کد خبر 1170599
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
نظامیان آمریکایی ۷۰ تروریست داعشی را از زندان‌های الحسکه فراری دادند

یک کارشناس مسائل امنیتی عراق هشدار داد که آمریکا عناصر داعش و سرکرده‌های این گروه را در پایگاه «التنف» در نزدیکی مرزهای عراق و سوریه آموزش می‌دهد.

به گزارش مشرق، «امیر عبد المنعم الساعدی» کارشناس مسائل امنیتی عراق نسبت به انتقال عناصر تروریستی داعش توسط آمریکا هشدار داد.

الساعدی به پایگاه خبری المعلومه گفت که نیروهای آمریکایی بین کردستان و سوریه در شرق فرات تا پایگاه غیر قانونی «التنف» در نزدیکی مرزهای عراق و سوریه در تردد هستند.

بیشتر بخوانید:

بازداشت یک نظامی آمریکایی به جرم همکاری با داعش +عکس

وی تأکید کرد، آمریکا در تلاش است که عناصر داعش و سرکرده‌های این گروه را در پایگاه «التنف» در نزدیکی مرزهای عراق و سوریه آموزش دهد.

این کارشناس عراقی خاطر نشان کرد، آمریکا پس از آموزش این عناصر، قصد دارد آنان را به عراق و از آنجا به پایگاه «عین الاسد» در استان الانبار (غرب عراق) منتقل کند.

الساعدی همچنین به نقل از منابع سوری خبر داد که نیروهای آمریکایی در حال انتقال سرکرده‌های داعش از شرق فرات به پایگاه التنف هستند.

به گفته این منابع، بمباران پراکنده مرزهای عراق و سوریه توسط آمریکا فقط برای ایجاد شکاف در کمربند امنیتی این مرزهاست تا نفوذ عناصر داعش به عراق را تضمین کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    0 0
    عراق عرضه داشته باشد میزند شان با پدافند
  • مجید IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    0 0
    عراق با مسئولینی که داره درسازمان ملل رای ممتنع به تحریم ایران میده آخرش عرصه تاخت وتاز داعش و اسرائیل وآمریکا میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس