کد خبر 1174916
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۳
نویدکیا: خوردن ۱۷ گل در ۱۳ بازی برای سپاهان فاجعه است/ نباید احساسی شویم

سرمربی سپاهان می‌گوید که باید مشکلات دفاعی تیمش را ترمیم کند.

به گزارش مشرق، محرم نویدکیا، سرمربی سپاهان در نشست خبری پس از بازی با شهر خودرو اظهار کرد: بازی خوبی از لحاظ نتیجه‌ای نبود ولی فکر می‌کنم در نیمه اول بازی را به خوبی شروع کردیم و به گل هم رسیدیم. گلی که در نیمه اول خوردیم شرایط ما را به هم ریخت. در نیمه دوم موقعیت‌هایی ایجاد کردیم ولی شهر خودرو در ضد حمله‌ها خوب عمل کرد و از موقعیت‌هایش استفاده کرد. از لحاظ فوتبالی از خودمان راضی هستیم. بد از اخراج ولسیانی شرایطمان به هم ریخته‌تر شد و بازی را واگذار کردیم ولی بازیکنانم باید بدانند که فوتبال برد و باخت دارد و قرار نیست حتما در خانه پیروز شویم. اگر بخواهیم احساساتی بازی کنیم، نمی‌توانیم موفق شویم. بازیکنانم بعد از خوردن گل دوم احساساتی عمل کردند ولی آن‌ها باید خودشان را کنترل کنند. از این لحاظ از بازیکنانم ناراحت هستم. اگر بخواهیم تیم بهتری شویم باید روی احساساتمان کنترل داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

سپاهان بهترین فرصت صدرنشینی را از دست داد

او درباره سه گلی که دریافت کردند، گفت: ما در چهار بازی ۱۲ گل خوردیم و این موضوع ایده‌آل نیست. از این ۱۲ گل چهارتا پنالتی بود. ما باید به همان نسبت که خوب حمله می‌کنیم باید به همان خوبی دفاع کنیم. دفاع و دروازه‌بان من از بهترین‌های ایران هستند و من و کادرفنی‌ام باید سازماندهی دفاع را درست کنم. اشتباهات ما اشتباهات تیمی است و کادرفنی باید این موضوع را حل کند و ارتباطی به بازیکنان ندارد. من نمی‌توانم ایراد الکی از بازیکنانم بگیرم. ما اوایل کار روی ضربات ایستگاهی مشکل داشتیم که این مشکل را ترمیم کردیم. الان مشکلات دیگری داریم. باید بنشینیم و بازی‌ها را ببینیم تا مشکلات را مرتفع کنیم. برای تیمی مثل سپاهان خوردن ۱۷ گل در ۱۳ بازی فاجعه است.

سرمربی سپاهان درباره اتلاف وقت بازیکنان شهر خودرو بیان کرد: در فوتبال مدرن این موضوعات وجود ندارد. در فوتبال ما که هست، بازیکنان باید خودشان را کنترل کنند و عصبی نشوند. این که تیم حریف می‌خواهد اتلاف وقت کند به من ارتباطی ندارد. در کشور ما این موضوع متداول است و فقط مربوط به شهر خودرو نیست. چون در فوتبال ما نتیجه گرفتن مهم است، مربیان تلاش می‌کنند که به هرنحوی امتیاز بگیرند.

نویدکیا در پایان گفت: ما شرمنده هوادارانمان شدیم ولی بدانند تا جایی که توان داریم برای بازی‌های بعد تیم را آماده می‌کنیم تا نتیجه بگیریم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس