«حشد شعبی» با تحریم‌های دولت شرور آمریکا تضعیف نمی‌شود

سخنگوی جنبش «عصائب اهل الحق» عراق ضمن محکومیت شدید تحریم شخصیت های حشد شعبی توسط ایالات متحده آمریکا، گفت: حشد شعبی با تحریم های دولت شرور آمریکا تضعیف نمی شود.

به گزارش مشرق به نقل از المسله، «جواد الطلیباوی» سخنگوی جنبش «عصائب اهل الحق» عراق به اقدام آمریکا در تحریم شخصیت ها و اعضای سازمان حشد شعبی واکنش نشان داد و این اقدام را به شدت محکوم کرد.

بیشتر بخوانید:

حشدالشعبی: آمریکا فرماندهان مبارزه با تروریسم را هدف قرار داده است

بر اساس این گزارش، سخنگوی عصائب اهل الحق در این خصوص گفت: حشد شعبی با تحریم های دولت شرور آمریکا تضعیف نمی شود. اگر دولت شرور آمریکا گمان می کند که با تحریم کردن فالح الفیاض، رئیس سازمان حشد شعبی، و ابو فدک، جانشین شهید المهندس، باعث تضعیف این گروه مقاومتی خواهد شد، در خیالی خام به سر می برد.

وی در ادامه تأکید کرده است: هرگاه آمریکا و رژیم صهیونیستی اقدامی را علیه حشد شعبی انجام می دهند، این گروه مقاومتی تقویت می شود. حشد شعبی که تروریسم را شکست داد، به کسانی که تروریست ها را به وجود آورده اند و نیز به تحریم های آنها اهمیتی نخواهد داد.

پیشتر نیز کتائب حزب الله عراق در بیانیه ای ضمن محکومیت تحریم شخصیت های حشد شعبی توسط آمریکا، اعلام کرده بود: این اقدام بیانگر آشفتگی واشنگتن در برابر مقاومت است. مجاهدین سرسخت بر این باور هستند که تایید و پذیرش از سوی آمریکا ملاک انحراف است و عصبانیت و خصومت آمریکا نسبت به آنها باعث افتخار است.

کتائب حزب الله تاکید کرد: رژیم شیطان بزرگ که با زور و تروریسم بر ملت‌ها مسلط شده است، از مردان آزاده این ملت‌ها احساس ترس می‌کند تا جایی که تعادل خود را از دست داده و تصمیم‌هایی از سر سردرگمی می‌گیرد زیرا فرزندان محور مقاومت استکبار آمریکایی را به چالش کشیده‌اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس