مهندس نصر الشَمَّری

مهندس «نصر الشَمَّری» در گفتگو با شبکه عراقی "الاتجاه" از برنامه‌ریزی داعش برای نفوذ به عتبات مقدسه خبر داد و از جانب مقاومت اسلامی، رژیم‌های پشتیبان تروریسم تکفیری را تهدید کرد.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء در گفتگویی تلویزیونی با شبکه "الاتجاه" عراق اعلام کرد این جنبش اطلاعاتی در دست دارد که ثابت می‌کند گروه تروریستی داعش در حال بازیابی خود است.

بیشتر بخوانید:

داعش مسئولیت انفجارهای عراق را بر عهده گرفت

مهندس «نصر الشَمَّری» ضمن عرض تسلیت به خانواده جان‌باختگان عملیات تروریستی اخیر در بغداد، با استناد به داده‌های اطلاعاتی هشدار داد: داعش به‌دنبال هدف قرار دادن نجف، کربلا و پایتخت است. هم‌اکنون تروریست‌ها در منطقه کمربند بغداد مشغول آماده‌سازی دو خودروی انتحاری هستند. از پنج عنصر انتحاری، تنها دو نفر خود را منفجر کرده و سه نفر دیگر هنوز زنده‌اند.

وی با انتقاد از عجز دولت در مهار تروریست‌ها، تأکید کرد: ما در مقاومت اسلامی نُجَباء اطلاعاتی در دست داریم و آماده همکاری با دستگاه‌های امنیتی هستیم.

بیشتر بخوانید:

تلاش آمریکا برای انتقال داعش از سوریه به عراق

سخنگوی نُجَباء در ادامه از تلاش تروریست‌ها برای رسیدن به کربلا از طریق صحرای الانبار خبر داد و خاطرنشان ساخت: یکی از دو عامل انتحاری عملیات اخیر، از مرز سوریه و درست از نقطه‌ای به خاک ما نفوذ کرد که در اقدامی شبه‌عمد، یگان‌های عراقی از آن نقطه جابجا شده بودند!

الشَمَّری در پایان با لحنی تهدیدآمیز، تصریح کرد: امنیت کشور و حفظ جان شهروندان عراقی، خط قرمز ماست. گروه‌های مقاومت اسلامی جنگ را به زمین کسانی می‌برند که می‌خواهند عراق را به آتش بکشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علیرضا IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    20 0
    مرگ بر آل سعود وهابی کثیف
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    12 1
    نیروهای عراقی با دستور همان کسی که به ترور حاج قاسم و ابو مهدی کمک کرد ، در مرز جابجا شدند .
  • هدهد PL ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    7 0
    دیروز اعلام کردند از عربستان سعودی آمده بودند
  • SE ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    9 0
    از همان ابتدای داعش باید به عقبه آن حمله متقابل به مثل میشد
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    2 0
    مرگ بر آل سعود وهابی . جلوی سگ های ولگرد تروریست را بگیرید
  • IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    0 0
    اینا با شهادت سردار سلیمانی هار شدن .فکر کردن منطقه بی صاحب مانده ولی سخت در اشتباهن . الصعود واربابانشان بدانند شب درازو قلند بیدار . پرچم سرخ کربلا در مدینه منوره به فضل خدا برافرشته خواهد شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس