درخواست وزارت بهداشت فلسطین از روسیه برای دریافت واکسن کرونا

با ادامه سیاست تبعیض آمیز رژیم صهیونیستی در توزیع واکسن کرونا، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که از روسیه تقاضای دریافت واکسن کرونا کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از وبگاه فلسطینی القدس الاخباریه، «می کیله» وزیر بهداشت فلسطین اعلام کرد که از روسیه تقاضای دریافت ۱۰۰ هزار واکسن کرونای روسی کرده است.

این در شرایطی است که رژیم صهیونیستی در هفته های اخیر در ادامه سیاست های تبعیض آمیز نژادی خود، واکسن کرونا را تنها به صهیونیستها ارائه کرده و از ارائه آن به فلسطینی ها خودداری می کند.

در این میان وضعیت اسرای فلسطینی بدتر است و با توجه به شرایط نامناسب زندانهای صهیونیستی، هر روز آمار مبتلایان در بین اسرا به صورت تصاعدی بالاتر می رود.

از سوی دیگر، وزارت بهداشت فلسطین در رام الله با صدور بیانیه ای اعلام کرد: در شبانه روز گذشته ۸۲۲ فلسطینی دیگر به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۷ نفر هم بر اثر این بیماری جان باخته‌اند.

براین اساس، در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۴۶ نفر دیگر از مبتلایان نیز بهبود یافته‌اند و  حال ۸۷ نفر از مبتلایان خطرناک اعلام شده است.

شمار کلی مبتلایان به کرونا در فلسطین از مارس گذشته تاکنون به ۱۷۰۲۱۰ نفر و شمار جان باختگان نیز به ۱۸۴۸ نفر رسیده است. تاکنون ۱۵۵۴۲۰ نفر از مبتلایان نیز بهبود یافته‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس