کد خبر 1170057
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
بورس نمایه

در جریان معاملات امروز بازار سهام تقاضا به نمادهای شاخص‌ساز بازگشت و با وجو اینکه شاخص کل روندی نزولی پیدا کرد اما نمادهای شاخص‌ساز روندی صعودی دارند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، همانطور که پیش‌بینی می‌شد صف‌های فروش در جریان معاملات امروز بازار سهام جمع شد و نمادهای شاخص‌ساز به مدار مثبت بازگشتند، احتمالا معاملات فردا با تعادل بیشتر و گرایشات مثبت همراه باشد.

حمید اسدی، حقوقدان بازار سرمایه در رابطه با شروع روند صعودی گفت: صف‌های فروش در جریان معاملات امروز جمع شد و امیدواریم این روند پایدار باشد.

این کارشناس در ادامه گفت: به نظر می‌رسد چون شاخص‌ هم‌وزن روند صعودی خود را پشت سر گذاشته احتمالا نمادهای شاخص‌ساز روند صعودی بهتری خواهد داشت.

این کارشناس در رابطه قیمت دلار گفت: هیچ بعید نیست که قیمت دلار به صورت مقطعی به زیر ۲۰ هزار تومان برسد و از طرفی اگر قیمت دلار کاهش داشته باشد گروه‌های بانکی و خودرویی در بازار سهام رشد خواهند داشت.

منبع:تجارت‌نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    0 0
    سیستم بورس سوابق کلیه سرمایه گذاران را در بانک اطلاعات خود دارد هر کس در فاصله زمانی ۱۰ مرداد تا ۲۰ مرداد چه حقوقی چه حقیقی اقدام به فروش قابل ملاحظه کرده است رانتخوار و باید این معاملات و نمادهای مربوطه باطل اعلام گردد تا اگر این حقوقی ها یا افراد هنوز در بورس هستن حسابشان مسدود و اگر فرار کرده اند شناسایی و محاکمه و وجوه مردم برگردانده شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس