کد خبر 1172780
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
احتمال خاموشی در نیمه شمالی کشور بدلیل افزایش مصرف

به دنبال افزایش شدید مصرف گاز و برق در کشور، شرکت توانیر در اطلاعیه‌ای از احتمال بروز خاموشی در نیمه شمالی کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، در اطلاعیه شماره ۲ توانیر آمده است: با توجه به افزایش شدید مصرف گاز و برق در بخش خانگی و تجاری و محدودیت در تأمین سوخت نیروگاه‌ها، احتمال بروز خاموشی در برخی از مناطق به‌ویژه مناطق شمالی و سردسیر کشور وجود دارد، بنابراین از هموطنان عزیز درخواست می‌شود با کاهش ۱۰ درصد در مصرف گاز و برق، صنعت برق را در تأمین برق مطمئن و پایدارِ تمام نقاط کشور یاری کنند.

ببینید:

عکس/ مصرف برق بی‌رویه در پایتخت

در اطلاعیه شماره یک توانیر که ۲۳ دی ماه امسال منتشر شد نیز از هموطنان درخواست شده بود با کاهش حداقل یک تا دو درجه از دمای منازل و محل کار و مدیریت مصرف گاز و برق، امکان استمرار تأمین انرژی را برای همه هموطنان فراهم کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • حسن IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    7 1
    در تابستان كه جنوبي ها به شدت هرچه تمام برق مصرف ميكنند چرا برقشون قطع نميشه برق نيمه شمالي را در تابستان قطع ميكنند تا برق جنوب قطع نشه چون هواي جنوب خيلي گرمه الان هم هواي نيمه شمالي خيلي سرده و مردم مجبور به استفاده از گاز هستند پس بهتره گاز و برق نيمه جنوبي و مناطق گرمسير قطع بشه تا عدالت براي همه كشور يكسان باشه
    • IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      0 0
      بجای این حرفها بپرسید کدام خانه است که برق و گاز زیادی مصرف میکند! هر چه فریاد دارید بر سر این شیخ بی مصرف بکشید، نشد خرفی بزند که خلاف آن اتفاق نیفتد، لا کردار شده مصداق بارز سق سیاه.
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    خوب سرده و مردم بالتبع گاز بیشتری مصرف می کنن. این که غیر طبیعی نیست! باید جاهایی که گرمتره ولی مصرفشون بالاست قطع بشه نه جاهای سرد. تو این مملکت ظاهرا همه چی برعکس شده!
  • حامد IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 0
    باز گفت! آخه ده درصد تو چی؟ چطور تو وضع کرونا و تعطیلی خیلی جاها، مصرف گاز تجاری! افزایش پیدا کرده؟ بعد هم مگه ویلاها گازشون قطع نشد؟ مگه ماینرها متوقف نشد؟ مگه همین یه ماه پیش خبر افزایش تولید برق نیروگاه ها منتشر نشد؟ همین جوری مفت کالذی می خوان قطع کنن (یا با حرفش اعصاب مردم رو خراب کنن) که ملت بریزن بیرون.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس