بورس نمایه

امروز سهامداران شرکت‌های توسعه و عمران امید، فولاد امیر کبیر کاشان و سیمان سفید نی‌ریز در بورس و معامله‌گران شرکت‌های ویتانا ومجتمع تولید گوشت مرغ ماهان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۳۸۵واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۱۵۰هزار و ۶۱۰واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۱۱میلیارد و ۱۶۹میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۹هزار و ۸۳۷میلیارد تومان در یک میلیون و ۱۴۴هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

نمادهای تاثیرگذار امروز ۳۰دی ۹۹ در بورس

بر این اساس سهامداران شرکت‌های توسعه و عمران امید، فولاد امیر کبیر کاشان و سیمان سفید نی‌ریز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های نوسازی و ساختمان تهران، سرمایه‌گذاری رنا  و گروه صنعتی ملی بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲ میلیارد و ۳۵۳میلیون ورقه به‌ارزش ۵هزار و ۲۵۸میلیارد تومان در ۴۸۵هزار نوبت، آیفکس ۹۴واحد ارشد کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۵۳۰واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های ویتانا، مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان و ذوب روی اصفهان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های بهمن دیزل، کشاورزی کلارد شیر و صنایع چوب خزر کاسپین بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس