بررسی طرح «تامین ارز با استفاده از جهش تولید صنعت استخراج رمزارز» در مجلس

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس از بررسی طرح «تامین ارز با استفاده از جهش تولید صنعت استخراج رمزارز » در این کمیسیون، خبر داد.

به گزارش مشرق، هادی بیگی نژاد عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی شورای اسلامی، از بررسی موضوع تشکیل شورای‌ عالی انرژی کشور در جلسات هفته آینده این کمیسیون با حضور مسئولان و کارشناسان خبر داد.

بیشتر بخوانید:

مشکل برق همان گاز است

وی همچنین از رسیدگی به طرح «تامین ارز با استفاده از جهش تولید صنعت استخراج رمزارز» در جلسات هفته آتی کمیسیون انرژی با حضور مسئولان مربوطه و کارشناسان این حوزه خبر داد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه رضا اردکانیان وزیر نیرو میهمان یکی از جلسات هفته آتی اعضای این کمیسیون است، ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است وزیر نیرو با حضور در جلسه کمیسیون انرژی، توضیحاتی پیرامون سوالات مطرح شده از سوی چند تن از نمایندگان ارائه دهد.

بیگی نژاد با بیان اینکه بررسی طرح «اصلاح ماده (۳) قانون اصلاح مواد (۲) و (۴) قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران»  نیز در دستور کار جلسات هفته پیش‌روی اعضای کمیسیون انرژی، قرار دارد، گفت: طرح «الزامات اجرایی توزیع و عرضه سوخت و (CNG) نیز در کشور» در کمیته نفت و فرآورده‌های نفتی  کمیسیون  بررسی می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس