کد خبر 1170080
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
زاهدی‌فر: از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم/ خطای دید داشتم

داور دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و فولاد اعلام پنالتی به سود تیم اهوازی را اشتباه عنوان کرد و گفت: به خاطر این اشتباه سهوی از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر روز سه شنبه به قضاوت محمدحسین زاهدی فر در ورزشگاه آزادی برگزار شد و سرخپوشان تهرانی ۲ بر یک حریف خود را شکست دادند.

مهمترین اتفاق این دیدار که جنجال زیادی درست کرد و زمینه انتقاد هواداران و بازیکنان پرسپولیس از داور این دیدار را فراهم کرد، صحنه‌ای بود که در دقیقه ۶۰ رخ داد و توپ با شانه محمدحسین کنعانی زادگان برخورد کرد اما داور اعلام پنالتی به سود فولاد کرد و شیمبا این توپ را به گل تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید:

روایت کنعانی از «تودهنی» کریم و شکستگی دندان

محمدحسین زاهدی فر در مورد این صحنه توضیح داد و گفت: در صحنه‌ای که توپ به بدن بازیکن پرسپولیس برخورد کرد خطای دید باعث شد تشخیص پنالتی بدهم. توپ چند سانتیمتر با منطقه‌ای که می‌شود پنالتی اعلام کرد فاصله داشت اما به دلیل خطای دید بنده اعلام پنالتی کردم.

زاهدی فر ادامه داد: به خاطر این اشتباه که سهوی و به خاطر خطای دید بود از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم. خدا را شکر می‌کنم که این تصمیم در نتیجه بازی تاثیر زیادی نداشت اما به هر حال اشتباهی بود که باید به خاطرش عذرخواهی کنم.

داور فوتبال ایران با اشاره اتفاقی که پیش از این در دیدار استقلال و سپاهان رخ داد و یک اشتباه از سوی وی ثبت شد گفت: در همان بازی هم سهواً برخورد توپ به دست بازیکن سپاهان را ندیدم. همان زمان قصد داشتم مصاحبه کنم و از هواداران استقلال به خاطر آن اشتباه عذرخواهی کنم اما رئیس کمیته داوران اجازه مصاحبه نداد و ناچار شدم در حاشیه یکی از کلاس‌های داوری در حضور خبرنگاران از هواداران استقلال عذرخواهی کنم.

محمدحسین زاهدی فر در ادامه گفت: هواداران استقلال و پرسپولیس و همه علاقمندان به فوتبال اطمینان داشته باشند که در قضاوت داوران هیچ عمدی نیست و صرفاً خطاهای انسانی است که منجر به بروز این اتفاقات می‌شود. با این حال وظیفه خودم دانستم که از هواداران استقلال و پرسپولیس مجدداً عذرخواهی کنم.

وی در پایان تاکید کرد: با اینکه این بار هم در مصاحبه کردن ممنوعیت داریم اما خودم در این مورد پاسخگوی کمیته داوران خواهم بود ولی لازم دانستم از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کنم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • محمد رضا IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    6 30
    سلام. 2گل اشتباه دادی به پرسپولیس معذرخواهی نمیکنی!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
      18 4
      فکر نکنم بی ادب تر و بداخلاق تر از هوادار هاو پیشکسوت های کیسه تو این سالها بشه تو فوتبال دنیا پیدا کرد.... یه نگاه بدازید ... چشماشونو می بندن دهانشان را باز می کنند دریغ از اندکی تفکر .... برهانی ، صادقی ، عمران زاده ، هاشمی نسب و ....این ها مشت نمونه خروار است ...هر جا کم میارن توهین ، دروغ ، توهم ، شایعه ، افتراء ، بد اخلاقی ، بددهنی ، به رقیب تو دستور کارشون قرار می گیره ... متأسفم
    • اميرعلي IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
      11 4
      به خدا خيلي پررو تشريف داريد ..بابا باري آلومينيوم بازي تراكتور و بازي پرسپوليس واقعا خيلي پررو تشريف دارين
    • IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
      1 0
      اصلا من استقلالی یا پرسپولیسی بودن را میذارم به کنار. خودت داری اعتراف میکنی که یکبار برای استقلال در بازی مهم با سپاهان پنالتی نگرفتی؟؟؟ بعد اون تیم اگر با همان امتیاز میرفت مستقیم به جام آسیا چی؟ الان برای پرسپولیس کارت زرد دادی و پنالتی اشتباه گرفتی؟ مگه میشه اینقدر داور خیلی ریکس بیار عذر بخواد؟ خب پدر آمرزیده اصلا شاید لباس داوری برای تو گشاده و مردم را داری عصبی میکنی خب.
    • IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      0 0
      ببند کیسه شعور!
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    14 0
    خب نتیجه اش چی میشه . دوباره اشتباه می کنی و معذرت خواهی. بنظرت نباید کمیته فنی یا هر کمیته صاحبنظر این مساله را بررسی کرده و حکم صادر نماید؟
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    9 0
    داداش شما .... ابم قطعه بعد معذرت خواهی می کنی خدارو شکر در نتیجه بازی تاثیری نداشت این کمال حماقت شمارو می رسونه
  • Bndboy IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    14 5
    تأثیر گذار نبود؟ کنعانی کارت زرد گرفت و از بازی بعدی محروم شد . کاری کردی هاشمی بی اصل و نسب زبونش دراز بشه برای تیمی که باهاش بزرگ شده
    • IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
      0 2
      جالبه حالا که هاشمی‌نسب از واقعیات حمایت از تیم ملی وزیر گفت شد بی ....
  • مهدیه IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    6 2
    زاهدی فر هیچ وقت قضاوت درستي توبازی پرسپولیس نداشته امیدوارم که هیچ وقت هم نتونه قضاوت کنه وتوزندگیش پیش همه سرخم کنه وبخاطرقضاوت های نابجاش از همه عذرخواهی کنه
  • ابراهیم IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    1 0
    اولا یه نگاه به کادرفنی پرسپولیس بندازیدودرمقابل کادرکیسه هرچی بی ادبن تواین کادرجای گرفتن پرسپولیس بازهم بااین کادرمجرب وبااخلاق قهرمان میشه
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    0 0
    معذرت خواهی اینه کارت زرد را برگردونید
  • مهدي IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    0 0
    چرا نبايد VAR را در بازي هاي ليگ فعال كرد تا اينقدر خطر ايجاد نشه!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
      2 0
      اگه بباد که هر دو گل تیم ملی وزیر که مردود اعلام میشد
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    0 0
    همین اشتباهات به ظاهر سهوی هست که پدر این تیمو درآورده. بازی رو که به نفع رقیب درمیارن بعد با یه عذرخواهی ماستمالیش می کنن. کمیته فنی هم که ول معطله. مشرق هم که استقلالی...
  • به رنگ آسمان DE ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    1 0
    آقای زاهدی فر در مورد اشتباهاتی که به ضرر استقلال انجام دادی هم عذرخواهی کنی بد نیست
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    0 1
    فقط سپاهان «شما تیرونیا دعوا هاتون به هیجا نمیرسه»
    • IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
      0 0
      هاشمی نسب عددی نیست در فوتبال ودر چامعه جایگاهی ندارد خیلی پررو تشریف دارن
  • سید حسن عرفان IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    0 0
    به نظر بنده جراید و وسایل ارتباط جمعی دیگر باید در برابر کسانی مثل هاشمی نسب که هیچ جایگاهی در جامعه و فوتبال ندارند و با یافتن موقعیتی در برابر تلویزیون و خبرنگار خودشان را گم میکنند و ادای آدمای آگاه و مدیر رو در میارن طوری رفتار کنند که اجازه خودنمایی و اظهار فصل پیدا نکنند تلویزیون به هرکسی اجازه خودنمیی ندهد . لطفا
    • اکبر IR ۰۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      0 0
      نظرتو بزار درکوزه آبشو بخور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس