کد خبر 1169780
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵
روایت آقامحمدی از دو دیدار با موسوی: بازشماری آرا را نپذیرفت/ پاسخ شورای نگهبان به احتمال تغییر نتیجه انتخابات

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، واردات خودروی دست دوم از مناطق آزاد را شایعه‌ای بیش ندانست‌ و تولید بیش تر، با کیفیت‌تر و رقابتی را در امکان استفاده همه مردم از خودرو موثر دانست.

به گزارش مشرق به نقل از شاتا، علی آقامحمدی در مراسم رونمایی از نخستین پیشرانه (موتور) ملی سه استوانه، گفت: تولید قطعات و خودروهای داخلی برای جایگزینی با واردات و کاهش ارزبری به درستی در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس گروه اقتصادی دفتر بررسی‌های مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه اولین تحریم‌ها در خودرو نشان از جایگاه این بخش است، تصریح کرد: خدمت به مردم همان تولید است و تولید بیش تر، با کیفیت‌تر و رقابتی، امکان استفاده همه مردم از خودرو را فراهم می‌کند.

آقامحمدی ادامه داد: امیدوارم رونمایی از این پیشرانه (موتور) ملی سه استوانه‌ای مقدمه‌ای برای سرعت گیری هر چه بیشتر کار در حوزه تولید داخل برای خودکفایی، قطع وابستگی و کاهش ارزبری باشد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه تولید خودرو کم مصرف مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است، اضافه کرد: این پیشرانه ۳ استوانه ملی در همین راستا است و باید هرچه سریعتر سرمایه‌گذاری لازم و صنعتی‌سازی برای تولید انبوه آن انجام شود.

آقامحمدی در پایان گفت: واردات خودروی دست دوم از مناطق آزاد شایعه‌ای بیش نیست و نباید به سمت این موضوع نیز حرکت کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    4 0
    نماینده مردمی که از وضع مردم خبر ندارد
  • مهدی IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    0 0
    مهمترین مشکل این مملکت دخالت و اظهار نظر بعضی از افراد به کارهایی که هیچ ارتباط و شناختی با آن ندارن . بالاخره حتما قول دنا پلاس اتوماتیک بهش دادن .
  • خالدی IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    0 0
    واقعا ملت ایران به چه روزی افتاده که باید خودرو دست دوم وارد کنه اونهم از کشورهای غربی و عربی . سر از خاک بردار و ایران ببین
  • IR ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    1 0
    برادرمان اگر ماشین های بی کیفیت ایرانی که چند برابر ماشین های خارجی , تولیدکنندگان خودروی داخلی از مردم پول می گیرند را سوار می شد و بعد نحوه خدمات. پس از فروش فاقد کیفیت و منت گذار آنان را می دید , این چنین حرفی نمی زد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس