واگنر

نیروهای واگنر از زمان وخیم شدن وضعیت نیروهای خلیفه حفتر در نبرد لیبی، به دعوت کشور امارات متحده عربی برای تقویت خطوط دفاعی ارتش ملی لیبی LNA وارد خاک این کشور شدند.

سرویس جهان مشرق _ در جدیدترین تحولات مربوط به جنگ داخلی لیبی، ظهر امروز رسانه‌های وابسته به ارتش خلیفه حفتر اعلام کردند که اعلامیه‌های تهدید آمیزی علیه قوای روسی مستقر در شهر سرت که تحت کنترل نیروهای حفتر و خط تماس با جناح رقیب یعنی نیروهای دولت وفاق است دیده شده است.

پخش اعلامیه‌های تهدید آمیز علیه قوای روسی در لیبی +عکس

بیشتر این اعلامیه‌ها در فرودگاه سرت و جاده موسوم به وادی جارف دیده شده است که به ۲ زبان روسی و عربی، قوای نظامی موسوم به واگنر روسی را تهدید کرده و اعلام میکنند که در صورتی که این نیروها شهر سرت و خاک لیبی را ترک نکنند، مقرهای آنها مورد هدف قرار خواهد گرفت.

پخش اعلامیه‌های تهدید آمیز علیه قوای روسی در لیبی +عکس

گفتنی است گروه واگنر، متشکل از نیروهای نظامی غیر دولتی روسی، مشابه با سازمان بلک واتر امریکایی است که در سالهای اخیر در نبردهایی نظیر شرق اوکراین و سوریه حضور داشتند و از زمان وخیم شدن وضعیت نیروهای خلیفه حفتر در نبرد لیبی، به دعوت کشور امارات متحده عربی برای تقویت خطوط دفاعی ارتش ملی لیبی LNA وارد خاک این کشور شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    2 1
    فکر نکنم بلک واتر جت جنگنده و هلیکوپتر جنگی داشته باشه !
  • سرباز IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    3 0
    جنگنده نه ولی بلگرد داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس