توضیحات پلیس کهگیلویه در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی - کراپ‌شده

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی در خصوص متفرق نمودن مردم توسط مامور انتظامی بخش دیشموک توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، سرهنگ "جهان دیماز" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی حضور نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی در ساعت ۱۶۰۰ روز دوشنبه مورخه ۶ بهمن در بخش دیشموک و درخواست مسولین مربوطه به واسطه بیم انتشار ویروس کرونا و انتظام بخشی و متفرق نمودن جمعیت، مامورین انتظامی بخش مذکور در محل حاضر شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی با حضور در محل مشاهده کردند تعدادی زیادی از مردم بواسطه حل مشکلات خود در یک مکان بسته تجمع و بیم آن می‌رفت که  بخاطر شیوع ویروس کرونا مشکلاتی برای آنها بوجود آید که در این رابطه یکی از ماموران جهت پیشگیری از ازدحام جمعیت  و به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی، مردم را به بیرون از محوطه هدایت نمود.

این مقام انتظامی مسئول با عذر خواهی از مردم شریف دیشموک افزود: متاسفانه مامور مذکور رفتار مناسبی نداشته و ناجا هیچگونه اقدام و رفتاری خارج از نزاکت را از نیروهای تحت امرخود نمی پذیرد. لذا موضوع توسط بازرسی نیروی انتظامی استان بصورت ویژه در حال رسیدگی است وقطعا با هرگونه رفتار خلاف، و ناشایست در چارچوب مقررات برخورد خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس