کد خبر 1174888
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱
تیم ما برابر آلومینیوم اراک تنبیه شد/ تراکتور به بازار کاذب نقل و انتقالات ورود نمی‌کند

عباس چمنیان، مربی تیم فوتبال تراکتور درباره شکست تیمش برابر شهرخودرو توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش مشرق، عباس چمنیان، مربی تیم فوتبال تراکتور درباره شکست تیمش برابر تیم آلومینیوم اراک اظهار کرد: تیم ما نتوانست از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کند و مشخص بود که چنین شرایطی رقم می‌خورد. امروز تیم ما به خاطر اشتباهات بازیکنان و  داوری تنبیه شد.  

او ادامه داد: خیلی دوست ندارم درباره داوری صحبت کنم. همیشه سعی می‌کنیم که به تصمیمات  داوران احترام بگذاریم و  تلاش می‌کنیم که به دنبال ارائه بازی و انجام وظایف خود باشیم. البته فکر می‌کنم از ابتدای بازی شرایط به صورتی رقم خورد که حساسیت‌ها نسبت به داوری افزایش پیدا کرد و ۲، ۳ صحنه قابل بحث در مورد داوری وجود داشت. اتفاقا کارشناسان باید در این باره نظر بدهند. از داور چهارم و نماینده کمیته داوران برای افزایش سطح آگاهی خودم سوال کردم که چه طور می‌شود که دروازه بان حریف دایو کند، توپ را در حالت درازکش بگیرد و دوباره توپ را بردارد؟ طبق قوانین این خطا محسوب می‌شود، اما خطا گرفته نشد.  

او افزود: کمک داوران پشت دروازه چه مسئولیتی بر عهده دارند؟  زمانی که داور تسلط بر صحنه ندارد، باید کمک داوران کمکش کنند. صحنه  مسلم بازی باعث شد که شرایط مسابقه تغییر کند و در روزی که ما هیچ موقعیتی به تیم آلومینیوم ندادیم، به خاطر یک تصمیم اشتباه ۳ امتیاز از دست دادیم. بعید می‌دانم صحنه خطای پنالتی برای تیم آلومینیوم رخ داده باشد. به نظرم  در فضای فوتبال کشورمان که اکثر تیم‌های ما از منابع دولتی استفاده می‌کنند، یک باشگاه خصوصی هزینه می‌کند و وارد عرصه تیمداری در فوتبال کشورمان می‌شود؛ خیلی خوب نیست که فشار زیادی بر روی این باشگاه باشد که انصراف بدهد یا به سختی بازی‌ها را ادامه بدهد.

اشتباهات داوری در بازی تیم ما برابر آلومینیوم تاثیرگذار بودند

چمنیان بیان کرد: در این شرایط انگیزه‌های تیمداری و حضور در فوتبال  حرفه‌ای  برای باشگاه خصوصی کم می‌شوند. امیدوارم تصمیمات داوری از روی قصد و غرض نباشند، اما اشتباهات داوری تاثیرگذار بودند. قضاوت داور مسابقه در هر ۲ نیمه بازی صدای هر ۲ تیم را در آورد و متعادل نبود. امیدوارم کمیته داوران در بازی‌های بعدی تصمیمات بهتری بگیرد و حداقل از داوران با تجربه برای بازی‌های تیم‌های بزرگ استفاده کند.  

مربی تراکتور گفت: تیم‌های فوتبال از اول فصل عملکرد خودشان را نشان داده‌اند و فکر می‌کنم چینش داوران باید براساس نوع عملکرد تیم‌ها که برابر یکدیگر قرار می‌گیرند، باشد.  

دژاگه به علت مصدومیت به بازی با آلومینیوم نرسید 

او درباره غیبت اشکان دژاگه در بازی امروز بیان کرد: در آخرین تمرین که در تهران داشتیم، پای دژاگه در یک صحنه دچار کشیدگی شد و امیدوار بودیم که او به این بازی برسد. شب گذشته کادر پزشکی پای او را معاینه کرد و برای حفظ سلامتی اش تصمیم گرفته شد که از این بازیکن  استفاده نکنیم.  

چمنیان درباره عملکرد بازیکنان تراکتور در بازی امروز، گفت: به طور حتم از عملکرد بازیکنان راضی نیستیم و زحمات بازیکنان ما امروز باید منتهی به گل می‌شدند، اما از دست دادن امتیاز در خانه سختی زیادی دارد و همین موضوع یک مقدار تیم ما را از کورس قهرمانی دور می‌کند. امیدوارم در بازی‌های باقی مانده امتیازات را جبران کنیم. ما نیاز به ارائه بازی هجومی برابر آلومینیوم داشتیم و حمزاوی می‌توانست به ما در بخش حمله کمک کند و  چند موقعیت هم به دست آورد، اما متاسفانه تبدیل به گل نشدند.  

مربی تراکتور درباره کمبود مهاجم در کنار عباس زاده، بیان کرد: به طور حتم یکی از برنامه های اصلی باشگاه و کادر فنی تراکتور برای لیگ برتر فوتبال و لیگ قهرمانان آسیا  این است که تیم را تقویت و ترمیم کنیم. تراکتور یک باشگاه خصوصی است و سیاست باشگاه  این نیست در بازار کاذب نقل و انتقالات و افزایش بی‌رویه قیمت‌ها ورود کند. امیدواریم نیم‌فصل تیم را تقویت کنیم و شرایط بهتری را رقم بزنیم تا برتریمان را در بازی‌هایی مانند امروز حفظ کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    1 1
    برو عمو !!! داور براحتی به نفع شما گرفت
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    0 0
    چمنیان چرا این قدر تنبیه میشید؟ این همه تنبیه نشون میده ایراد زیاد دارید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس