نماینده مجلس: منتسبان به وزیر برای ذوب‌آهن تصمیم گیری می‌کنند/ رحمان رضایی نباید آویزان سیاسیون باشد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس‌جمهوری از من شکایت کرده و حالا اگر رحمان‌رضایی هم شکایتی به آن اضافه کند، فکر نکنم مشکلی پیش بیاید.

به گزارش مشرق، سید ناصر موسوی لارگانی در خصوص شرایط تیم فوتبال ذوب‌آهن و اینکه اعلام کرده بود در این باشگاه دخالت‌های سیاسی انجام می‌شود، اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم ذوب‌آهن یک تیم استخوان دار و باسابقه است. هواداران به من خیلی اعتراض می‌کردند. من هم طی دو هفته گذشته با مسئولان باشگاه، کارخانه و وزارت صحبت کردم که این مشکل و دغدغه به حق هواداران برطرف شود.

وی ادامه داد: پس از آن دیدم که وضعیت بحرانی‌تر شد و مجبور شدم وارد شوم. دلیل اینکه گفتم دست و فکر سیاسیون در باشگاه راه پیدا کرده، این است که شنیده می‌شود افرادی که خودشان را منتسب به وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی می‌دانند، برای این باشگاه تصمیم‌گیری می‌کنند.

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: ذوب آهن باشگاهی است که امکانات فراوانی دارد. چرا باید برای بستن قرارداد بازیکنان، در تهران و یک کافی‌شاپ تصمیم‌گیری شود؟ واقعاً شان این باشگاه و بازیکنانش این نیست که در یک کافی شاپ قرارداد منعقد شود. این باعث شد به عنوان نماینده مردم ورود پیدا کنم. البته به من انتقاد شد که اگر می گویی سیاسیون در انتخاب سرمربی و بازیکنان نقش دارند، خودت هم سیاسی هستی اما من نماینده مردم هستم و وظیفه دارم خواسته‌های آنها و هواداران ذوب آهن را پیگیری کنم.

نماینده مجلس با اشاره به افتخارات ذوب‌آهن عنوان کرد: این تیم 4 بار در جام حذفی به قهرمانی رسیده، یک بار نایب قهرمان آسیا شده و بارها در لیگ برتر جایگاه نایب قهرمانی داشته. حضور این تیم با عظمت در رده پانزدهم نگران کننده است. نگران این هستم که سرنوشت پلی اکریل، داماش و ابومسلم را پیدا کند که دیگر اثری از آنها نیست.

بیشتر بخوانید:

رضایی: کربکندی مدام تمرکز تیم را به هم می‌ریزد

وی افزود: در این چند بازی می‌بینیم که به رده پانزدهم سقوط کرده و اگر این روند ادامه پیدا کند، سقوطش به دسته یک قطعی است. پس از آن، چه کسی می‌تواند تیم را جمع کند؟ سالهای قبل ذوب آهن برای تیم‌های دیگر بازیکن تربیت می‌کرد اما الان وارداتی شده و بازیکن وارد می‌کند. دردها این است. من به عنوان کوچکترین خادم مردم استان اصفهان ورود کردم.

لارگانی در مورد مذاکراتش با مدیران ذوب‌آهن اظهار داشت: دو هفته پیاپی با مسئولان باشگاه و کارخانه ذوب آهن صحبت کردم که دخالت های سیاسی و وزارتخانه‌ای می‌شود. البته شاید هم این افراد منتسب به وزارتخانه نباشند اما از کیسه وزیر خرج می‌کنند. اگر واقعاً دخالت وزیر باشد، قطعاً برخورد می‌کنیم. اصفهان در ورزش‌های مختلف نقش آفرین بوده و اجازه نمی‌دهیم دیگران تصمیم بگیرند.

وی در خصوص اینکه چه کاری باید انجام داد تا ذوب‌آهن به شرایط مثبت برسد و سقوط نکند، گفت: در ذوب آهن هیات‌مدیره خوبی داریم و باید تصمیم‌گیر باشد. یعنی دیگران برایش تصمیم‌گیری نکند. اهانت رحمانی رضایی به پیشکسوتان و رسول کربکندی که اسطوره است و برای فوتبال ایران زحمت کشیده، خوب نیست. البته برای رضایی احترام قائلم. او بازیهای ملی داشته و در ایتالیا بازی کرده و نباید به طناب پوسیده بعضی از سیاسیون آویزان شود. باید از جایگاه خودش برای آینده خودش برنامه‌ریزی کند. این رفتارها در شان سرمربی تیم ذوب آهن نیست.

لارگانی در مورد اینکه رضایی عنوان کرده قصد پیگیری حقوقی اظهارات او را دارد، اظهار داشت: مشکلی در این مورد ندارم. قانون اساسی جمهوری اسلامی به نمایندگان اجازه داده در هر زمینه اظهار نظر کنند. نماینده مردم استان اصفهان هستم. اگر به دنبال دغدغه مردم نباشم، چه کار باید کنم؟ این وظیفه قانونی من بود که ورود کردم.

وی در گفت‌وگو با برنامه ضربه آزاد، در مورد اینکه آیا تا انتهای این ماجرا پیش می‌رود، گفت: قطعا این کار را می‌کنم. رئیس‌جمهور از من شکایت کرده و حالا اگر رحمان‌رضایی هم شکایتی به آن اضافه کند، فکر نکنم مشکلی پیش بیاید. نگران سرنوشت ذوب‌آهن هستم. هیچ قصد و غرضی با کسی ندارم. رحمان رضایی را دوست دارم اما الان از پیشکسوتان خود ذوب آهن افرادی را داریم که اگر در کادر فنی از آنها استفاده شود، قطعاً سرنوشت تیم عوض می‌شود و جایگاهش تا نیم‌فصل ارتقا پیدا می‌کند.

عضو هیات رئیسه مجلس در مورد تلاش برای حفظ وحدت رویه و حرمت پیشکسوتان عنوان کرد: به عنوان خادم مردم شریف استان اصفهان آماده‌ام هر جا نیاز باشد کمک کنم. اگر بخواهیم تیم جایگاه خودش را به دست بیاورد، باید هیات مدیره تصمیم‌گیرنده باشند؛ نه اینکه دیگران تصمیم بگیرند. مدیران کارخانه هم اگر در پیشرفت کارها می‌توانند نقشی داشته باشند مشکلی ندارد اما تصمیم در مورد سرمربی و بازیکنان به باشگاه برمی‌گردد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    0 0
    حتما تو هم مثل کوهکن سهمیه میخواسته به او ندادند غرغر میکند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس