کد خبر 1169627
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
وقت‌های تلف شده پرحادثه برای تیم لیگ برتری/طلسم ادامه‌دار ذوب آهن

دقایق پایانی دیدارهایی که یک سر آن ذوب آهن بوده همواره پر حادثه و با رد و بدل شدن گل‌هایی همراه بوده که معمولا منجر به امتیاز از دست دادن ذوبی‌ها شده است.

به گزارش مشرق، نگاهی به جدول رده بندی فصل بیستم رقابتهای لیگ برتر و توجه به آمار مسابقات حکایت از عملکرد ضعیف ذوب آهن دارد. این تیم در پایان هفته یازدهم بدون کسب پیروزی و با تنها ۷ امتیاز در رده پانزدهم جدول جای دارد. این در حالی است که این تیم با سابقه اصفهانی به لحاظ فنی عملکرد خوبی در این فصل داشته و امتیازات فراوانی را به واسطه اشتباهات داوری و یا بدبیاری مطلق در آخرین لحظات بازی‌ها از دست داده است.

دقایق پایانی دیدارهایی که یک پای آن ذوب آهن است همواره پر از حادثه بوده و با رد و بدل شدن گل‌هایی همراه بوده است که باعث جذابیت بازی‌های این تیم در دقایق پایانی شده است. شاگردان رحمان رضایی بر خلاف آنچه جدول رده بندی می‌گوید، عملکرد فنی خوبی داشته‌اند و به نظر می‌رسد آنها برای بازگشت به جدول به یک پیروزی روحیه بخش نیاز دارند.

بیشتر بخوانید:

نماینده مجلس: منتسبان به وزیر برای ذوب‌آهن تصمیم گیری می‌کنند/ رحمان رضایی نباید آویزان سیاسیون باشد

ذوب آهنی‌ها در ۱۱ بازی ۱۰ گل زده و ۱۵ گل خورده‌اند و ۲۵ گل در بازی‌های این تیم رد و بدل شده که اغلب آنها در دقایق و حتی ثانیه‌های پایانی بازی بوده است که عمدتاً این گل‌ها به ضرر ذوب آهن بوده، یا مانع پیروزی آنها شده و یا منجر به شکست این تیم شده است.

۱- دقیقه ۹۷ پنالتی مقابل فولاد
اولین اتفاق از این دست در هفته اول برای ذوب آهن افتاد و در حالی است که این تیم فرصت داشت لیگ را با پیروزی آغاز کند، اما اشتباه فاحش داور در دقیقه ۹۷ در اعلام ضربه پنالتی به ضرر ذوب آهن، باعث شد اولین گل در اوقات تلف شده به ضرر این تیم ثبت شده تا ۲ امتیاز حساس از دست این تیم خارج شود.

۲- گل دقیقه ۹۰ به ماشین سازی
با اینکه با تصمیم جنجالی داور در دقیقه یک بازی مقابل ماشین سازی مدافع میانی ذوب آهن اخراج شد، اما این بار گل دقایق پایانی به سود شاگردان رحمان رضایی رقم خورد تا این تیم از شکست نجات یابد.

در آن بازی ذوب آهن با اینکه ۹۰ دقیقه با یک بازیکن کمتر بازی کرد و یک گل هم دریافت کرده بود، در دقیقه ۹۰ گل تساوی را به ثمر رساند.

۳- پنالتی دقیقه ۸۷ مقابل صنعت نفت
هفته چهارم لیگ برتر هم اتفاق مشابهی برای ذوب آهن افتاد و در دیداری که بین این تیم و صنعت نفت در آبادان در جریان بود، اعلام یک پنالتی مشکوک در دقیقه ۸۷ نسخه ذوب آهن را پیچید تا آنها از کسب یک امتیاز حساس محروم شوند.

۴- گل مساوی لحظات پایانی به پرسپولیس
این حکایت در هفته ششم به سود ذوب آهن شد و آنها در حالی که مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با یک گل عقب بودند، در دقیقه ۹۰ دروازه سرخ پوشان را باز کردند تا یک امتیاز حساس از پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به ارمغان بیاورند.

۵- پنالتی عجیب دقیقه ۹۶ در هفته نهم
ذوب آهن در حالی که در هفته نهم شانس پیروزی خارج از خانه مقابل آلومینیوم اراک را داشت، باز هم اسیر یک حادثه شد تا بر اثر اشتباه فاحش مدافع خودی در لحظات پایانی به تیم حریف ضربه پنالتی بدهد. در هفته نهم نیز پنالتی دقیقه ۹۶ آلومینیوم پیروزی خارج از خانه و ۲ امتیاز حساس را از این تیم گرفت.

۶- گل دقیقه ۹۵ مقابل سایپا
در هفته یازدهم نیز بار دیگر شاگردان رحمان با گل دقیقه ۹۵ غافلگیر شدند تا از کسب حداقل نتیجه مساوی و یک امتیاز خارج از خانه محروم شوند.

این بازی در حالی که با گل دقیقه ۹۰ ذوب آهن به تساوی کشیده شده بود، با گل دقیقه ۹۵ به پیروزی سایپا منجر شد تا طلسم گلهای لحظات پایانی برای ذوب آهن کماکان ادامه داشته باشد.

ذوب آهن در هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر میزبان نفت مسجد سلیمان هستند که این دیدار به لحاظ جدولی برای سبز پوشان بسیار حائز اهمیت است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس