کد خبر 1278724
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴
اژه ای

رئیس قوه قضاییه در ادامه برنامه‌های تحولی برای بهبود خدمت‌رسانی و تسریع در حل مشکلات قضایی مردم در دوره مسئولیت خود، امروز در رأس هیأتی به استان قزوین سفر کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای در ادامه برنامه‌های تحولی برای بهبود خدمت‌رسانی و تسریع در حل مشکلات قضایی مردم در دوره مسئولیت خود، امروز پنجشنبه (هشتم مهر ماه) در رأس هیأتی به استان قزوین سفر کرد.

حضور در جلسات شوراهای قضایی و اداری استان، دیدار با اقشار مختلف مردمی و نشست با صنعت‌گران، تولیدکنندگان و کارآفرینان از جمله برنامه‌های سفر یک روزه قاضی القضات به استان قزوین است.

ورود کارشناسی و عملیاتی به مسائل قضایی و مشکلات مردم در حوزه حقوق عامه از اهداف و ویژگی‌های سفرهای استانی رئیس دستگاه قضا در دوره تحول و تعالی است.

زیارت قبور مطهر شهدا؛ اولین برنامه قاضی‌القضات در سفر به قزوین
رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به استان قزوین و در اولین مقصد در محل امامزاده حسین بن علی بن موسی الرضا(ع) به زیارت قبور شهدا و گفتگو با مسئولان استانی و خبرنگاران پرداخت.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    0 1
    با سلام و احترام بر جناب آقای اژه ای ، برای ابراز علاقه و ارادت به آن عزیز جهت خوشامد گوئی عرض می کنم : آفرین بر تو رئیس با صفا __آمدی در شهر ما ای با وفا __ چون دل شیران خواهد این عمل __ بعد از این گویند و آید در مثل __یک رئیس آمد به دار المؤمنین __کار نیکوئی بجا آورد چنین __ با عرض ادب و احترام ، محمد مهدی اسلامی .
  • کریم پرورده IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    1 0
    بنده در دادگستری استان قزوین دیه طلب دارم که مدت آن پرونده بیش از۲۰ سال طول کشیده است.آیا این خود فساد نیست؟ که بنده کسی را نداشته ام تاحقم را که دیه ودارای ۶۰ درصد نقص عضو می باشم وازناحیه پا فلج هستم ،موفق به دریافت آن شوم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس