کد خبر 116934
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۰۴:۴۲

این بسیجی « محمد حسن هاشم» نام دارد و بنا بر نوشته های حک شده بر سنگ مزارش، از اهالی روستای «جبشیت»[زادگاه شهید «راغب حرب»] در جنوب لبنان است و در عملیات والفجر هشت ، خلعت شهادت پوشیده.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق ، در قطعه 24 بهشت زهرای تهران ، علاوه بر شهدای ایرانی و چند مجاهد افغانی و عراقی ، مزاری وجود دارد که متعلق به یک بسیجی لبنانی است. این بسیجی « محمد حسن هاشم» نام دارد و بنا بر نوشته های حک شده بر سنگ مزارش، از اهالی روستای «جبشیت»[زادگاه شهید «راغب حرب»] در جنوب لبنان است و در عملیات والفجر هشت ، خلعت شهادت پوشیده. این همه ی آن چیزی است که از این شهید می دانیم. تصویر موجود در قاب عکس این شهید بر اثر تابش خورشید کاملا از میان رفته است. لقبال با ما یار بود که دوست عزیزی هم یک تصویر از مادر این شهید در اختیارمان گذاشت که هنگام زیارت مزار فرزندش پس 28 سال برداشته شده است.
همین و همین
و به خدا قسم که همین هم بس است برای آن کسی که صفایی در دل داشته باشد.



سرباز لبنانی نهضت روح الله ، شانه به شانه فرزندان روح الله


شهید محمد حسن هاشم زیر سایه ی بارگاه شهیدان کربلای ایران


مادر شهید محمد حسن هاشم ، پس از 28 سال بر مزار فرزندش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • شهروند ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
    2 0
    خدا سید حسن ویارانش را حفظ کند
  • گمنام ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
    1 0
    لبنانیها همیشه در جهان اسلام در مبارزه با جنایتکاران پیشتاز بوده اند ودر ان فضای تبلیغاتی دوران دفاع مقدس محمد حسن هاشم شمشیر زدن در رکاب امام خمینی (ره) را افتخار خود دانسته .چندین سال بعد امریکائی های جنایتکار رفیق صدام مجسه صدام را زمین کوبیدند وبا ان عکس یادکاری دروغین گرفتند .بنظر شما اسخوانهای صدام را چه کسی خورد کرد .قهرمانان واقعی محمد هاشم لبنانی ورزمندگان گمنام ایران اسلامی هستند.مرگ بر ارتش جنایتکار امریکا رفقای همیشگی صدام های خاور میانه . برافراشته باد پرچم مبارزان اگاه جهان اسلام .درود خدا برایت الله سید حسن نصرالله.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس