کد خبر 1171941
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵
صادقی: به کادر استقلال بی احترامی نکردیم/ داور شجاعانه قضاوت کرد

سرمربی تیم سایپا گفت: نه کادر استقلال به ما و نه ما به کادر استقلال توهین کردیم.

به گزارش مشرق، ابراهیم صادقی در پایان دیدار سایپا و استقلال اظهار داشت: فکر می کنم قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنم باید از کارکنان شرکت سایپا تشکر کنم که زحمت می‌کشند که ما بتوانیم راحت ورزش کنیم. اینکه مورد حمایتشان هستم از آنها تشکر می‌کنم. از سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی که حامی باشگاه ساپیا بود هم تشکر می‌کنم.

وی افزود: در نیمه اول بازی در اختیار ما بود و توانستیم موقعیت‌هایی خلق کنیم. در نیمه دوم با صحبت‌های که انجام دادیم توانستیم خوب و با قدرت شروع کنیم و به گل برسیم. طبیعی بود استقلال ما را تحت فشار قرار دهد و ما توانستیم موقعیت‌های خوبی  ایجاد کنیم. بچه‌های ما با غیرت بازی کردند و در ۳۰ دقیقه پایانی خیلی فشار آوردند.

مربی تیم سایپا خاطرنشان کرد: امروز جوان‌های دیگری در لیگ بازی دادیم. فلسفه ما میدان دادن به جوانان است و این کار را به خوبی انجام می‌دهیم و در آینده تیم خوبی خواهیم داشت.

وی در خصوص داوری این بازی گفت: داوری امروز خیلی خوب بود. شجاعانه و با اقتدار قضاوت کرد. متاسفانه نسبت به هر سوتی به داور اعتراض می کنند و امیداورم داورها مقتدرانه قضاوت کنند. 

صادقی خاطرنشان کرد: ما تماشاچی زیادی نداریم و همیشه در حق ما اجحاف می‌شود. بیشتر به تیم  های پرطرفدار خدمت می‌شود بخشی از آن  طبیعی است ولی باشگاه ما به این فوتبال خدمت می کند و بازیکنان زیادی را به همین دو تیم استقلال و پرسپولیس فرستاده است.

وی درباره درگیری با کادر استقلال عنوان کرد: نیمکت استقلال مربیان بزرگی دارد. یک بخشی از آن طبیعی است که به داوری اعتراض کنند و این مشکلی نبود. نه ما به آنها و نه آنها به ما بی احترامی نکردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    1 0
    زیادی خوشحالی! آفساید عجیبی که دقیقه 27 به ضرر سایپا گرفته شد و میتوانست تبدیل به یک گل مسلم شود.حداقل ارزش یادآوری را داشت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس