کربکندی: من جای رضایی بودم بعد این نتایج مصاحبه نمی‌کردم/ جواب صحبت های او را به زودی می‌دهم

سخنگوی هیات مدیره ذوب آهن پاسخ اظهارات رحمان رضایی را داد.

به گزارش مشرق، روز گذشته و بعد از اعلام اولتیماتوم هیات مدیره باشگاه ذوب آهن به رحمان رضایی، سرمربی این تیم صحبت های تندی علیه رسول کربکندی، سخنگوی باشگاه مطرح کرد و حالا کربکندی پاسخ صحبت‌های سرمربی تیمش را داد.

کربکندی در واکنش به صحبت‌های رضایی اظهار داشت: موضوعی که من روز گذشته عنوان کردم مصوبه هیات مدیره بود و تصمیم شخص من نبود. سمت من در باشگاه سخنگوی هیات مدیره است و وظیفه دارم تصمیمات را به اطلاع رسانه ها برسانم ولی رحمان رضایی فکر می‌کند من تصمیم گیرنده و همه کار هستم.

وی افزود: من نیازی به پدر خوانده بودن ندارم. رضایی دوست دارد مصاحبه کند و در رسانه ها خودش را مطرح کند. او یک بار داور، یک بار کرونا، یک بار مدیرعامل و یک بار سخنگو را مقصر می‌داند. ده هفته گذشته و یک کلمه صحبت فنی از او نشینده‌ایم. مگر می‌شود یک تیم از ۱۰ بازی ۷ امتیاز بگیرد و سرمربی تیم هیچ قصوری نداشته باشد؟

سخنگوی هیات مدیره ذوب آهن ادامه داد: من تا پیش از این هر مصاحبه‌ای کردم در راستای حمایت از رحمان رضایی بوده و حتی در جلسات هیات مدیره هم اصرار داشتم به او زمان داده شود چون خودم مربی بودم و این شرایط را درک می‌کنم و روند تیم را رو به رشد می‌دیدم و شاید در غیر این صورت خیلی زودتر در مورد او تصمیم‌گیری می‌شد.

کربکندی در مورد اولتیماتوم ۵ هفته ای به رضایی هم گفت: این تصمیم هیات مدیره باشگاه بوده که حاصل دو جلسه ۳ ساعته است و در نهایت به این جمع بندی رسیده شد که چنین تصمیمی گرفته شود و امیدوارم نتایج تیم در ادامه خوب باشد.

وی در ادامه گفت: من جای رحمان رضایی بودم بعد از کسب ۷ امتیاز از ۱۰ بازی اصلا مصاحبه نمی‌کردم. به هر حال جواب صحبت های او را به زودی می‌دهم و قبل از بازی نمی خواهم بیش از این صحبت کنم.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    2 1
    شما ذوبی ها که می گفتید تقصیر پرسپولیس و ایناست که اینجوری شدیم؟ حالا می گید مگه می شه تیمی از 10 هفته 7 امتیاز فقط بگیره تقصیر مربی نباشه !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس