بورس نمایه

امروز سهامداران شرکت‌های موتورسازان تراکتورسازی ایران، کارخانجات داروپخش و لیزینگ صنعت و معدن در بورس و معامله‌گران شرکت‌های صنایع چوب خزر کاسپین و دامداری فکا در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۴۳هزار و ۴۳واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۱۸۶هزار و ۷۹۳واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۸میلیارد و ۶۳۸میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۷هزار و ۵۲میلیارد تومان در ۸۲۷هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

سقوط شاخص بورس به کانال ۱میلیون و ۱۰۰هزار

بر این اساس سهامداران شرکت‌های موتورسازان تراکتورسازی ایران، کارخانجات داروپخش و لیزینگ صنعت و معدن بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های پگاه آذربایجان غربی، سرمایه‌گذاری توسعه آذربایجان و کاشی پارس بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۸۰۸میلیون ورقه به‌ارزش ۳هزار و ۸۰۱میلیارد تومان در ۴۵۸هزار نوبت، آیفکس ۴۶۱واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۸۵۹واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های صنایع چوب خزر کاسپین، کشت و دامداری فکا و تولید خدمات صنایع نسوز توکا بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های قند شیروان قوچان و بجنورد، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و تولید برق عسلویه مپنا بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    0 0
    پولامونو پس بدین تو رو به خدا
  • شیرازm IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    0 0
    دیگه بورس بالاترین نداره همه ی نمادهایروزمثبت هستن ده روز منفب یقینااونی ک امروزمثبته دوروزبعدمنفیه. ومثبتهابرای دلخوشی ونگهداشتن مردمه ک جوری تیغش بزنن خودشم. متوجه نشه.. پالایشی از10هزارتومن و20درصدم تخفیف یعنی 12هزارتومن هرسهم رسیده به 5600نصف هم کمتر.. عجیبه فروشنده ها.. اخه کدوم ادم عادی وحقیقی نصف قیمت عرضه میکنه وتمامی هم نداره؟؟ بایدنظارت بشه اول رومعاملات بازار گردانهاوبهدحقوقی ها. بازارگردانهاشدن نوسان گیروسم بورس
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    0 0
    معامله گران شرکت‌های صنایع چوب خزر کاسپین فقط 7 تا دونه سهم دارن یعنی 320 تومان سود کردن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس