منع واردات واکسن آمریکایی مبنای علمی دارد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هیچ بعید نیست که آمریکایی‌ها به عنوان خدمت پزشکی، واکسن‌های جعلی را به ایران بفرستند تا پولی از ما بگیرند و بعدا یا مردم ما را بیمارتر کنند یا بکشند.

به گزارش مشرق، آیت‌الله موحدی کرمانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در رابطه با علمی بودن بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ممنوعیت خرید واکسن کرونا از آمریکا و انگلیس، اظهار داشت: فرمایش رهبری در خصوص منع خرید واکسن از آمریکا و انگلیس صد در صد علمی است به این دلیل که هیچ اعتمادی به این کشورها نیست و اینها غیر از دشمنی با ما هیچ برنامه‌ای نداشتند.

بیشتر بخوانید:

حجاریان و زیباکلام از کی تا حالا فوق تخصص واکسن گرفتند؟

وی تصریح کرد: هیچ بعید نیست که آمریکایی‌ها به عنوان خدمات پزشکی، این واکسن‌های جعلی را به ایران بفرستند تا پولی از ما بگیرند و بعداً یا مردم ما را بیمارتر کنند یا بکشند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با طرح این سوال که آیا ما آمریکا و اروپا را دلسوز خود می‌دانیم؟، گفت: این‌ها که هر چه به ایران نشان دادند غیر از ظلم و ستم نبوده است. بنابراین هیچ دلیلی ندارد که ما خودمان را به دست اینها بدهیم که برای ما واکسن تهیه کنند.

آیت‌الله موحدی کرمانی با تاکید بر اینکه خدا می‌داند اگر این کار انجام گیرد [واکسن کرونا از آمریکا و اروپا تهیه شود] چه اتفاقی در کشور ایران رخ می‌دهد، خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم بیانات مقام معظم رهبری بسیار علمی، دقیق و حساب شده بوده است.

وی در پایان تاکید کرد: هیچ تردیدی در علمی بودن بیانات مقام معظم رهبری در این قضیه نیست. مردم ما از بس جنایت آمریکا را دیدند، دیگر هوشیار شدند و باور نمی‌کنند اینها در مقام خدمت به ایران باشند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 3
  • خسرو IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    2 7
    اگر هم قصد بیمار کردن مردم رو داشته باشن نتیجه سیاست های غلط دولت مردانه که اونا رو با شما دشمن کرده چرا برای کشور های دیگه واکسن تقلبی نمیفرستن
  • CA ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    11 1
    خود آمریکا هیچ دارویی از هیچ کشوری وارد نمیکند و البته هیچ کشوری هم معمولا جرات صادرات بهداشتی و دارویی و یا عواملی که به سلامتی مربوط هست را ندارد چون در اثر کوچکترین مشکل جریمه های سنگین شروع میگردد. ولی در ایران متاسفانه چنین رفتاری نیست و اگر بود در زمانی که فرانسه خون‌های آلوده و داروهایی که برای تست می‌فرستادند هیچگاه وارد ایران نمیشد! حتی سموم شیمیایی نمی‌تواند در آمریکا وارد گردد ولی در ایران براحتی وارد میشود! بنظر من مردم در ایران خیلی ساده نگرانه به این موضوعات نگاه می‌کنند. مهمترین بخش از حفاظت از انسانها داشتن سیستم بهداشتی مستقل می‌باشد.
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    6 3
    درود بر آیت الله موحدی کرمانی
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    3 1
    خب اگه مبنای علمی دارد طبق قانون جمهوری اسلامی باید اسناد این موارد علمی رو منتشر کنید تا هم مردم ایران و هم مردم جهان آگاه بشوند.الان دو هفته است فقط دارید میفرمایید مبنای علمی دارد اما حتی یک درصد از این مبنای علمی را هم نمیگید و باز نمیکنید. خود این مسئله چی رو نشون میده؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس