) همه و همه کی بود کی بود من نبودم راه افتاده و کسی شهامت پذیرفتن تبعات گند کاری و بیخیالیشان را نداشته و مسئولیت آنرا بعهده نمی گیرد !! .
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    17 0
    عمدی بوده و میخواستن بگن این انقلاب فرانسوی بوده....مسئولین بیشتر کنکاش بکن حقیقت رو میفهمند....
    • IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      3 5
      درست گفتن
    • IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      0 0
      غلط کردن
  • محمد.369 IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    7 2
    باسلام. امروز بدترین روز زندگیم بود. من چهل سال سن دارم تاحالا نمیدونستم پرچم ایران سرخ وسفید سبز فکرمیکردم یعنی یقین داشتم سبزوسفیدوسرخ...
  • محمد IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    14 0
    غربگداها دوست دارند دم تکان دهند امریکا نشد انگلبس نشد فرانسه بهترهمشون
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    9 2
    نوکران سوسیال دمکرات دریغ از یک وطن پرست
  • اسماعیل IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    18 0
    اولا در ترکیب رنگ زرد و ابی رنگ سبز بوجود میاد.ددر ترکیب رنگ صورتی و زرد رنگ قرمز در دستگاه چاپ بنر.چطوره که قرمز خوب چاپ زده یعنی پاشش رنگ زرد داشته دستگاه.هنچنین تکه ای سبز رنگ توی چاپ هست که نشون میده دستگاه مشکلی نداشته.دوم اینکه کلا رنگ پرچم ایران سبز بالاست در صورتی که در ابن طرح قرمز بالاست.خوب اینها مشخص میکنه این عمدی است.و این توضیحات توجیهی بیش نیست
  • DE ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    7 1
    فقط پول بیت المال حروم کردن موقع نصب و چاپ کور بودن
  • محمدایوب IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    7 0
    یعنی یه آدم ناظر ندارن وقتی بنر بااین هزینه چاپ میشه. نگاه کنه ببینه. چی چاپیدن. بابا خیلی وقیه هستین خجالت بکشین. شما یک ده هزارتومنی از یکی میگیرین ده بار نگاه میکنین بعد تو جیبتون میذارین. اونوقت بنر به این بزرگی. را کورین. ندیدین. حالا اگه عکس یک استحاله طلب بود ویک چشمش ابروش کج بود مثل خودش. آشنا توییت میزد واعظی ازمکدری رییس جمهور می‌گفت. اون چاپخونه رو به اشد مجازات ودر هیئت دولت راه نمیدادن. روحانی اونو می‌فرستاد جهنم
  • مصطفی IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    10 0
    به نظرم یک کار عمدی بوده چون اگر مشکل پرینتر هم می بود باید بقیه رنگ ها هم مشکل پیدا می کرد ولی رنگ قرمز تصاویر و رنگ سبز هم وجود داره و اگر هر کدام از رنگ های چاپ افست نبود باید قرمز به بنفش می زد و سبز به آبی آسمانی
  • FI ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    12 4
    دروغ که حناق نیست که آدمو خفه کنه. یک سری نفوذی بد جوری به مناسب حساس رخنه کرده اند و در جایگاه خودشان از هیچ فرستی دریغ نمیکنند. و هر کدام در توان خود از خسارت مادی گرفته, تا معنوی و حیثیت ملی.. هر چه در توان دارند جهت تضعیف نظام و تحقیر ملت, از هیچ اقدامی کوتاهی نمیکنند, نه ابایی دارند و نه شرم. وقیحانه افتادند به جان مملکت و هم چپاول میکنند هم نمک نشناسند. نان و بوقلمون کشور را میخورند و آب به آسیاب دشمنان ایران میریزند.
  • کوروش IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    5 0
    معنولا کسی بالا رو نگه نمیکنه؟
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    12 1
    خب رنگش مشکل داشته پس الله وسطش چی شده؟؟!!
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    8 0
    شما هم اشتباهی گوش کسایی رو که اینارو زدن بپیچون تا دیگه از این غلطا نکنن
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    6 1
    سبز پرچم دیگه چرا خوب چاپ شده؟
  • شهروند IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    10 1
    اینکه قرمز رفته بالا و آبی اومده پایین و این قضایا به کنار. آرم الله‌ وسط پرچم کوشش په!!؟ لابد اونم بخاطر نبود بودجه و اعتبارات برای تهیه رنگ بوده. تاجاییکه همه درجریانیم ، واسه کوبیدن میخی به دیوار کل پرسنل شهرداری از شهردار وقت و کمیته ایشان تا آبدارچی و شهردار پیشین جمع میشن تا نظری کنند و نظری دهند حالا که قضیه آبدار شده فقط نصاب بیچاره بوده و ی سطل چسب و دومتر بنر و چارپایه‌اش. بیچاره میادین شهرداری
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    11 3
    آخه یه بهانه ای بیارید که بشه باور کرد. فرض کن باور کردیم این تغییر رنگ را. آیا ترتیب رنگها درسته؟ چرا قرمز بالاست؟ داداش خودتی. پرچم مقدس ایران سبز بالا، سفید وسط و قرمز پایینه. یاد گرفتی عزیزم. البته از شماها هر چی بگید میاد و بعدش یه بهانه ای میارید که قضیه رو بدتر میکنه. علی برکه الله
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    8 0
    خاک تو سرشون
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    7 0
    خیانت بی شرفی به این واضعی واقعا شرآور است مرگ بر خیانت کاران و این دشمنان اسلام امام و شهدا ننگ بر آنها باد
  • حسینی IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    7 0
    مرحله چاپ اشتباه شده !قبول یعنی مرحله نصب هم اشتباه شده !یعنی آن کسی که نصب کرده چشماش همراهش نبوده یا عینک آفتابی داشته نفهمیده !خدا عاقبت مارا با این منافقان ختم به خیر کنه!
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    7 0
    دقیقا معلومه این کار ، با قصد و کاملا آگاهانه انجام شده چون اولا رنگ سبز پرچم ایران در قسمت بالا هست نه پایین - ثانیا پرچم ایران ساده نیست و دارای آرم و نشان الله اکبر و لا اله الا الله هست حافظ به این احمقهایی که با این بچه بازیها می خان به انقلاب دهن کجی کنند جواب خوبی داده " ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست عرض خود می بری و زحمت ما می داری "
  • شهریار IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    5 0
    شهرداری مشهد از شهرداری تهران افتضاحتره
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    6 0
    مگه میشه ایرانی رنگ پرچم مملکتش یادت بره.دروغ بزرگتر ازین
  • احسان IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    8 0
    این توهینی به انقلاب و اشاره ای به این موضوع که انقلاب ایران راتحت حمایت فرانسه است. باید با مسوول این کار برخوردار شود
  • مجید IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    0 3
    اتفاقا اتفاق خوبی بوده و این میتونه نوید بخش این پیام باشه که به زودی در فرانسه انقلابی شبیه این ایجاد بشه
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    1 0
    بگیریم اشتباه چاپ شده. چرا اشتباه نصب شده آخه؟!!! بارها این توجیه رو آوردند که اشتباه چاپی بوده. بله ممکنه و دور از ذهن نیست. اما بحث بر سر اینه که چرا این اشتباه میره و در چند نقطه نصب میشه؟ یعنی وقتی از چاپ در اومد کسی ندید و نفهمید؟ وقتی داشتند نصب می کردند کسی ندید و نفهمید؟ وقتی نصب شد و اومدن پایین دید کسی ندید و نفهمید؟ اینکه باید خیلی گوشامون دراز باشه جانم!!!
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    1 0
    عجبببب انگار بچه گول میزنه...
  • ناشناس IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    2 0
    خدایی مردم رو چی فرض کردید با این توجیه تون
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    2 0
    انشاالله که خون شهدای این دهه در سال 57 گریبان این دشمنان انقلاب و اسلام را بگیرد به مکافات جنایتشان برساند خائنین وطفن فروش و حرامی اثرات لقمه حرام همین می شود ننگ مرگ بر بانیانش واینکه می گویند اشتباه شده دروغ می گویند گوشهای خودشان دراز است نه ملت
  • کورش قیصری نیا IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    4 0
    اصلا ایراد فنی مربوط به چاپخانه نیست اگر چاپخانه نمیتوانست رنگ سبز را چاپ کند توی همین تصویر رنگ سبز نیز وجود دارد و نشان میده که ایرادی از طرف چاپخانه نیست و تصویری که به چاپخانه دادند دقیقا همین تصویر بوده است.
  • مرصاد IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    5 0
    این اشتباه نبود و حتما تعمدی در کار بود ! چون بچه های دبستانی هم ؛ مشخصات پرچم ایران رو می دونن !!
  • مرصاد IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    6 0
    یک جریان مرموز ، برای هنجار و قداست شکنی ، بخصوص در مشهد و قم حضور دارد ! اگر یادیان باشد ، بعد از انقلاب ، کوکاکولا و پپسی ، اولین بار در مشهد تولید شدند ! ایجاد مراکز متعدد خوشگذرانی و تفریح در مشهد نیز ، از همین مقوله است !!
  • مرصاد IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    6 1
    یک جریان مرموز ، برای هنجار و قداست شکنی ، بخصوص در مشهد و قم حضور دارد ! اگر یادیان باشد ، بعد از انقلاب ، کوکاکولا و پپسی ، اولین بار در مشهد تولید شدند ! ایجاد مراکز متعدد خوشگذرانی و تفریح در مشهد نیز ، از همین مقوله است !!
  • باقی GB ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    5 1
    احتمالا نوچه های تدبروامید زمینه سازی میکنن تادل مکرون رابدست بیارن
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    5 0
    به نظر میاد تو تاریکخانه چاپ کردن. و حتماً در شب تاریک و عینک دودی هم رو چشمشان بوده.
    • کیارش IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      2 0
      خخخخ
  • روح اله IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    3 1
    کشور دست مزدوران است همین اشتباه چی.همه جا وطن فروش داره
  • رضا IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    2 1
    از شهردای کلان شهر مشهد دیگه واقعا بعید بود نمیدونم بخندم یا گریه کنم !!!
  • سینا IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    2 0
    رنگ سبز به سمت آبی رفته پرچم وارونه چاپ شده. کسی هم متوجه نشده موقع بازدید و نصب لابد امام هم از فرانسه به ایران نیامده؟؟؟!!!
  • amin IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    4 0
    اصلا سهوی نیست کی باور می کند///
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    3 0
    وقتی در خلوت و یک جمع خودمانی با مدیران این دولت کلید! روبرو میشی از این میزان بی سوادی و بی اطلاعی مدیران واقعا وحشت میکنی .بدجوری کارهای بزرگ به دست آدمهای کوچک افتاده...!
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    2 0
    اره جون ننه تون یه شما راست میگید یه پینوکیو
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    0 0
    دروغ میگن عمدی بوده شک نکنید پرچم ما کجا پرچم فرانسه کجا
  • IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    0 0
    حالا گیریم تو چاپخونه رنگ سبز تبدیل به آبی شده، اونوقتدچطور شده رنگ قرمز رفته‌بالا رنگ آبی یا سبز پایین؟ ترتیب رنگها هم اشتباه فنی است؟
  • سبحان IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    0 0
    بدترازهمه جشنواره فیلم فجراست که درضدیت کامل باانقلاب هرسال داره بدترمیشه چه حرفهها وحرکات سخیف سلبریتها بی حجابی ها وفیلمهای آن همه خلاف اهداف انقلابه حزمعدودی فیلم بنظرم بهتره این جشنواره سکولاررااسمش راحداقل عوضکنندبه احترام خون شهیدان جشنواره فیلم فجرنگویندکه بدن امام وشهداباان حضورسلبریتیهای بی بندوبارنلرزد
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    0 0
    آقا گیریم شب بوده تاریک بوده و تمام صبحت های شما هم درست. بنرها که از آسمون نیومده موقعی که بنر از دستگاه میاد بیرون چی
  • ت.ش. US ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 0
    اشتباه چاپی رو چطور هیچکس متوجه نشده؟ حتی موقع نصب؟؟؟؟؟!!!!!!!!!! #پینوکیو
  • IR ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 0
    اره جون ننت همه چی درست بجز رنگ پرچم سبز اشتباهی ابی شد قرمز هم اشتباهی بالا رفته چه راحت پیچونده.
  • عباس FR ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 0
    حالا رنگ رو اشتباه کردید حالا کور بودید ندیدی نصب کردی اگه اشتباه بوده رنگ عوض شده کلمه الله وسط پرچم کو پس
  • محسنی IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 0
    حاشـــــــــــــیه
  • مجید IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 0
    سلام مردم اگرفهمیده تر از شما نباشند نا دان تر نیستند جناب حسینی حالا اشتباه شده ورنگها ترکیب شده یک امر طبیعی هست ولی چرا وقتی دیدن رنگ پرچم ما نیست جرا نصبش کردند این اقای حسینی بهتره بکین معذرت می خواهیم دیگر کوتاهی ما تکرار نمیشه چرا توجیه بد می کنید
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 0
    سلام. پیگیری شود. عوامل اخراج شوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس