۵ باند سرقت ,و ۵۳۳ سارق در دام پلیس غرب تهران/ ۸۷ نفر قاچاقچی کالا و اسلحه دستگیر شدند - کراپ‌شده

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: در اجرای این طرح ۱۵ نفر قاچاقچی اسلحه، ۷۲ نفر قاچاقچی کالا دستگیر و ۱۰۰ تن روغن احتکار شده نیز کشف شد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار داشت: با اجرای طرح عملیاتی آرامش ۲ با هدف مبارزه با سرقت، مقابله با سارقان، مالخران و قاچاقچیان موادمخدر در ۶ شهرستان تابعه غرب استان تهران، ۹۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری ۱۵۴ خرده فروش موادمخدر در این عملیات توسط مأموران پلیس، گفت: در این راستا ۱۳۱ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و ۱۴۸ نفر معتاد متجاهر جمع‌آوری و تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان کرد: در جریان این طرح ۱۵ قبضه سلاح سرد و گرم کشف و ۱۵ نفر قاچاقچی اسلحه نیز دستگیر و تحویل مقام قضائی شدند.

سردار ظهیری با اشاره به دستگیری ۷۲ نفر قاچاقچی کالا تصریح کرد: ۲۲ فقره پرونده در حوزه قاچاق کالا تشکیل و انواع کالاهای قاچاق به ارزش ۹ میلیارد ریال کشف و در عملیات جدیدی ۱۰۰ تن روغن احتکار شده به ارزش ۸۰ میلیارد ریال نیز تحویل مرجع قضائی شد.

وی با اشاره به اینکه در جریان اجرای این طرح ۵۷۲ فقره پرونده سرقت کشف شد، عنوان کرد: با اجرای ۱۷۰ حکم قضائی ۲۵۳ سارق و مالخر دستگیر و ۵ باند بزرگ سرقت منهدم و اموال مسروقه به ارزش ۱۳ میلیارد ریال از سارقان و مالخران کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان با اشاره به اینکه اجرای طرح عملیاتی آرامش ۲ در غرب استان تهران به طور مستمر و جدی در حال پیگیری است، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با مقام قضائی، تمام متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شده تا به جرائم آن‌ها رسیدگی شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • DE ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    باند سرقت و ۵۳۳ سارق در دام پلیس غرب تهران/ ۸۷ نفر قاچاقچی کالا و اسلحه دستگیر شدند. ای بابا شما که هرچی اراذل و اوباشه دارن میگیرن خب پس چه کسی باید به اصلاحطلبها رای بده و بعد بریزه تو خیابون سطل ذباله آتیش بزنه؟
  • شیرازm IR ۰۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    1 0
    دارندسواستفاده میکنن فکرمیکنندبخاطرکرونا کسی روزندانی نمیکنندوچندبرابرسرقت میکنن وخلاف اماکورخوندن چوب میره تواستینی کسی ک خصوصاسابقه داره ومرخصی داره از زندان وبازسرقت کرده... ادم نجس وبی دین وبی عارسرقت میکنه چون مردنیست ک کارکنه وغیرت نداره هم ابروی خانوادش میبره هم اقوامش...
  • علی IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    اگه به فکر مردم بودید همه اینارو اعدام میکردید تا ملت یه نفس راحت بشکن نه اینکه دو روز بعد دوباره بیان بیرون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس