کد خبر 1171958
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳
سرپرست سایپا: قرار نیست هوادار نداریم ساکت بمانیم

سرپرست تیم فوتبال سایپا با انتقاد از رفتار نیمکت استقلال و آنچه وارد آوردن فشار به داور مسابقه خواند، گفت: قرار نیست اگر هوادار نداریم، ساکت بمانیم.

به گزارش مشرق، حسین خوش‌نظر در پایان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و سایپا در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر ایران که در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با شکست یک بر صفر آبی‌پوشان پایتخت پایان یافت، با اشاره به مشاجرات لفظی پیش آمده در مسابقه اظهار کرد: چند هفته است در جلسات پیش از مسابقه می‌گویند سعی کنید نیمکت‌ها را کنترل کنید تا با نیمکت تیم حریف چالش و تنشی ایجاد نشود و در  سه -چهار بازی گذشته اجازه ندادیم نیمکت‌مان صحبت کند.

سرپرست تیم فوتببال سایپا اضافه کرد: این در حالی است که نیمکت تیم‌های دیگر از همان ثانیه‌های ابتدایی مسابقه، سر داور می‌ریزند. در همین مسابقه با استقلال، اگر دقت کنید می‌بینید که چقدر فشار به داور وارد کردند.

وی تأکید کرد: قرار نیست اگر هوادار نداریم، ساکت بمانیم. اگر روال اینطور باشد، ما هم مثل خودشان رفتار می‌کنیم.

خوش‌نظر گفت: تا زمانی که تیم حریف کاری نکرد، ما هم کاری نکردیم اما آنقدر اعتراض کردند که مجبور شدیم به ناظر بازی بگوییم تا اعتراض‌ها را کنترل کنند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی خان IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    0 0
    داداش من هستم طرفدار سایپا ، کی گفته طرفدار نداره . اگه۱۰ درصد از طرفداران تراکتور را هم قرض بگیریم اونوقت دومین تیم پر طرفدار آسیا بعد از تراکتور هم ما میشیم. تیم فقط سایپا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس