شهدا در بزنگاه‌ها انتخاب درست را انجام می‌دهند

خانم «طینه‌زاده» گفت: تصور برخی از ما گاهی این‌گونه است که شهدا افراد عجیب و غریبی با رفتارها، اعتقادات و زندگی متفاوت از سایرین هستند؛ اما...

به گزارش مشرق، خانم «طینه‌زاده» همسر شهید مدافع حرم «مرتضی زارع» در برنامه «سردار سلام» که از رادیو «مقاومت» پخش شد، اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های بارز شهید «زارع» اخلاص بود؛ بسیاری از کارهایی که وی انجام می‌داد، حتی اگر به نفع خودش هم نبود؛ اما بین خود و خدا معامله می‌کرد و کاری که برای خدا بود را انجام می‌داد؛ نه منفعت خودش.

وی افزود: تصور برخی از ما گاهی این‌گونه است که شهدا افراد عجیب و غریبی با رفتارها، اعتقادات و زندگی متفاوت از سایرین هستند؛ اما برتری که شهدا نسبت به سایرین دارند، این است که در بزنگاه‌ها انتخاب درست را انجام می‌دهند.

همسر شهید مدافع حرم «مرتضی زارع» عنوان کرد: همسرم هر زمانی که حدیثی را می‌شنید، به‌راحتی از آن نمی‌گذشت و عمیق و با تفکر به آن حدیث توجه می‌کرد و نهایتاً تلاش خود را می‌کرد تا به آن عمل کند.

وی اضافه کرد: همسرم در گفتار خود بسیار دقت می‌کرد و همیشه می‌گفت در زمان مرگ حرفی را به زبان می‌آورد که یک عمر با آن زندگی کرده است؛ همچنین می‌گفت که باید هر لحظه مراقب حرف زدن خود باشیم، تا حرفی که می‌زنیم یا به درد دنیا بخورد و یا آخرت و حرف لغو و غیبت و تهمت نباشد.

طینه‌زاده ادامه داد: ادب شهید «زارع» یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه وی بود، ابتدای دوران عقد که هم‌زمان با ایام محرم بود، پیامی به آقا مرتضی فرستادم و وی در روضه امام حسین (ع) بود؛ پس از بازگشت از روضه گفت «من خودم را در محضر امام حسین (ع) می‌دانستم و ادب حکم می‌کرد که با تمام وجود در محضر ایشان باشم و طبق ادب حتی جواب پیام را هم ندهم».

وی تصریح کرد: شهادت اجری است که خداوند به بندگان خوب خود نصیب می‌کند و خوشا به سعادت شهیدان که بزرگترین اجر خداوند نصیب حال‌شان می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عبا دالله IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    3 0
    شهدا با ما خیلی فرق دارن دنیا پرست مقام پرست مال پرست نیستند پاک پاک پاک هستند ایمان قوی دارن دروغ و کلک در وجودشان نیست در رفتن به سوی شهادت عاشقند من طلبنی وجدنی و من وجدنی عشقه نی و........... هستند خلاصه منتخب خدا هستند مرگ بر امریکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس