معترضان مقابل سفارت عربستان سعودی در واشنگتن خواستار توقف جنگ علیه یمن شدند - کراپ‌شده

معترضان با برپایی راهپیمایی خودرویی و تجمع مقابل سفارت عربستان سعودی در واشنگتن توقف تجاوز و محاصره علیه یمن را خواستار شدند.

به گزارش مشرق، معترضان روز دوشنبه با برپایی یک راهپیمایی و تجمع در مقابل سفارت عربستان سعودی در واشنگتن خواستار پایان تجاوز و محاصره ائتلاف سعودی-آمریکایی علیه یمن شدند.

به گزارش شبکه المیادین، خیابان محل استقرار سفارت عربستان سعودی در واشنگتن امروز صحنه راهپیمایی خودرویی و همچنین تجمع ده‌ها نفر از شهروندانی بود که خواستار توقف جنگ علیه یمن و رسیدن فوری کمک‌های بشردوستانه به این کشور شدند.

این تجمع به مناسبت روز جهانی «برای دفاع از یمن» و برای اعلام همبستگی با ملت مقاوم یمن برپا شد.

استان‌های صنعاء، عمران، صعده، الحدیده، الضالع، تعز، ذمار، ریمه و دیگر مناطق یمن نیز عصر روز دوشنبه شاهد سیل جمعیت در حمایت از جنبش انصارالله بود.

میلیون‌ها نفر در این تجمعات با دست داشتن پلاکاردها و دست‌نوشته‌هایی به محکومیت اقدام دولت آمریکا در تروریستی نامیدن جنبش انصارالله و تعدادی از رهبران این گروه پرداختند.

در بیانیه پایانی تجمع گسترده صنعاء آمده است که تروریسم حقیقی همانی است که آمریکا علیه یمن به کار گرفته و از ائتلاف سعودی حمایت سیاسی، نظامی و لجستیکی می‌کند و مردم یمن را در محاصره کامل قرار داده است.

در ادامه بیانیه آمده است: «ائتلاف متجاوز آمریکایی در حقیقت همپیمانی تروریست‌هاست، به طوریکه که القاعده و داعش نیز در صف کشورهای متجاوز و زیر پرچم آن‌ها می‌جنگند.»

تجمع‌کنندگان در این بیانیه تأکید کردند که دوره تصمیم‌گیری کشورهای خارجی برای یمن و استعمار گذشته است و کشورهای متجاوز دیگر باید از اینکه طرح‌های خصمانه و فشارهای سیاسی و اقتصادی آن‌ها می‌تواند یمن را به عقب بازگرداند، نا امید شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس