کد خبر 1171709
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
کرونا در جهان/ مرگ ۳۸۸۶ آمریکایی در ۲۴ ساعت گذشته +جدول تغییرات

طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته بیش از ۱۹۲ هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شدند و همچنین ۳۸۸۶ نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۹۸ میلیون و ۷۴۸ هزار و ۵۱۰ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۲ میلیون و ۱۱۶ هزار و ۴۳۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

آیا شاخصه‌های وراثتی عامل تفاوت بیماری‌زایی کرونا در ایران و جهان است؟

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۷۰ میلیون و ۳۹۵ هزار و ۶۵۴ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۱۹۲ هزار و ۶۵ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۵ میلیون و ۳۹۰ هزار و ۴۲ نفر رسیده است؛ تاکنون ۴۲۴ هزار و ۱۷۷ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۱۴ هزار و ۳۴۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۰ میلیون و ۶۴۰ هزار و ۵۴۴ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۵۳ هزار و ۲۲۱ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۵۵ هزار و ۳۱۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۸ میلیون و ۷۵۵ هزار و ۱۳۳ نفر رسیده است؛ تاکنون ۲۱۵ هزار و ۲۹۹ برزیلی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌ است.

ببینید:

فیلم/ کرونای انگلیسی ۷۰ درصد وحشی‌تر از کرونای مشهور

کشورهای روسیه، انگلیس، فرانسه، اسپانیا و  ایتالیا نیز به‌ترتیب با ۳میلیون و ۶۷۷ هزار و ۳۵۲، ۳ میلیون و ۵۸۳ هزار و ۹۰۷، ۳ میلیون و ۱۱ هزار و ۲۵۷، ۲ میلیون و ۶۰۳ هزار و ۴۷۲ و ۲ میلیون و ۴۴۱ هزار و ۸۵۴ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای ترکیه با ۲ میلیون و ۴۱۸ هزار و ۴۷۲ مبتلا و آلمان نیز با ۲ میلیون و ۱۲۵ هزار و ۲۶۱ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، هند و برزیل به‌ترتیب با ۱۵ میلیون و ۲۲۲ هزار و ۷۱۹، ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار و ۸۳۸ و ۷ میلیون و ۵۹۴ هزار و ۷۷۱ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

کرونا , قاره آمریکا ,

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس