کد خبر 1169210
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
ابتلای ۲ بازیکن کلیدی میلان به کرونا در آستانه بازی‌های حساس روسونری

دو تن از مهره‌های اصلی تیم فوتبال میلان در فصل جاری به ویروس کرونا مبتلا شدند و دو هفته دیگر نمی‌توانند این تیم را همراهی کنند.

به گزارش مشرق، باشگاه میلان با انتشار بیانیه‌ای از ابتلای دو بازیکن این تیم، هاکان چالهانوغلو و تئو هرناندس به کرونا و قرنطینه خانگی آنها خبر داد.

این دو بازیکن روز جمعه در تمرینات میلان شرکت نکردند چرا که نتیجه تست کرونای‌شان مبهم بود. به همین دلیل روز گذشته (شنبه) مجدداً از آنها تست گرفته شد که این بار نتایج این تست‌ها مثبت از آب درآمد.

با ابتلای هافبک ترکیه‌ای و مدافع فرانسوی‌اش به کرونا، میلان برای دو هفته بازیکنانی را از دست می‌دهد که در این فصل جزو مهره‌های کلیدی‌اش بوده‌اند و نقش پررنگی در صدرنشینی این تیم در جدول رده‌بندی ایفا کرده‌اند.

طبق اعلام باشگاه میلان، هیچ یک از این بازیکنان دارای علائم ابتلا نیستند و پس از مثبت شدن تست آنها، از سایر بازیکنان نیز تست کرونا گرفته شد که نتیجه آنها منفی بوده است.

در دو هفته‌ای که چالهانوغلو و تئو هرناندس خانه‌نشین قرنطینه خواهند بود، میلان ابتدا میهمان کالیاری خواهد بود (فردا شب از ساعت 23:15) و پس از آن بازی‌های دشوار دیگری برابر تیم‌های آتالانتا (در سن‌سیرو) و اینتر (در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی) خواهد داشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس