کد خبر 1174209
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
قالیباف

رئیس مجلس در بازدید سرزده از شهرک صنعتی شمس‌آباد و گفت‌وگو با صنعتگران برای پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان قول مساعد داد و عنوان کردند که مجلس یازدهم با تمام توان برای برطرف کردن کمبودها تلاش می کند.

به گزارش مشرق؛ سرهنگ خداداد کاشفی فرمانده سپاه ناحیه روح الله (ره) با اشاره به حضور سرزده محمد باقر قالیباف در شهرک صنعتی شمس‌آباد اظهار داشت: رئیس مجلس شورای اسلامی به صورت سرزده در شهرک صنعتی شمس‌آباد حضور یافت و در راستای رفع موانع و تحقق شعار جهش تولید از واحدهای تولیدی این شهرک بازدید کرد.

وی افزود: در این بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی پس از شنیدن مشکلات و معضلات موجود صنعتگران دستور پیگیری و احصای مشکلات را توسط کارگروه تخصصی صادر کرد.

فرمانده سپاه ناحیه روح‌الله (ره) در ادامه گفت: قالیباف در جمع مسئولان و صنعتگران شمس‌آباد برای پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان قول مساعد دادند و عنوان کردند که مجلس یازدهم با تمام توان برای برطرف کردن معضلات و کبودها تلاش می‌کند.

کاشفی با اشاره به مشکلات صنعتگران ابراز داشت: در راستای منویات مقام معظم رهبری به منظور تحقق شعار جهش تولید در راستای رفع موانع صنعتگران و فعالان اقتصادی جلسات متعددی با اعضای هیئت مدیره و فعالان شهرک صنعتی شمس آباد با محوریت سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) برگزار شد و پس از جمع بندی هماهنگی‌های لازم جهت حضور قالیباف صورت گرفت و شاهد حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در میان صنعتگران بودیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 3
  • محمدبهرامى بلوچ IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    8 2
    ضمن تقديروتشكرازبزرگمردان دلاورسپاهى وسردارقاليباف همين ديدوبازديدها هستندكه موانع ومشكلات راازنزديك لمس ميكنند ورفع موانع توليدميشودوقتى توليدبه حدصادرات وبه كمالات خودبرسداقتصادشكوفا منتظرايران است ونيازبه خارج نداريم اين عمل واقعى است نه شعارى
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    1 1
    بازدید سرزده باعث میشود از یک سری مسائل مطلع شود ولی باید بازدید اعلام شده هم داشته باشند تا مسئولین هم حضور داشته باشند و مشکلات درست بررسی شود
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    2 1
    رفتیم تو فاز انتخابات...
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    1 0
    سوال مهم: حسن فریدون چند وقته رنگ آفتاب رو ندیده؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس