عیادت حجت الاسلام محمدی گلپایگانی از آیت الله مصباح یزدی

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: رهبری فرمودند "نه مذاکره می‌کنیم و نه جنگی اتفاق خواهد افتاد" و همان چیزی شد که ایشان فرمودند.

به گزارش مشرق؛ حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی امروز در مراسم آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بزرگترین پروژه محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان اظهار کرد: در آستانه حلول دهه مبارک فجر قرار داریم. همانطور که آقای فتاح اشاره کرد اسناد فراوانی از خاندان پهلوی موجود است و اموالی که این خاندان از مردم به زور گرفتند. خیلی خوب است که بگوییم چه بودیم و چه کاری انجام دادیم و در واقع امام کاری کرد کارستان. 

وی افزود: خاندان پهلوی جنایت های بسیاری کرد؛ در این زمینه مسئولان فرهنگی ما چه آنهایی که صاحب تریبون هستند، چه آنهایی که بالای منبر میروند، چه آنهایی که در دانشگاهها هستند و چه آنهایی که در مدارس و حوزه های علمیه حضور دارند در این رابطه کوتاهی کرده اند و باید شناسنامه زندگی سراسر ظلم خاندان پهلوی بیان شود. 

رئیس دفتر مقام معظم رهبری افزود: ۱۳ سال یک بهایی نخست وزیر این کشور بوده است، آنها چه جنایتهایی را انجام داده اند و یکی از عوامل سقوط شان همین فسادشان بود. 

حجت الاسلام گلپایگانی تصریح کرد: الان می بینیم که التماس می کنند بیایید مذاکره کنیم؛ قبل از این آقا فرمودند که نه مذاکره می کنیم و نه جنگی اتفاق خواهد افتاد و همان چیزی شد که ایشان فرمودند؛ ترامپ نامرد، جانی و جنایتکار همانطور که اشاره کردم تا آخرین لحظه از دشمنی دست بر نداشتند و قاتل شهید بزرگوار سلیمانی بود و اعتراف کرد و خداوند آنچنان پیش آورد که در سالگرد شهادت این بزرگوار، ترامپ ساقط شد، درست یک سال بعد از شهادت حاج قاسم.

وی با بیان اینکه دیدیم که چهلمین سالگرد انقلاب هم  آمد و با همه توطئه هایی که آنها داشتند لحظه ای از هر توطئه و دسیسه ای علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی کوتاه نیامدند گفت:  اینها ۱۵۰۰ تحریم در پرونده خود دارند و حتی بنده را نیز تحریم کردند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به ۸ سال جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: اینها در این استانهای مرزی چه ها که نکردند و مخصوصا در آن ایام مردم استان ایلام را هر روز بمباران می کردند چرا که در مسیرشان بود. مردم آنجا چقدر کشته و شهید دادند و بر همین اساس بود که اولین سفری که حضرت آقا انجام دادند سفر به  استان ایلام بود و به برکت همین سفر مبارک، کارهای بزرگی در آنجا انجام شد. فرودگاه و مسائل درمانی و پیگیریهایی که انجام شد و  راز و رمز این موفقیت اتحاد مردم و ارتباط آنها با رهبر عالیقدر است.

حجت الاسلام گلپایگانی ادامه داد: مردم پیرو رهبرشان بوده و خواهند بود و امروز اگر آقا لب تر کنند و اشاره ای بکنند نه تنها در ایران و با توجه به اینکه منطقه نفوذ ایشان تنها منحصر به کشور ایران نیست و کشورهای مختلف خدمت ایشان می رسیدند و می گفتند دعا کنید ما شهید بشویم و الحمدالله اگر لب، تر بکنند میلیونها نفر حاضرند جان خود را در راه نظام بدهند.

وی افزود: مسئولانی که در بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی و بقیه جاها در جهت خدمت به محرومان فعالیت می کنید، این افتخار بزرگی است و به شما عرض می کنم همیشه تا ابد در این سمت باقی نخواهید ماند و امانتی است که خداوند به شما داده و خداوند شما را در معرض امتحان قرار داده است و روزی این امانت را از شما خواهد گرفت. سعی کنید صندوق پس انداز برای اعمال خیرتان در روز آخرت پر کنید.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: تا می توانید خدمت کنید؛ امنیت دارید اگر امنیت نباشد شما نمی توانید خدمت بکنید و این فداکاری نیروهای مسلح ماست از این فرصت استفاده بکنید و برای ذخیره آخرتتان کاری انجام بدهید و انشاءالله در روز مبادا، گره گشای شما خواهد بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 16
  • FR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    5 16
    حرف اقا را نزدیکاشونم دیر متوجه میشن ده سال پیش باید میرفتیم دنبال تولید ملی الان هیچ مشکلی نداشتیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس