کد خبر 1170552
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
کاهش ۱۲ درصدی ترددها/ جریمه ۲۵ هزار خودرو در طرح ممنوعیت شبانه

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ نحوه ثبت تردد غیرمجاز خودروها را در ساعات ممنوعه (۲۱ تا چهار صبح) توسط دوربینها تشریح کرد.

به گزارش مشرق، سردار محمدحسین حمیدی، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در پاسخ به این سؤال که آیا دوربینهای نظارتی بدون فلاش زدن قابلیت ثبت تصاویر ترددهای خودروها را در ساعات ممنوعه (۲۱ تا چهار صبح) دارند، اظهار کرد: دوربینهای نظارتی در تهران در ساعات مذکور (۲۱ تا چهار صبح) تمام پلاکها را ثبت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

مقصر جریمه‎های اشتباهی خودروها کیست؟

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: فلاش زدن دوربینها برای تخلفات سرعت است که بر اساس رادار ثبت می‌شود اما تردد شمار و سیستمهای ثبت‌کننده تردد به صورت جداگانه صورت می‌گیرد و اطلاعات را در خود ذخیره می‌کند.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر در یک بزرگراه در چندین لاین متفاوت خودرو تردد داشته باشد، باز هم ترددها در ساعات ممنوعه ثبت می‌شود، گفت: بله؛ این امکان وجود دارد و هیچ تفاوتی ندارد که خودروها در کدام لاین تردد داشته باشند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علیرضا US ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    0 0
    ما که نفهمیدیم بحث کرونا و ممنوعیت تردد 9 به بعد چیه . چون از صبح تا غروب همه با هم داریم کار میکنیم و .... اما تکلیف کسی که قبل از ساعت 9 نوبت دکتر داشته و به دلیل ترافیک نمیتونه به خونه برسه چیه ؟ من خودم دو روز پیش ساعت 8 نوبت دکتر داشتم و با ترافیک سنگین ساعت 9:15 رسیدم خونه . چیکار کنیم ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس