کد خبر 1172860
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲

به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: سیلی زدن یک نماینده مجلس به یک سرباز، در صورت اثبات، حتما جای مواخذه و مجازات دارد. در عین حال، برخی موج سواران سیاسی این ماجرا، ضرباتی آبدار تر از سیلی به مردم زده اند؛ اما نه تنها عذرخواهی نکرده اند، بلکه بعضا حتی موضع طلبکار و حق به جانب هم گرفته اند:

آذر 95  در اثر بی مبالاتی و تصادف دو قطار،  45 زائر حرم امام رضا (ع) جان باختند. اما وزیر لاکچری به جای عذرخواهی گفت "چه آنهایی که کشته شده‌اند و چه آنهایی که مجروح هستند، زیرپوشش بیمه قرار دارند و از این جهت نگرانی خاصی وجود ندارد"!

 مردم به سوء مدیریت دولت اعتراض کردند؛ اما وزیر بهداشت شان گفت "فعلأ مدیریت همین است، شما مردم رأی داده‌اید، پس بی خود اعصاب، روح و روان همدیگر را آزار ندهیم"!

حقوق های نجومی را گرفتند و ادعا کردند به خاطر شایستگی شان بود. وقتی اعتراض ها زیاد شد، قول دادند بساط این حقوق ها را جمع کنند. اما حالا دولت با بخشنامه سازمان برنامه و بودجه، سقف رسمی حقوق مدیرانش را به 52 میلیون رسانده و ککش هم نمی گزد!

برادر مدیر ارشد دولتی در پوشش دستیار، مرتکب انواع زد و بند ها شد. اما به هنگام بازخواست قضایی، همان مدیر به جای عذرخواهی، دستگاه قضایی را تهدید کرد که برادرش خط قرمز اوست!

مسکن مهر را که سر پناه بالغ بر 10 میلیون نفر شده، مزخرف خواندند و وزیر چند هزار میلیاردی شان با گستاخی گفت خوب کاری کردم که حتی یک مسکن هم نساختم!

شهردار شان که سال 92 عضو هیئت هفت نفره تعیین روحانی به عنوان نامزد ائتلاف اصلاحات و اعتدال بود، با پنج گلوله همسر دومش را کشت؛ اما برخی از همین موج سواران سیاسی گفتند کُشت که کُشت، دیه اش را می دهد. خوب کرد که کشت، مقتول [...] بود!

قیمت اقلام مختلف را ظرف هفت سال، شش تا نه برابر افزایش دادند و سفره مردم را به اندازه یک ششم سال 92 کوچک کردند، اما رئیس دفتر شان گفت "اگر هر زمانی یک دلیلی وجود داشته باشد و اشتباهی در کار دولت رخ دهد، حتما از مردم عذرخواهی می‌ کنند". یعنی دلیلی برای عذرخواهی نمی بینیم!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 12
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سرباز اسلام IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 1
    سلام نکات مورد اشاره بسیار عالی ومطالب مذکور عین واقعیت است از ناقل ان تشکر می کنیم ودانستن حق مردم است . انتشار مطالب وتحلیل درست یکی از بهترین خدمت فرهنگی است امید است مورد قبول واقع شود تقبل الله
  • افسانه IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    1 1
    این مرد باید دستگیر شود
    • IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      2 1
      عباس اخوندی باید دستگیر بشه که خونه رو 7 برابر کرده پس ببند نادان شکم سیر
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    3 3
    سرطان اصلاحات خبیث... بوی گندشون دیگه همه جا رو گرفته...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس