کد خبر 1170099
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
آذری: روی بهم ریختن نیمکت فولاد کار می‌کنند

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: بسیاری از تیم‌ها روی بهم ریختن نیمکت فولاد کار می‌کنند اما ما نباید اسیر حواشی شویم.

به گزارش مشرق، سعید آذری درباره شکست شب گذشته تیم فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس و اینکه چرا تیم فولاد برخلاف دیدارهای خانگی در خارج از خانه راحت امتیاز از دست می‌دهد، اظهار داشت: در مورد مسائل فنی مربیان باید جواب بدهند و من نمی‌توانم در این خصوص صحبت کنم. اما در مورد بازی با پرسپولیس به مسائل دیگری می‌خواهم اشاره کنم.

بیشتر بخوانید:

عذرخواهی زاهدی‌فر از هواداران پرسپولیس

وی ادامه داد: گل اول را روی تمرکز نداشتن مدافعان و اشتباه «محمدحسین زاهدی‌فر» داوری بازی در اعلام پرتاب اوت به سود پرسپولیس دریافت کردیم. هرچند توانستیم گل مساوی را بزنیم اما گل دوم را هم باز روی عدم تمرکز خط دفاع دریافت کردیم. شما وقتی مقابل یک تیم حرفه‌ای هدیه می‌فرستید، بازیکنان حرفه‌ای آن تیم،  هدیه را پس نمی‌فرستند. در کل بازی جاندار و خوبی بود و می‌توانستیم حداقل یک امتیاز را بگیریم اما نشد.

مدیرعامل باشگاه فولاد در خصوص اینکه چرا نیمکت نشینان این تیم در دیدارهای مهم و حساس همیشه حاشیه درست می‌کنند و آیا این امر از پیش تعیین شده است؟ گفت: همه اعضای کادر فنی فولاد را می‌شناسند و می‌دانند که افراد شناخته شده‌ای هستند. فکر می‌کنم خیلی از تیم‌ها روی بهم ریختن نیمکت ما کار می‌کنند. به این صورت که یکی از عناصر نیمکت تیم مقابل به یکی از اعضای نیمکت ما توهین می‌کند و بعد از آن همه چیز بهم می‌ریزد.

آذری افزود: البته نیمکت نشینان ما هم نباید به این مسائل واکنش نشان دهند چون نیت به هم ریختن تمرکز تیمی ما است. همانطور که دیدید در بسیاری از دیدارها ما هیچ مشکلی روی نیمکت نداشتیم و با آرامش کار تمام شده، اما خیلی از تیم‌ها با برنامه چنین کاری را مقابل ما انجام می‌دهند.

وی خاطر نشان کرد: از این به بعد ما نباید اسیر حواشی شویم، وقتی حاشیه درست می‌شود عملکرد ما هم تحت تاثیر قرار می‌گیرد. این عوامل باعث می‌شود تا به راحتی امتیازهای مهمی را از دست بدهیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پایان با انتقاد از برخی از اهالی فوتبال خوزستان گفت: یکی از مشکلات بزرگ ما این است که از طرف خود خوزستانی‌ها اذیت می‌شویم. برخی‌ها که کارنامه آنها در فوتبال خوزستان مشخص است و چند تیم خوزستانی را از لیگ برتر به لیگ یک و از لیگ یک به لیگ دو فرستادند در قالب یک آدم دلسوز قبل و بعد از بازی‌های ما مصاحبه می‌کنند و تیم ما را بهم می‌ریزند. بهتر است این افراد رویه خود را تغییر دهند و به این اندازه چوب لای چرخ فولاد نگذارند.

دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان از هفته یازدهم لیگ برتر روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک سرخپوشان تهرانی خاتمه یافت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    10 0
    جناب آذری ؛ دست روی مهمترین نکته مدیریتی گذاشتید . اما اینکه میخواهند نیمکت تیم شما را به هم بریزند موضوع جدیدی نیست . همیشه همینطور بوده و خواهد بود . شما برای چه حقوق میگیرید ؟ برای همین که اجازه ندهید حواشی نیمکت شما را به هم بریزد . به همین سادگی !! متاسفانه در ایران مدیریت یعنی حقوق و مزایای عالی و گشت و گذار و امضا . اگر اینگونه نبود که ویلموتسها تا خرخره سر فوتبال ما کلاه نمیگذاشتند . اگر علاقمند بودید همینجا پیام بگذارید و دعوتم کنید تا با هزینه شما بیایم اهواز و مستدل صحبت کنیم . یا من اقناع میشوم یا مدیر بزرگواری مثل شما . هزینه را هم از شما میخواهم تا ببینید چقدر حواستان به جیب خودتان هست اما در هنگام هزینه از جیب باشگاه خیلی راحت هزینه می کنید . (نکته اول مدیریت) ممنون میشوم جواب لطف کنید .
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    1 0
    چون نیمکت ات برای بهم ریختن دیگران کار می کند و خودت تو کار مدیران دیگر باشگاهها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس