کد خبر 1173414
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۸
رییس دیوان عالی کشور وارد بندرعباس شد

رییس دیوان عالی کشور سه شنبه شب در بدو ورود به فرودگاه بندرعباس از سوی استاندار این استان و علی صالحی رییس کل دادگستری استان هرمزگان مورد استقبال رسمی قرار گرفت.

به گزارش مشرق،حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد مرتضوی مقدم در بدو ورود به فرودگاه شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس در جمع خبرنگاران افزود: یکی از وظایف مهم دیوان عالی کشور نظارت بر پرونده‌ها است که بخشی از این نظارت‌ها از طریق رسیدگی به پرونده‌های ارسالی به دیوان محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه در راستای وظیفه دیوان عالی کشور در خصوص نظارت بر احکام دادگاه های سراسر کشور سفرهای استانی انجام می شود، افزود: به این منظور هیأت‌های بازرسی متشکل از قضات مجرب دیوان به استان‌ها سفر می‌کنند و در مدت حضور خود پرونده‌ها را بررسی می‌کنند.

رییس دیوان عالی کشور گفت: حضور میدانی در دادگستری و دادگاه ها از برنامه هایی است که به این منظور همکاران ما به صورت دوره ای و مرتب به استانهای مختلف سفر  و با حضور یک هفته ایی پرونده ها را بررسی می کنند و در پایان با حضور من در این مراکز ، پرونده ها جمع بندی می شود.

دیدار با نماینده ولی فقیه در هرمزگان و بازرسی از شعب و مراجع قضایی و نظارت بر پرونده‌ها، ملاقات با خانواده های معزز شهدا و نشست با مسوولان قضایی استان هرمزگان از برنامه های سفر رییس دیوان عالی کشور به هرمزگان است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 0
    خیلی عالی شد. انشالله توی تمام دادگاه های استان تشریف ببرن.بی احترامی هارونسبت به مردم ببینند.البته حالا که خبرایشون به گوش رسیده خوب میشن پشت سرش شروع میکنن. تادادگاهی مثل میناب به خودم گفتن برای سلام کردن بایدنوبت بگیری.این همه غرور وادعا. بله به دادمردم میرسند همچی آدمای مغرور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس