کد خبر 1173445
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۰
پیروزی وستهام و لیدز در لیگ برتر انگلیس

بیستمین هفته رقابت‌های لیگ برتر انگلیس سه‌شنبه شب با برگزاری دو دیدار همزمان آغاز و با برتری تیم‌های وستهام و لیدزیونایتد همراه شد.

به گزارش مشرق، شاگردان «روی هاجسون» در تیم کریستال‌پالاس که در ورزشگاه خانگی شان «سلهارست پارک» از شاگردان «دیوید مویس» در تیم وستهام پذیرایی می کردند در نهایت با حساب سه بر دو شکست خوردند.

ابتدا «ویلفرد زاها» در دقیقه سه برای کریستال پالاس گلزنی و اردوی تیمش را غرق در شادی کرد اما این وضعیت فقط ۶ دقیقه دوام داشت و با گلی که «تامس سوچک» در دقیقه ۹ درون دروازه میزبان جای داد، بازی به تساوی کشیده شد.

پیروزی وستهام و لیدز در لیگ برتر انگلیس +عکس

در حالیکه بازی سرعت بالایی داشت و بازیکنان مرتب به دروازه  یکدیگر نزدیک می شدند، سوچک در دقیقه ۲۵ دومین گل خود و تیمش را درون دروازه «ویسنته گوایتا» سنگربان اسپانیایی پالاس جای داد و تیمش را پیش انداخت. او این گل را در شلوغی محوطه جریمه حریف و در حالیکه دروازه‌بان و مدافعان با اشتباه در دفع توپ سر درگم بودند با زیرکی به ثمر رساند.

در دقایق باقی مانده از این نیمه روند حملات بازیکنان دو تیم برروی دروازه‌ها ادامه داشت اما خطر جدی متوجه دروازه تیم‌ها نشد.

شاگردان هاجسون نیمه دوم را توفانی آغاز کرده و در همان دقایق ابتدایی این نیمه مهاجمان این تیم موقعیت‌های مناسبی برای گلزنی بدست آوردند اما به گل نرسیدند.

رفته رفته بازیکنان وستهام با مالکیت بر توپ، حریف را به عقب رانده و فرصت هایی نیز برای گلزنی بدست آوردند البته این موقعیت ها ثمری برای آنان نداشت تا اینکه در دقیقه ۶۵ و برخلاف انتظار هاجسون، تیمش به جای گلزنی گل دیگری نیز دریافت کرد تا  اختلاف بیشتر  و جبران نتیجه سخت تر از قبل شود. این گل را «کریگ داوسون» مدافع میانی و پیش تاخته وستهام با ضربه سر محکم به تور دروازه گوایتا چسباند و نام خود را در بین گلزنان این دیدار به ثبت رساند.

پیروزی وستهام و لیدز در لیگ برتر انگلیس +عکس

هر چند به رغم تلاش بازیکنان موقعیت هایی برای گلزنی مهاجمان ۲ تیم در فرصت های بدست آمده فراهم شد و در حالیکه به نظر می رسید نتیجه ۳ بر یک بدون تغییر خواهد ماند، «میچی باتشوایی» در دقیقه ۹۰ برای پالاس گلزنی و اختلاف را به حداقل رساند اما این گل هم مانع از کسب سه امتیاز توسط تیم وستهام نشد و آنان با پیروزی زمین را ترک گفتند.

پیروزی وستهام و لیدز در لیگ برتر انگلیس +عکس

 در دیگر دیدار همزمان نیز تیم لیدز در«سنت جیمز پارک» ورزشگاه خانگی نیوکاسل میزبان را با نتیجه ۲ بر یک مغلوب و سه امتیاز این دیدار خارج از خانه را از آن خود کرد.

پیروزی وستهام و لیدز در لیگ برتر انگلیس +عکس

گل های لیدز را در این دیدار «رافیننیا» در دقیقه ۱۷ و «جک هریسون» در دقیقه ۶۱ به ثمر رساندند و تنها گل نیوکاسل را نیز «میگویل آرمینون» در دقیقه ۵۷ درون دروازه میهمان جای داد.

تیم وستهام با کسب این پیروزی ۳۵ امتیازی شد و به رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس صعود کرد. لیدز دیگر برنده همزمان نیز با کسب هر سه امتیاز دیدار برابر نیوکاسل هر چند ۲۶

امتیازی شد اما جایگاه دوازدهم این تیم در جدول بدون تغییر ماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس